Skocz do zawartości
wertyuiop27

Jakie słuchawki wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Piszę z prośbą o poradę. Jako, że te kompletowe słuchawki nie przypadły mi do gustu, to chcę kupić nowe.

Moje wymagania to:

-preferowana cena 70zł. MAXX naprawdę MAXX to 80-90zł

-nie znam się za bardzo na słuchawkach to powiem, że słucham rocka i muzyki elektronicznej i clubowej.

-muszą mieć przyzwoity bas.

-zakochałem się w płaskich kablach, więc też muszą mieć.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    jakubhab

Jeżeli uważasz, że za 80-90 zł, dostaniesz coś o wiele lepszego to jesteś w błędzie. Dobre słuchawki kosztują około 150-180 zł.

SŁUCHAWKI HTC RC E240 z PILOTEM DESIRE C X ONE V S (3439919238) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Jedynie to może okazać się, minimalnie lepsze.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

ja mam takie SŁUCHAWKI NAUSZNE PHILIPS SBC HP200 OD LOOMBARD_PL (3412756962) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

są już dosyć leciwe, grają naprawdę zadowalająco (lepiej od creative z półki 200 zł, wiem, bo kumpel kupił ostatnio), ale po podłączeniu do HTC ..... powiem szczerze, mam te słuchawki już kilka ładnych lat, słuchałem nimi na różnych telefonach, kompuetrach, telewizorach, ipodach, mp3 i innych odtwarzaczach, ale HTC urywa du*e, że tak napisze. Poczułem się jakby to nie były moje słuchawki :) Pech chciał, że leciał Knife Party, jak lubie głośno słuchać tego typu muzyki na słuchawkach, tak po raz pierwszy nie byłem po prostu w stanie wytrzymać.

Może uda Ci się znaleźć gdzieś nowe egzemplarze lub im podobne (Philips)

Płaski kabel.. hmm no jest płaski, ale dwu-kabelkowy, same kabelki nie są spłaszczane.

Jeśli nie przeszkadza Ci chowanie kabla w kieszeni i gabarety słuchawek to polecam :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    enzet