Wazne, zebys jeszcze zaznaczyl, ze nie zgadzasz sie na naprawe, tylko na ekspertyze...
No niekoniecznie. W ustawie o niezgodności towaru z umową jest zapis, że żądać można wymiany na nowy lub naprawy urządzenia. Jeśli żądam wymiany to jest to jednoznaczne z tym, że nie żądam naprawy :EAle zgodnie z ustawą telefon może być i tak naprawiony, jeśli gwarant stwierdzi, że naprawa będzie opłacalna. Reasumując, jeśli nawet napisałbym, że nie zgadzam się na naprawę a na ekspertyzę tak jak zasugerowałeś, to sprzęt zgodnie z prawem i tak mogą naprawić 😉 Ew. wysłaliby go nie naprawionego ale za to z ekspertyzą na papierze 😛
---------- Post dołączono o 09:47 ---------- Poprzedni post napisano o 09:41 ----------
Zapomniałem dodać, bo niedawno się w tym zorientowałem, że sprzęt oddany z tytułu niezgodności towaru z umową nie trafia na srewis, a rozpatruje go sprzedawca, czyli u mnie Play. Nie jest to procedura gwarancyjna bo gwarancję daje producent i może on naprawiać mi telefon nawet milion razy, nic nie zmusza go do wydania nowego. To z Play mam umowę i oni stwierdzają, czy oddadzą mi nowy telefon czy jednak wyślą go na naprawę. Warunkiem jest zgłoszenie neizgodności w przeciągu 2 miesięcy od jej zauważenia, nie mogło też minąć pół roku od zakupu. U mnie to były niespełna 3 tyg. od zakupu zgłoszone na drugi dzień, więc zobaczymy co z tego wyniknie :oczy: