Skocz do zawartości
kill649

Brak możliwości pobierania aplikacji z android market

    Rekomendowane odpowiedzi

    Od wczoraj przy próbie pobranie czegoś z android market otrzymuje informacje o trwaniu pobierania. Oczywiście pokazuje się aktywny pasek pobierani ale efektów nie ma i pobieranie stoi w miejscu. Problem jest też z działaniem push gmail (w mojej domenie) powiązanym z moim HTC Hero, wcześniej usługa działa jak należy a od wczoraj nie informuje już o nowych mailach.Sam internet i ręczne odbieranie poczty działa. Żadnych zmian konfiguracyjnych w telefonie nie było.

    Wypadku problemu z synchronizacja gmail, kontaktów i kalendarza to tyle co udało mi się wyczytać na tym forum (dział G1) to aktualizacja do 1.6 rozwiązała problem. Jednak uważam, że to troszkę żartem pachnie że flagowa usługa kuleje na tym telefonie.

    Edytowane przez chosen one

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Widzę że problem mam nie tylko ja

    http://www.google.com/support/forum/p/Android+Market/thread?tid=57b5e3efa7477b50&hl=en

    Jednak znalazłem rozwiązane i przetestowałem to 3 razu w celu upewnienia się na dwóch aparatach.

    Jeżeli pojawiły się problemy ze ściąganiem plików z Android Market, brak automatycznej synchronizacji gmail a przy okazji nie loguje się Google Talk w telefonie to proszę sprawdzić na swoim koncie (w moim wypadku we własnej domenie) czy usługa "czat" jest aktywna. Jeżeli nie to uaktywnić i odczekać do 30 minut.

    Sprawę warto by było jeszcze zbadać na zwykłych kontach gmail. Myślę jednak że działają analogicznie jak konta w mojej domenie.

    Warto może po weryfikacji wrzucić takie info do f.a.q dla potomnych.

    Edytowane przez kill649

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    angest

    Dzieki za wpis. Mialem problem z aktualizacjami programow przez Market, i teraz juz wszystko dziala.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Może więcej szczegółów w sprawie Android Marketu ? Pobieranie albo stoi albo przerywa, rozkładam już ręce w tym temacie

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wypadku transmisji danych w Play to częsty objaw, jednak też zależne od paczki która chcesz pobrać. Nie ma co się przejmować, masz rzeczy do pobrania w kolejce a więc telefon tym się zajmie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kuba84

    to raczej nie problem zwiazany z polaczeniem do netu. u mnie wystepuje na wifi i kiedy sie lacze z gsm. czasami pobranie czegos z marketu trwa przez to nawet 15 h.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Też mam czasami taki problem, ale mi pomaga zwykłe wyłączenie i włączenie wifi

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    -eX-
    Od wczoraj przy próbie pobranie czegoś z android market otrzymuje informacje o trwaniu pobierania. Oczywiście pokazuje się aktywny pasek pobierani ale efektów nie ma i pobieranie stoi w miejscu. Problem jest też z działaniem push gmail (w mojej domenie) powiązanym z moim HTC Hero, wcześniej usługa działa jak należy a od wczoraj nie informuje już o nowych mailach.Sam internet i ręczne odbieranie poczty działa. Żadnych zmian konfiguracyjnych w telefonie nie było.

    Wypadku problemu z synchronizacja gmail, kontaktów i kalendarza to tyle co udało mi się wyczytać na tym forum (dział G1) to aktualizacja do 1.6 rozwiązała problem. Jednak uważam, że to troszkę żartem pachnie że flagowa usługa kuleje na tym telefonie.

    Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość. Otóż właśnie otrzymałem swojego HTC Magic [orange] i nie mogę pobierać aplikacji z Android Market:( ciągle mi przerywa i każe próbować jeszcze raz... konto na google założone, google talk aktywne wieć nie wiem o co chodzi... Zarówno prze WiFi jak i przez GPRS nie pobiera aplikacji:( może coś trzeba jeszcze poustawiać...

    Proszę o pomoc!!!!!!!

    pozdrawiam

    Grzesiek

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    artpc
    Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość. Otóż właśnie otrzymałem swojego HTC Magic [orange] i nie mogę pobierać aplikacji z Android Market:( ciągle mi przerywa i każe próbować jeszcze raz... konto na google założone, google talk aktywne wieć nie wiem o co chodzi... Zarówno prze WiFi jak i przez GPRS nie pobiera aplikacji:( może coś trzeba jeszcze poustawiać...

    Proszę o pomoc!!!!!!!

    pozdrawiam

    Grzesiek

    Tez mam ten sam problem, moje rozwiazanie :

    wchodze do marketu sciagam aplikacje , pokazuje ze pobiera, ale pasek postepu stoi w miejscu,

    wciskam home i wchodze do aplikacji uruchamiam aplikacje Google Talk, i aplikacja zaczyna sie poierac

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    morwa

    ja mam era g2 i jak nie chce mi pobierac tak jak wam z marketu to mi wystarczy prosta metoda zwana wł/wył telefon

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x