No cóż, problem udało się rozwiązać, chociaż nie do końca.
Dzięki wsparciu na forum szybko wiedziałem ze 100% pewnością, że to tel od T-Mobile. Wyjaśniliśmy sobie z doradcą wątpliwości co do ewentualnego gwarantowania przez Play i LG takiego towaru i po kilku dniach słuchawka została wymieniona na nową.
Druga sprawa, czy mi to przeszkadzało i dlaczego? Otóż pewnie nie zwróciłbym na te szczegóły uwagi, gdyby telefon działał prawidłowo. Po dosłownie kilku godzinach używania zwątpiłem w jakość dźwięku w L9, a zwiechy i konieczność restartowania w celu wykonania połączenia mnie po prostu zaszokowały. Pierwsza myśl: "k...wa muszę nowy tel wysłać do serwisu". I tak po nitce do kłębka odkryłem jaki telefon został mi sprzedany. Gdyby słuchawka działała poprawnie pewnie nawet teraz nie miałbym pojęcia jaki soft i z jakiej sieci był ten egzemplarz.
Dlatego jeżeli twój tel działa dobrze to nie przejmuj się tym tak bardzo. Jeżeli koniecznie chcesz soft niebrandowany, koledzy doradzą Ci co i jak zrobić.
Dlaczego nie jestem z wymiany zadowolony całkowicie? Otóż uważam, że drugi, brandowany egzemplarz jest tak samo do d...y pod pewnymi aspektami jak ten pierwszy. robię sobie obecnie zestaw nagrań dokumentujących zachowanie aparatu i w odpowiednim momencie wystąpię do LG z żądaniem usunięcia tych usterek.
Sprawy poruszane tu: Forum po zmianach, link nie działa , Forum po zmianach, link nie działa , Forum po zmianach, link nie działa
BTW widzę, że jesteś z KRK (ja też), czy ten telefon co kupiłeś był ofoliowany? byłyby jaja gdybyś kupił ten co i ja :DDD
EDIT: tu sprawdzisz szczegóły swojego LG: KLIK