Skocz do zawartości
_unknown

"Kiano Assistance" w praktyce (marketing a rzeczywistość)

    Rekomendowane odpowiedzi

    intrak

    Opinie odnosnie Kiano ASSISTANCE

    Uff.. To byl ciekawy kawalek czasu z racji tego ze NIGDY nic nie reklamowalem.

    Kiano Elegance 9.7 mnie do tego zmusil, jednak jestem z obslugi... (Odpowiedz po przeczytaniu wzystkiego :P)

    Kupilem tabletke w styczniu, po wyjeciu sprzetu przez sprzedawce nie chcial sie uruchomic przez 30s, sprzedawca szybciutko wytlumaczyl ze "to tak jest na poczatku, byl nie uzywany" lyknalem gadke jak mlody pelikan, i zabralem taba do domu. Wstepne zabawy, rootowania itd. odbyly sie bez problemow, potem zabawa, odpalanie benchmarkow, innych pierdółek itd. . Zostawilem tablet na noc, na drugi dzien chce go wybudzic a tu buba.... Nie dziala. Dusze, trzymam i nic z tego, przyszedl czas na przycisk restart. Odpalil. Sytuacja sie powtarzala, winilem za to zimne"gluty" na plycie glownej najprawodopodniej, za kazdym odlozeniem i nagrzaniu taba na kaloryferze dzialal jak marzenie.

    Znajac juz najprawdopodobniej przyczyne odezwalem sie do Kiano Assistance, zabrali tabka, zrobili wszystko w 3 dni robocze, wrocil z informacja "wymieniono pl. glowna oraz ladowarke". Mowie fajnie, wszystko gra, nie bedzie problemow. Ale wstrzymalem sie od pisania tutaj, dalem jeszcze czas na praktyke.

    Minely 2-3 tygodnie i zauwazylem ze bateria tryma dramatycznie krotko, i jakies problemy po calonocnym ladowaniu.. w ogole sie nie naladowal.. Bylem zmuszony do ponownego skorzystania z reklamacji, odeslalem i czekam na kontakt co zostalo naprawione. Pewnego pieknego dnia dostaje telefon ze korzystalem z nie oryginalnej ladowarki, zjarala sie plyta glowna i moga mi ja naprawic poza gwarancja za skromne 400 zl. Stanowczym tonem podpowiedzialem aby Pan Serwisant spojrzal co ostani raz bylo wymieniane. :-)

    Dwie rozmowy pozniej juz wszystko bylo jasne... Jednak bedzie tablet objety naprawa gwarancyjna. Wymiana pl. glownej i ladowarki na inna.

    Tablet powrocil. Slicznie. Tylko ze ekran uzyskal funkcje stroboskopu i w ciagu sekundy zaliczal kilka migniec, dodatkowo antena Wifi praktycznie nie dzialala (hotspot z komorki znajdowal sie na kolanie obok i mialem szalone 1-2 kreski zasiegu wifi).. Troche zzirytowany zadzwonilem do Kiano Assistance ze przeginaja z tymi naprawami, Pani ktora zajmuje sie moim modelem postanowila ze zajmie sie moja sprawa priorytetowo, i znowu sprzet polecial do serwisu.

    Wymieniono antene wifi, wgrano soft z nowa wersja jadra ktora poprawila dzialanie ekranu i wszystko jakis czas juz hula.

    Tablet ten ma rowniez moj znajomy od pazdziernika 2013 i ogolnie jest zdziwiony jakimikolwiek moimi problemami. Wnioskuje wiec ze jesli przy zakupie tablet zostal prawidlowo zlozony i jego wybudzanie itd. nie sprawiaja problemow to sprzet bedzie smigac. Gorzej jak juz Serwisant nr 7 dorwie sie do naprawy i o jakiejs rzeczy zapomni :P (no offence ale ja rowniez pracuje w dziale serwisowym, i gdybym mial takie wtopy to dostal bym po premii).

    I na koniec, czy jestem zadowolony? Ja mowie ze tak. Dlaczego? Poniewaz inne firmy nie dyskutowalyby ze mna juz na etapie usterki spowodowanej ladowarka, trwalo by to wieki dluzej, mozliwe ze do teraz nie mial bym jeszcze tabletu, dodatkowo na plus Pani Ewelina z Kiano Assistance, ktora jest uosobieniem cierpliwosci jesli chodzi o moje marudzenie e-mail i tel.

    Reasumujac - Kiano Assistance to nie bajka, dziala ok, problem lezy po stronie jednostek ktore sie nie przykladaja w danym momencie albo z powodu nawalu roboty, albo poprostu nie chce im sie przykladac :)

    Pozdrawiam

    Wysłane z mojego Kiano Elegance by Zanetti przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No jeden z niewielu rozsądnych głosów na forum :) Sam korzystałem ze swojej winy z KA (2 dni po zakupie tablecik wyleciał z rąk i grzmotnął o ziemię :E ) i jestem zadowolony z obsługi. Od tamtej pory tablet kilka razy lądował miękko lub mniej (zdarza mi się z nim zasypiać, a rano zbierać z ziemi :E ) Wszystko działa, nic się nie wiesza, nic nie rozwala, wnioskuję więc że jeśli ten sprzęt u mnie po takich przygodach działa bez problemu już od 6 miesięcy, to naprawdę dobry sprzęcik.

    Każda firma zakłada że około 20% sprzętu wyprodukowanego trafi do serwisu z powodu wad fabrycznych (spójrzcie na % wadliwych towarów czołowych producentów elektroniki użytkowej na świecie). A podczas gdy rodzimy producent ma chyba lepsze wyniki jak czołówka światowa, to niestety ale takie tytuły na forum jakie dotyczą Kiano zniechęcają od kupna i zarobku rodzimej firmy a ludzie kupują zagraniczny syf z którym mają więcej problemów niż mieliby z Kiano.

    Ktoś kiedyś pisał że zadowoleni posiadacze Kiano się nie skarżą, a ja się pytam a zadowoleni z Samsungów się skarżą? Wiadomo że narzekają Ci co mają problem, ale zwróćcie uwagę że Kiano jakoś tak po naszemu jednak lepiej stara się wspomóc użytkownika niż zagraniczne firmy. Czy pracownicy Samsunga, LG, Apple rozmawialiby na nieoficjalnym nie firmowym forum z użytkownikami i starali się rozwiązywać ich problemy? Wątpię, więc zamiast narzekać dajmy zarobić firmie Barel i niech NAM wymyślają i tworzą coraz ciekawsze produkty (i tańsze :E).

    Ja z zakupu jestem zadowolony, z serwisu i obsługi też i Wam też tego życzę.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kob_pl

    Dooding szczerze napisałeś że "mamy dać zarobić firmie Barel". Ale na kim? Na naiwnych klientach którzy kupią sprzęt z 2 letnią gwarancją w której firma Barel odmawia w trakcie gwarancji obsługi serwisowej.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ale dlaczego piszesz uparcie takie głupoty?

    Widzisz że jestem przykładem na to że można kupić sprzęt Kiano, być zadowolonym ze sprzętu, być zadowolonym z obsługi i serwisu.

    Więc skąd te słowa o naiwnych klientach? A uwierz mi wiem coś o walce z nieuczciwymi serwisami, swego czasu walczyłem z kochaną Mantą i telewizorem za prawie 3k od nich, ale nie awanturując się i sprytnie wykorzystując prawo doprowadziłem do tego że wygrałem. A uwierz mi że opisywane przez Was problemy z serwisem Kiano to pikuś przy serwisie Manty, swego czasu doszło do tego że sklepy zawiesiły sprzedaż sprzętu Manty ze względu na afery z serwisem.

    Nie tłumaczy to Kiano, ale zrozumcie że są firmy gdzie można trafić gorzej i to wcale nie muszą być mało znane marki, znam takich co i z Philipsem i Samsungiem prawdziwe wojny musieli prowadzić.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mój tablet Pro 10 Dual oddałem do serwisu za pośrednictwem Media Markt 27.05.2014. Urządzenie zawieszało się bez przerwy nawet po krótkim czasie użytkowania. Przywracanie ustawień fabrycznych jak i hard resety nie pomogły. Generalnie tablet był nie do użytku. Do dzisiaj urządzenie do mnie nie wróciło. Na infolinii Kiano nikt do końca nie jest pewny jaki jest status zgłoszenia, co już samo w sobie jest dość dziwne. Jedyna informacja jaką otrzymuję to "jutro tablet będzie naprawiony po jutrze wyślemy". Wszystko było by ok z tym, że taka informację od serwisu otrzymałem już 2 razy a tabletu dalej nie ma. Dział obsługi klienta w Media też jest niebywale zdziwiony zaistniałą sytuacją. Znając życie tablet wróci z serwisu nie naprawiony i całą procedurę będę rozpoczynać od początku. Osobiście wraz ze wzrostem poziomu irytacji coraz bardziej zaczynam żałować, że nie zainwestowałem w lepszej jakości urządzenie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Po powrocie sprzętu zareklamuj jako niezgodny z umową, wtedy za naprawę lub wymianę (czy też zwrot pieniędzy) odpowiedzialny jest sprzedawca.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Sprzęt wrócił z serwisu. Tak jak się spodziewałem usterka nie została naprawiona. Po kilku minutach pracy tablet zawiesza się, a na ekranie pojawiają się artefakty. Jako bonus dostałem źle spasowaną osłonkę głośniczka :). Dzisiaj tablet ponownie powędrował do sklepu. Miejmy nadzieje, że teraz uda mu się wrócić do mnie po czasie krótszym niż 2 miesiące.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Reklamujące towar jako niezgodny z umową masz znacznie więcej praw - gorzej jeśli kupowałeś na firmę, wtedy zostaje tylko gwarancja. Polecam skorzystać z wyszukiwarki.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Radegar, idź do urzędu praw konsumenta, korzystaj z ustawy- nie z gwarancji, 2 miesiące czekania i sprawa od rzecznika trafia do sądu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    powerf

    Witajcie,

    chciałem się również podzielić swoimi niemiłymi doświadczeniami z firmą-krzak jaką według mnie jest KIANO i jej żałosnym Assistance.

    Otóż w połowie listopada 2014r oddałem tablet INTELECT 10 3G do serwisu z kilkoma usterkami, które już na tyle mnie zaczęły irytować i zniechęcać do używania tabletu, że musiałem w końcu coś z tym zrobić. Tablet kupiłem w połowie października 2014r, więc w chwili gdy oddawałem go do serwisu miał miesiąc - wady ty były ewidentnie wadami fabrycznymi.

    Zgłosiłem następujące usterki:

    1. skrzypienie prawej części obudowy tylnej - obudowę można przy użyciu niewielkiej siły wcisnąć nawet 2mm

    2. niepoprawne działanie przycisków regulacji głośności - jednorazowe naciśnięcie przycisku +/- powoduje przeskok o kilka pozycji głośności lub nawet całkowite wyciszenie / pogłośnienie

    3. wpięcie do gniazda jack słuchawek z mikrofonem, powoduje zniekształcenie dźwięku w słuchawkach, wrażenie jest takie jakby coś nie stykało - wysunięcie wtyczki słuchawek o 1mm powoduje że dźwięk słychać prawidłowo

    4. głośnik który szumi przy wyciszeniu i buczy przy dużej głośności.

    Zapewne większość klientów KIANO miała podobne usterki w swoich tabletach.

    Po odebraniu tabletu od kuriera, w raporcie dołączonym do sprzętu mogłem z niekrytą złością i irytacją odczytać, że usterki które zgłaszam są BEZPODSTAWNE.

    A oto odpowiedzi z raportu na każdą z usterek oraz moje komentarze które odesłałem do serwisu po rozmowie telefonicznej z konsultantką która niestety nie była w stanie mi pomóc (dziwne prawda?)...

    ad 1. Skrzypienie obudowy nie jest usterką urządzenia, w ten sposób sprzęt został skonstruowany.

    Czyli rozumiem że sprzęt został skonstruowany tak żeby skrzypieć - proszę o wskazanie punktu w instrukcji urządzenia który wskazuje że tak właśnie ma być i że skrzypienie to normalna cecha tego tabletu.

    ad 2. przyciski vol +/- działają prawidłowo, opisany przeskok powoduje zbyt mocne przyciśnięcie w/w przycisków

    Proszę o podanie definicji zbyt mocnego przyciśnięcia przycisków - nieważne jak bym im nie wciskał, przeskok następuje - czy Pan który to testował miał kiedykolwiek do czynienia z poprawnie działającymi przyciskami? Czy miał w ręku inny tablet dla porównania jak powinny działać przyciski sterowania głośnością? Żałosne tłumaczenie - w załączeniu filmik z nagranym moim ZBYT MOCNYM WCISKANIEM PRZYCISKÓW - śmiać się chce.....

    ad 3. urządzenie sprawdzone na słuchawkach KIANO działa prawidłowo. Zniekształcenie głosu może występować ze względu na korzystanie z nieoryginalnych słuchawek, które są niekompatybilne z naszym urządzeniem

    Głupszego tłumaczenia to chyba w życiu nie słyszałem. Gniazdo jack to chyba standard i dlaczego niby słuchawki innych firm miałyby być NIEKOMPATYBILNE???

    Takiej ściemy jeszcze nigdy nie słyszałem. Według Waszego rozumowania - jeśli używam tych słuchawek np. na tablecie samsunga, smartfonach sony xperia M i kruger&matz live2 i słuchawki których używam działają POPRAWNIE, a na waszym chińskiej tandecie NIE, to co to znaczy?

    Słuchawki są złe czy wasz chinol jest po prostu źle zaprojektowany ??? Litości....

    ad 4. Szumiące głośniki nie są wadą urządzenia. Jest to prawidłowe działanie procesora, który daje sygnał do głośników, w wyniku czego powstaje delikatny szum. Jest to oficjalne stanowisko producenta procesora.

    O masz babo placek, po raz kolejny KIANO jest bez winy - tak ma być i koniec. Ośmieszacie się po raz kolejny. Głośniki szumią jak są wyciszone i buczą przy maksymalnej głośności - takiej funkcjonalności to nawet tablety Samsunga nie posiadają... Najśmieszniejsze jest to że ten problem zgłaszałem do serwisu kilka tygodni temu i dostałem od Was następującą odpowiedź - mejl z 06.11.2014r:

    1. Znany jest nam problem z szumiącymi głośnikami. Przewidujemy rozwiązanie tego problemu, w najbliższym czasie otrzymamy podzespoły, które usuną zgłaszaną usterkę.

    Czyli - znacie problem z głośnikami ale go nie ma - chcecie go rozwiązać, ale go nie ma.

    Nie rozumiem tego. Mogę liczyć na jakieś rozwinięcie bo już się gubię w Waszej polityce.

    Proszę podzielcie się ze mną swoimi komentarzami na ten temat bo ja po prostu już nie mam siły.

    Właśnie przygotowuję pismo o odstąpieniu od umowy i wybieram się do sklepu oddać to gó**o....

    Nigdy więcej takiego syfu nie kupię.....

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x