Skocz do zawartości
_unknown

"Kiano Assistance" w praktyce (marketing a rzeczywistość)

    Rekomendowane odpowiedzi

    I ja niestety muszę wylać swoje żale.

    Jestem pracownikiem jednej z większej sieci z nazwą komputera w tytule.

    To jak potraktowano w tym momencie naszego klienta to czysta kpina!!

    Otóż złożył w naszym punkcie zakupiony na firmę tablet Kiano Fly 9.7 Quad.

    Tablet ten miał ostatnie dni problemy z ładowaniem, aż w końcu padł.

    Na miejscu sprawdziliśmy inne ładowarki, czy problem leży z jej winy, czy winne jest urządzenie.

    Okazało się, że jednak tablet jest niesprawny.

    Klient ucieszony, bo powiedzieliśmy mu o działaniu Kiano assistance, że wróci pewnie szybko, w porowniaiu z tym co wyprawia Goclever.

    I nagle wiadomość, tablet okazuję się na miejscu, ma pęknięty LCD (spakowany tak, jak przewidują standardy sieci, czyli idealnie)

    Pierwsza informacja, że wysyłają do GLS prośbę o odszkodowanie.

    Tydzień czekania, informacja zwrotna - ODMOWA i czy mają naprawiać urządzenie za 200zł (panel LCD).

    Telefon do klienta, nerwy człowiekowi puściły, a widać, że człowiek ma głowę na karku.

    Piszemy do Kiano, że klient żąda naprawy usterki na jaką został wysłany (nie włączał się) a reszte załatwi klient, bo to już drugi przypadek (wtedy inna firma), gdzie ktoś chce go za przeproszeniem wydymać i jak wróci tablet podejmie odpowiednie kroki.

    Kiano złożyło odwołanie od decyzji GLS-a, po 3 dniach e-mail o takiej treści:

    Witam.

    Gls nie przyznał odszkodowania odnośnie urządzenia Fly 9.7 Quad n/s KF97Q103004. Mamy możliwość wymiany panelu dotykowego w kwocie 200 zł.

    Proszę o przesłanie informacji czy mamy podjąć się naprawy odpłatnej panelu dotykowego i tym samym usunąć usterkę gwarancyjną, czy też odesłać do Państwa urządzenia bez podjęcia czynności serwisowych. Sprzęt należy otworzyć, aby sprawdzić usterkę gwarancyjną, a panel dotykowy zostanie jeszcze bardziej uszkodzony i nie będzie możliwości złożenia sprzętu.

    Proszę po przesłanie decyzji.

    Pytam się, czy to są jakieś jaja?

    Z gocleverem mamy niezłe jazdy, ale zwykle po czasie udaje sie sytuacje wyprostować, tylko że trwa to miesiąc.

    ALE KIANO przechodzi samych siebie!

    Czy jest kompetenta jakaś osoba i nam pomoże?

    Pozdrawiam

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    eryk74

    nie tylko jego źle potraktowano ale i was bo skoro tablet oddał do serwisu u was to wy jakiś protokół przekazania chyba sporządziliście. Jak ja oddawałem do serwisu w sieciówce ME to pracownik zrobił opis stanu technicznego i jakby oni im tak napisali to byłby już ich problem bo miałem wpis nieuszkodzony mechanicznie wygląd zewnętrzny bd.

    Edytowane przez eryk74
    poprawka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No sporządza się odpowiednie dokumenty, ale co zrobisz skoro Kiano odmawia naprawy gwarancyjnej.

    Istna paranoja i przestroga dla wszystkich.

    Zawsze narzekaliśmy na serwis Goclevera, ale przez tą aferę jako doradca szczerze polece klientowi stojącym przed wyborem Kiano czy Goclever - GOCLEVER.

    Lepiej poczekać dłużej, ale zawsze jakoś klienta potraktują, nie zostawiają na lodzie.

    I teraz pracowniku pokrywaj naprawę w kwocie 200zł.

    Porażka i tyle na temat.

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam,

    rozumiem, ze jest Pan rozżalony ze wzgledu na rozbity ekran, ale nie powinien miec Pan do nas pretencji. Zaraz po otwarciu przesyłki zostal sporządzony protokół i przesłany do firmy kurierskiej z prosbą o odszkodowanie. Zrobiliśmy wszystko, co moglismy w takiej sytuacji.Nie do nas natomiast nalezy ocena , a do firmy kurierskiej gdyż uszkodzenie nastąpiło w trakcie transportu. Prosze wyslac swoj telefon na mój adres email [email protected] a postaram się jeszcze jakos pomóc.Pozdrawiam.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Po prostu najlepiej wycofać produkty Kiano z oferty, nie będziecie pewnie jedyni. Ja bym się nie odważył nikomu polecić produktów tej firmy - nawet jakbym nie wiadomo jak pochlebne opinie o ich sprzęcie i doskonałym serwisie usłyszał. Zwyczajnie nie uwierzę!

    Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A ja postanowiłem dodać swoje 3 grosze :)

    Kiano Elegance 8 3G kupiłem pod koniec stycznia, poszukiwałem tabletu w cenie do 600-650zł, w miarę dobrze wykonanego, z ciekawymi parametrami, pomijam już ile się przez 3 miesiące poszukiwań naczytałem i naoglądałem testów i tabletów w sklepach na żywo. W walce pozostał właśnie zakupiony model i NavRoad Free czy jakoś tak, ale że NavRoad pokazał się na rynku dopiero 21 czy też 22 stycznia nie było w sieci nic poza kilkoma wzmiankami o parametrach (identycznych jak Kiano, lecz dodatkowo ma microHDMI).

    Zakupiłem Kiano, 2 dni później nieszczęśliwie wypadł mi tablecik z rąk i rypnął o ziemię z wysokości około 1,5-1,6m (bez żadnego etui), pierwsze co mi przyszło do głowy to że wyświetlacz już w rozsypce, zdziwiłem się bo okazało się że wyświetlacz cały a jedynie aluminiowa obudowa się delikatnie odkształciła na rogu i połamały się klawisze on/off i dźwięku, klawisze pikuś pomyślałem, jedynie obudowa nie dała się zamknąć.

    Kontakt z Kiano Assistance, odpowiedź że możliwa naprawa odpłatna (co chyba jest oczywiste w tym wypadku) i wymienią guziczki za 5zł i 50zł wymiana obudowy + koszt kuriera bo nie chciało mi się latać na pocztę albo samemu zamawiać kuriera.

    Kurier ode mnie do Kiano dostarczał sprzęt 4 DNI robocze, zgroza, Kiano już 2 dnia skontaktowało się ze mną telefonicznie i poinformowało mnie że sprzęt naprawili ale wymienili jedynie guziczki, a obudowę udało się spasować bez wymiany i czy tak może być, koszt naprawy 15zł. Inny serwis pewnie by skasował klienta za wymianę obudowy, skoro się na to decydowałem, oni postanowili naprawić tanim kosztem dla klienta, za to duży plus :) Jedynie powrót tabletu z Kiano do mnie to znowu 4 dni robocze (6 kalendarzowych).

    Tablecik działa już 2 miesiąc jestem zadowolony z zakupu jak i z serwisu, poleciłem kilku znajomym, są także zadowoleni, z serwisu nie musieli korzystać, więc wydaje mi się że sam sprzęt jest naprawdę dobry a wadliwe egzemplarze trafiają się wszędzie, wystarczy przykład z mojej pracy, samochody Maserati za ponad 600 tysięcy sztuka, a wadliwe wiązki elektryczne poszły...

    A jak już trafi się człowiekowi wadliwy model to serwis działa według mnie na 95% sprawnie i wzorowo, a te 5% wpadek to tak jak w każdej innej dobrej firmie.

    Wiadomo, najwięcej na forum i w sieci udzielają się osoby którym coś nie działa stąd wrażenie że to tandeta a serwis to ściema, ale myślę że gdyby wszyscy Ci którzy kupili i są zadowoleni z tabletu jak i z serwisu nagle zaczęli się dzielić swoją opinią to zobaczylibyście ludzie że mieliście pecha trafiając na zły egzemplarz z pośród tych 100% wyprodukowanych.

    Jedyne w tej chwili na co czekam z niecierpliwości to na nowego andka i możliwość transmisji na TV obrazu, jeśli okaże się możliwe zorganizowanie programowo tego, bo gdzieś ktoś wspominał o przejściówce i testach Kiano z tym sprzecikiem

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No niezłe wózki teraz w Barel ;). Czyżby nowa akcja propagandowa rozkręcana przez dział marketingu?

    Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @up ,ciężko właśnie uwierzyć w pochlebne opinie jak się samemu zęby zjadło na wyczynach serwisu Kiano..

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja z Kiano assistance jestem zadowolony :-)...

    Zgłosiłem awarię przez strone.. w środe był u mnie kurier.... tablet został dostarczony do serwisu przed 16 w czwartek. W piątek otrzymałem potwierdzenie otrzymania sprzętu... Następną wiadomość otrzymałem w wtorek z informacją, że tablet został naprawiony i że zostanie wysłany. Tablet otrzymałem dzisiaj i to co zgłaszałem zostało naprawione, a mianowicie w ogóle nie działał mi modem 3g. Teraz jak włączam tablet z automatu mam zasięg... nawet nie mam napisu "wyszukiwanie".

    Tak trzymać, na chwile obecną jestem zadowolony :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dopiszę się do wątku. Tablet Kiano był naprawiany 3 razy, za każdym razem wracał juz z serwisu z jakąś usterką. Najpierw problem z ładowarką, wrócił z niesprawnym dotykiem na części ekranu, odesłany, naprawili, ale wtedy byl problem z 3G.

    Obsługa jest w porządku, wiec jeśli nie będzie wady z winy kuriera czy użytkownika to nie ma się co bać. Tylko nerwów i czasu szkoda, ale po kolejnej naprawie sklep zwrócił pieniądze.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x