foxpl1 przeceniasz serwis 🙂 Nawet go jeszcze nie zarejestrowali u siebie. Zostało to wysłąne kurierem chyba do CCS-u i czekam. Może naprawią (ale jak niby - soft wgraja i tel wróci do niech), może zlecą wymianę. Jak oddałem na rękojmie to nie serwis wymienia. Serwis wystawia tylko taki papier, że usterka nie wystąpiła z winy użytkownika i z tym ide tam gdzie go kupiłem, oddaje stary i biore nowy. A, że nie ma już naszego modelu to może wpadnie za to trójka 🙂 Tylko trzeba pamiętać, żebye nie wykłócać się za mocno, zwłąszcza jak dało się 1zł w promocji bo jedną z możliwości jest oddanie pieniędzy i wtedy dostaje się 1zł a umowy rozwiązać nie można bo to umowa na usługi. Rozwiązana zostaje tylko umowa kupna-sprzedaży która idzie równolegle 🙂. Ja tutaj reprezentuje obie strony więc napewno nie strace 🙂
Wymiana płyty głównej to nie to samo - pomijam, że dostałbym dziewiczy ekran i tylną klapke (a ta troche jest porysowana). Wymiana płyt głównych wygląda tak: Oddaje telefon - serwis zleca wymiane płyty i to robi - jeśli myslicie, że tą wadliwą płytę wyrzucają to się mylicie - wraca do fabryki gdzie jest odnawiana (pewnie przelutowują wadliwy chip) i wraca do serwisu by ten miał "nową" płytę jak ktoś odda na gwarancje i będzie trzeba mu wymienić - i tak do końca świata się to kręci 🙂