Cześć,
mam dosyć skomplikowany problem otóż:
Robię platformówkę. Jak wiadomo w każdej tego typu grze są platformy po których ludzik chodzi :zakrecony:
I w tym problem... Tych platform jest zatrzęsienie i kody wczytujący to całe dziadostwo zajmuje sporo miejsca.
Przydałoby się trochę to posprzątać... Mam 2 pomysły jak to zrobić, ale potrzebuję pomocy w ich wykonaniu 😉
1. Sposób pierwszy miałby polegać na wrzuceniu tego wszystkiego do pętli for:
for(int i = 0; i < 10; i++){
Pliczba = BitmapFactory.decodeResource(getResources(), R.drawable.plat);
}
tylko problemem jest utworzenie zmiennej. O co mi chodzi:
chcę zrobić nową zmienną ze zmiennej w pętli for:
P
: P1, P2, P3 itp. w zależności od ilości powtórzeń w pętli.
Słowem: Chcę utworzyć zmienne w czasie wykonywania aplikacji/gry.
2. Dosyć śmieszny pomysł:
można by zapisać obrazki w tablicy (o ile to możliwe).
-----------------------
Z góry dzięki.
PS: Wiem, te pomysły są skomplikowane. Jeżeli znacie prostsze to chętnie wysłucham.
PSS: Za każdym razem (czyli w zmiennych P1, P2 itd.) będę zapisywał ten sam obrazek (ew. potem zmienię jego rozmiar).