Nie mogłem się doszukać działu o modelu I9105-P więc piszę tutaj.
Telefon kupiłem na początku zeszłego miesiąca w salonie Play. Po tygodniu użytkowania zauważyłem pewnego razu, że telefon wyłączył się w kieszeni. Pomyślałem, że pewnie jakimś cudem włącznik się wcisnął ale problem zaczął się powtarzać. Dzieje się to także, gdy trzymam telefon w dłoni albo kiedy leży na stole. Żeby go włączyć muszę trzymać przycisk kilkanaście sekund - znacznie dłużej niż przy normalnym włączaniu.
Telefon również restartuje się w losowy (dla mnie przynajmniej) sposób. Wyłącza i włącza się samoistnie bez mojej ingerencji.
OS brandowany (play) w wersji 4.1.2, mam w telefonie ustawiony dostęp do konta google i konta samsung.
Aplikacje - niewiele ich zainstalowałem - facebook, imgur, reddit is fun, steam, endomondo i program do nauki koreańskiego alfabetu.
Aktualnie nie dotykałem telefonu prawie wcale przez ten weekend i nie wyłączył się ani razu, restartów chyba też nie było, aczkolwiek nie miałem go przez cały czas na oku. Ale przy normalym użytkowaniu mam te awarie co kilka-kilkanaście minut.
Oddawałem go już dwa razy do naprawy gwarancyjnej. Za pierwszym razem dostałem informację o przeinstalowaniu OS i "zestrojeniu" go (cokolwiek to znaczy). Nic to nie poprawiło, już na drugi dzień oddałem telefon ponownie na serwis. W tym przypadku dostałem już dłuższą notatkę, z której wynikało że po długotrwałych próbach problemu nie stwierdzono, ale na wszelki wypadek przeinstalowano system i zestrojono.
TL;DR - nówka sztuka S2 plus wyłącza się sam z siebie, po dwóch wizytach na serwisie mam to samo.