Sprzedawca twierdzi, że Sony nie dodaje kart gwarancyjnych, i że paragon spełnia tą rolę, i że w razie awarii nie muszę nawet wysyłać telefonu do niego, tylko mogę się z nim i paragonem zgłosić bezpośrednio do Sony.
Zaraz zadzwonie do Sony i to zweryfikuję...
EDIT:
Sony twierdzi, że faktycznie karta gwarancyjna nie jest potrzebna, gdy telefon pochodzi z jakiejś loterii, konkursu... W innym przypadku ma być i koniec.
Sprzedawca dalej swoje...
Sony chętnie wystawi duplikat karty gwarancyjnej, ale będzie mnie to kosztowało 25 złotych + wizyta w Łomiankach, lub opłata za list...
Niby niewiele, ale kur** nie tego bym się spodziewał po sprzedawcy, który ma logo "standard allegro" przy swojej nazwie.
EDIT:
Gdyby ktoś również nie posiadający karty gwarancyjnej był zainteresowany tym duplikatem, w tej sprawie trzeba się kontaktować z serwisem w Łomiankach, numer: 22 292-68-94