Ja mogę trochę grze powyrzucać, na Desire (ROM Desire HD) "płynność" to jakieś 10-15 klatek na sekundę, nie bawiąc się we wgrywanie jakiś odchudzonych ROMów i pozbawianie się połowy systemu i aplikacji dla jednej gry.
Minusy:
- Sterowanie, jak na pierwszą grę, która ma reprezentować rozrywkę na Androida na wysokim poziomie - za biednie. Brakuje obracania kamery przez przesuwanie palca po ekranie oraz powiększania i zmniejszania pola bitwy przez "szczypanie". Przecież mamy multitoucha!
- Cienie - nie wiem jak na waszych SGSach, ale Desire'owy Snapdragon z Adreno zamiast pięknie rysować cienie pod obiektami, rysuje tam czarne paski.
- Płynność - może na highendowych telefonach gra chodzi płynnie, ale na niepodkręconym Desire nawet filmiki przycinają. Panowie pracujący nad grą powinni pomyśleć nad optymalizacją...
- Ogólny (moim zdaniem) poziom gry:
1. Trudno ogarnąć kamerą ten kawałek planszy, o który nam w danym momencie chodzi
2. Czy w tej grze jest jakieś automatyczne namierzanie? Próbowałem zabić jakiegoś wroga, który stał o jedno pole dalej, niż wynosi zasięg broni, pomiędzy nami stały jakieś małe gobliny (?), czemu mój bohater nie wziął się (namierzył) za gobliny?Mimo tego, że dotykałem miejsce, w którym się znajdowały, gra nie reagowała, a postać chciała cały czas bić we wroga oddalonego o to jedno pole.
Patrząc na Pocket Legends, które luźno śmiga na Desire (na własnym silniku) i na Dungeon Defenders, mogę stwierdzić, że Unreal Engine powinien pozostać na pecetach, a jego port na urządzenia mobilne powinien być lepiej zoptymalizowany.
Wszystkich, u których gra działa płynnie (>25fps) pozdrawiam i życzę miłej gry, a posiadaczom Desire odradzam ściągania gry, jeśli spodziewają się płynności z NFS Shift, czy Pocket Legends.