Skocz do zawartości
_unknown

"Kiano Assistance" w praktyce (marketing a rzeczywistość)

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam,

    Proszę Pana otrzymał Pan rozpatrzenie poprzedniej reklamacji od naszego Technika. Oczywiście jeżeli nie zgadza się Pan z otrzymaną informacją , zajmę się tą sprawą osobiście i sprawdzę to urządzenie.

    Abym mogła przetestować ten tablet, pod kątem Pańskich uwag bardzo proszę o zgłoszenie poprzez Kiano Assistance - będę pilotować tą sprawę.

    W razie pytań pozostaję do dyspozycji.

    Pozdrawiam.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie wierzcie w ściemy konsultantów - oddawać to dziadostwo jako niezgodne z umową - szkoda czasu i nerwów.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    powerf

    Pani Paulino, na wstępie proponuję Pani zmienić pracodawcę, bo się Pani tutaj marnuje.

    Stara się Pani pomóc ale niestety na taką reakcję już za późno - dopóki Wasza firma nie zacznie poważnie traktować klientów i ich reklamacji, dopóty będzie obiektem politowania i drwin nie tylko z mojej strony ale również wielu innych klientów.

    Jeżeli w serwisie pracują analfabeci którzy nie wiedzą jak powinno wyglądać prawidłowe działanie przycisku sterowania głośnością, a za niepoprawne jego funkcjonowanie obwiniają klienta który ZA MOCNO TEN PRZYCISK WCISKA i dlatego następuje samoistny przeskok poziomu głośności o kilka pozycji lub całkowite wyciszenie to ja nic na to nie poradzę. Z betonem nie ma sensu się bić.

    Jeżeli Wasi technicy testują tablety na słuchawkach KIANO i to te słuchawki traktują jako "jedyne prawidłowe" z którymi ten tablet będzie współpracował, a winę za nieprawidłowe odtwarzanie dźwięku z innych słuchawek zwalają właśnie na ich niekompatybilność z tabletem, to jak takie stwierdzenie traktować?

    Jako żart ? Niewiedzę technika? Próbę wciśnięcia klientowi kitu - bo pewnie ten tablet kupił jakiś dzieciak i można go spławić? Co to to nie....

    I na koniec kwestia głośnika - sami sobie zaprzeczacie co z tym fantem zrobić, już Wam się kończą wymówki i kłamstwa, byle by się tylko pozbyć problemu z klientem...

    Taka smutna prawda. Jak już pisałem do Państwa dzisiaj - pismo reklamacji towaru z powodu niezgodności z umową już złożone w sklepie - czekam na zwrot pieniędzy za tablet i zachęcam wszystkich poszkodowanych o przyjęcie podobnej drogi zakończenia swoich problemów.

    Dziękuję bardzo. Do widzenia KIANO....

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wysłane 7 maili, w tym 3 przez formularz kontaktowy. Drobna prośba o linka do kitkata, ktory wyszedł w lipcu i kazdy slimtab8 teraz sprzedawany ma go wgranego.

    NAWET nie raczyli odpowiedzieć automatem, dziękujemy skontaktujemy się w najbliższym czasie. ...

    Takiego dna supportu jeszcze nie widziałem. Wiem jedno. Nigdy więcej ani ja ani zaden mój znajomy nie popatrzy w stronę kiano. To chińczyk kupiony przez ebay sam wysyła linki do jakiś update....a tutaj nawet nie ma strony dla slimtaba. :(

    Edytowane przez rafpucha
    usunięto znacznik

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    powerf

    W końcu udało się. Walka z KIANO wygrana!

    Po 2 tygodniach od złożenia pisma reklamacyjnego o niezgodności towaru z umową odzyskałem swoje pieniądze. W sumie to nie myślałem że aż tak łatwo pójdzie, aczkolwiek nie od razu moją reklamację uznano.

    Zrobiłem tak - pismo reklamacyjne złożyłem w RTV EURO AGD dokładnie 1 grudnia.

    Dzisiaj, czyli 15 grudnia otrzymałem informację że reklamacja jest uznana i że czeka na mnie nowy tablet do odebrania w sklepie.

    Oczywiście takie rozwiązanie mnie nie interesowało, więc przed pójściem do sklepu napisałem sobie nowe pismo, tzn ponownej reklamacji na wypadek jeśli mój nowo odebrany tablet okazałby się również mieć usterki z powodu których wnosiłem reklamację.

    Zaraz po odebraniu nowego tabletu rozpakowałem go, i sprawdziłem wszystko to co w poprzednim tablecie nie działało.

    I oczywiście potwierdziło się moje przekonanie że zarówno przycisk głośności, gniazdo JACK jak i głośniki nie działają prawidłowo. No więc wróciłem do okienka reklamacji, wyciągnąłem nowe pisemko reklamacyjne i powiedziałem spokojnie co jest nie tak. Pani nie mogła się nadziwić - jak to? dopiero odebrał Pan tablet i już reklamuje?

    Przeczytała pismo, po czym wydała dyspozycję zwrotu gotówki. Witajcie z powrotem 799 zł. :)

    Zachęcam wszystkich do walki o swoje prawa - w razie pytań służę pomocą.

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tylko, że nie "wygrałeś" z Kiano, a ze sklepem - ale dla kupującego rezultat jest ten sam. Może przestaną oferować te "produkty" w sklepach.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    powerf

    Masz rację ale najważniejszy jest efekt końcowy. Dla pseudo-marki takiej jak KIANO podobne sytuacje nie są bez znaczenia i wcześniej czy później to odczują, bo jaki sklep będzie chciał od nich brać towar skoro będą zwroty?

    Klienci też nie są bez winy - większość osób niestety nie zwraca uwagi na produkt który kupuje - nie wiedzą że dany rodzaj sprzętu powinien mieć określone funkcjonalności które działają bez zarzutów, a sprzedawcy i serwis wciskają im kit że "tak ma być". A klient w to wierzy i siedzi cicho.

    Oczywiście szanowna marka KIANO to nie jedyna tego typu firma, w ostatnich latach pojawiło się na rynku mnóstwo takich "tworów" które w podobny sposób działają.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dj.doc
    W końcu udało się. Walka z KIANO wygrana!

    Witam.

    Gratuluje kolejny "wyzwolony".

    Dla pseudo-marki takiej jak KIANO podobne sytuacje nie są bez znaczenia i wcześniej czy później to odczują, bo jaki sklep będzie chciał od nich brać towar skoro będą zwroty?

    Przykro mi to pisać ale Kiano ma przewagę>:(. Firma nauczona dużą ilością reklamacji swoich produktów, sprytnie - tak jak pisałem w jednym z moich postów - wprowadziła usługę Kiano Assistance. Większość reklamujących, z wygody - odbiór i przywóz kurierem - w ten sposób składa reklamacje, zamykając lub wydłużając sobie drogę do ewentualnego odzyskania pieniędzy. W usłudze Kiano Assistance nie liczy się klient i jego reklamacja, tylko możliwość budowania sobie super opinii o Kiano.

    Ten ruch to strzał w dziesiątkę, sam z niego korzystałem, dopóki nie uświadomiłem sobie, że ta drogą nic nie osiągnę.

    Dzięki Kiano Assistance statystyki reklamacji prowadzone przez sklepy są dużo niższe niż ilość rzeczywistych reklamacji. Sprzedawca, skoro ma zakłamane dane poleca produkt i kolejni klienci dają zarobić firmie Kiano.

    Tak jak pisał kol. mszczepa tylko reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową daje szanse na odzyskanie pieniędzy i jednocześnie może otworzyć oczy sprzedawcą na skalę problemów reklamacyjnych.

    Pozdrawiam

    Edytowane przez dj.doc
    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    fykmyk

    Powerf czy szablon takiego pisma moglbys mi udostepnic?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam, od dluzszego czasu mecze sie z kiano assistance i z ciaglymi usterkami jakie nastepuja po "serwisowaniu" tableta. Czy mozecie podrzucic jakis wzor pisma jakie trzeba zlozyc do rtv euro agd aby go wymienili albo oddali kase ? Czy musze im dolaczyc protokoly napraw albo cos?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x