sadze ze sgsa przebija se play,mialem neo v a to praktycznie to samo.gpu to nie wszystko,liczy sie ilosc ramu i mocniejsze cpu.dopiero te 3 rzeczy skladaja sie jak b.wymagajace gry dzialaja,z tymze jednak gpu [mali 400,adreno 205]stawialbym na 3 miejscu i jaki wplyw ma na dzialanie gier.pamietam ze na neo gta3 v1.3 srednio mi dzialalo,natomiast na sgsa bez porownania lepiej i to na wersji 1.4 gdzie gta3 jest b.wymagajace z racji wprowadzenia texturek HD.inna gra gdzie mozna sobie porownac dzialanie jest RR3 ze zmieniona grafika na extrahigh czyli najwyzsza jaka jest dostepna na urzadzenia typu sgs3 i mocniejsze.sgsa radzi sobie na tym ustawieniu[domyslne to mid],tylko na starcie wyscigu lekko przycina gdy wokol startuje 21 przeciwnikow,potem juz gra sie plynnie.se raczej sobie nie poradzi z RR3 na tym najwyzszym ustawieniu grafy[domyslne to zapewne low],nawet obstawiam ze wywali do pulpitu przy wczytywaniu wyscigu z racji braku wystarczajacej ilosci ramu,a jesli jakims cudem sie wczyta wyscig to bedzie mocno scinac lub calkiem sie zfreezuje.ustawienia grafy w rr3 mozna zmienic apka ze sklepiku lub recznie zamieniajac odpowiednie pliki config.pisze bo na sgsa tak wlasnie zrobilem i z powodzeniem gralem,na s3 mini RR3 dziala jeszcze lepiej,po wyczyszczeniu ramu nie ma zadnych przyciec.a i jeszcze gangstar vegas do kolekcji najbardziej wymagajacych gier,gdzie dla sgsa ustawienia w menu gry koncza sie low albo srednich[niepamietam],po edycji odpowiedniego pliku w plikach gry, w menu grafy mozna miec wszystkie ustawienia lacznie z very high,sgsa uciagnie ta gra na ustawieniu high,se play raczej juz nie da rady na srednim.
to tyle o wydajnosci sgsa vs se play lub smarcie o tej samej specyfikacji.