Skocz do zawartości
beegos5

Błędy przy root i zmianie romu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

na poczatku chcialem zaznaczyc, ze jestem nowy na tym forum i jestem kompletnym laikiem, aczkolwiek witam wszystkich serdecznie i obiecuje ze bede czestym gosciem gdyz mamy w domu 2 Htc Magici - jeden PL Orangowy a drugi Vodafone z ktorego korzystam juz od dluzszego czasu no i wlasnie jego dotyczy problem.

Sapphire pVT 32B SHIP S-ON G

HBOOT-1.33.0013 (SAPP10000)

CPLD-10

RADIO-2.22.28.25

A mianowicie ma angielskie menu.... Dluzszy czas mi to nie przeszkadzalo ale odnajdujac to forum.... stwierdzilem, ze moze warto sprobowac to zmienic... No i na probach sie skonczylo.... Najpierw probowalem tym sposobem (badz co badz wedlug mnie doskonaly przewodnik):

ROOT dla HTC Magic - one click – Wiki.android.com.pl

no i napotkalem problem na stopniu - BACKUP RECOVERY IMAGE

Backup failed: Could not run command :/

No i po tym wszystkim gdzies znow wyczytalem, ze musze to zrobic w ten sposob:

ROOT dla HTC Magic – Wiki.android.com.pl

No i podazajac za instrukcjami znowu napotkalem problem, a mianowicie doszedlem do wiersza polecen a tam w pewnym momencie komunikat:

FAILED <remote: not allowed>

NO I PO TYM WSZYSTKIM RECE MI OPADLY. Nie mam juz sil pomyslu a wertowanie forum nic nie daje. Moze znajdze sie ktos z dobrym sercem i poprowadzi za reke przez ten ciezki i zawily procec laika.

jestem caly czas w sumie przed komputerem....

POZDRAWIAM, LICZAC NA POMOC.

---------- Post dołączono o 14:03 ---------- Poprzedni post napisano o 09:49 ----------

Moi drodzy, jest ktos w stanie pomoc?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

32A i 32B to dwie różne wersje Magica. W Polsce sprzedawany był tylko 32A i to do niego jest wiekszość tematów na tym forum.

Ty masz 32B i pozostaje Ci jedynie XDA bo w Polsce pewnie nie za dużo osób ma właśnie tą wersję.

myTouch 3G, Magic Android Development - xda-developers

I szukasz a może coś znajdziesz.

Udostępnij tę odpowiedź