Skocz do zawartości
_unknown

"Kiano Assistance" w praktyce (marketing a rzeczywistość)

Rekomendowane odpowiedzi

Co do czasu działania serwisu to 5dni to zwykły chwyt marketingowy. Mimo tego że inni producenci się tym nie chwalą ale przeważnie po tygodniu od wręczenia sprzętu kurierowi, paczka jest znowu u Ciebie. Tak oddawałem, Toshibe do CSS, Asusa i HTC, i wiele innych marek. Tym pierwszym wymienić płytę w A200 zeszło 1dzień bo 4dni paczka była w trasie-oddałem laptop w poniedziałek a w piątek był u mnie. Czasy napraw powyżej 2 tygodni świadczą o tym że serwis sobie nie radzi albo leci w kulki(możliwe że to i to).

@up. Starego gniazda nie polutujesz a nowego nie bardzo przykleisz oporową..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kiata

Witam

Trudno znaleźć tu dobre słowo o serwisie Kiano ale też solidnie sobie na to zapracowali. Mam Kiano Core 10.1 Dual 3g od lipca 2013r. W listopadzie pojechał do serwisu -wymiana panela dotykowego.Wszystko odbyło się wręcz wzorowo- wysyłka- naprawa-odbiór- door to door w ciagu 5 dni. Było cudo...przez tydzień. W tym czasie zauważyłem, że tablet jest źle -niedokładnie-złożony po naprawie tj.widoczne szpary pomiędzy górną a dolną częścia obudowy, szpary wewnątrz na krawędziach ekranu ale pal licho. Potem pojawiły sie opisywane już na forum pionowe szare pasy na ekranie z czasem dość upierdliwe.Kolejna wysyłka do serwisu- odebrany 2 grudnia 2013 o 15.16 ale dla serwisu oficjalnie przyjety następnego dnia, bo też oni pracują do 16-tej, więc w dniu faktycznej dostawy już nic "nie mogli zrobić". A zatem tablet jest tam od 2.12.2013r, a kiedy 10 grudnia upływał ten sławetny 5 dzień naprawy i nie miałem żadnych wiadomości od serwisu wysłałem maila. W odpowiedzi Pani xxxx odpisała, że skontaktuje się z serwisem celem ustalenia co dzieje się z tabletem?!.W dniu 11 grudnia upomniawszy się o odpowiedź otrzymałem maila :Panie xxxxxx otrzymałam informację z serwisu, że w Pana urządzeniu konieczna jest wymiana baterii. W dniu jutrzejszym technik ponownie będzie się zajmował Pana urządzeniem, następnie sprzęt zostanie przekazany do sekcji kontroli po serwisowej i w przyszłym tygodniu urządzenie odeślemy do Pana. DOBRE-nie? Na maila o niedotrzymaniu 5-cio dniowego terminu naprawy otrzymałem odpowiedź :Panie xxxxx reklamacja Tabletów objętych gwarancją ASSISTANCE jak najbardziej trwa 5 dni roboczych liczonych od dnia następnego po przyjęciu urządzenia do serwisu. Zgodnie z informacją zawartą w punkcje 14 warunków gwarancji i serwisu, w uzasadnionych przypadkach czas reklamacji może ulec przedłużeniu, jednak nie dłużej niż do 30 dni kalendarzowych, od daty przyjęcia urządzenia do serwisu. I to jest cały obraz pracy serwisu Kiano.

Dno i trzy metry mułu !!!!!

Odradzam szczerze tablety m-ki Kiano, bo sa to urządzenia nader wadliwe, a serwis tych urządzeń to porażka i mimo wszystkich tych działań (jak się okazuje tylko i wyłącznie wizerunkowych) firma ta nie radzi sobie z obsługą serwisową.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
riot!

Posiadam tylko Karte Gwarancyjna wypełnioną przez sprzedawcę, z pieczątką sklepu ( w elblągu, ja mieszkam w warszawie) Chce oddać tablet na gwarancje, czy uznają mi ją bez paragonu?

Czytałem, że jest to możliwe, wystarczy, że udowodnię że dany sprzęt kupiłem w tym, a nie innym sklepie, więc skoro mam pieczątkę to jestem uratowany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli sprzęt kupiłeś nie później niż 6 miesięcy temu to czemu nie rozważyć użycia odpowiedzialności sprzedawcy względem kupującego? (pogooglaj, wg. mnie daje to o wiele lepsze warunki dla klienta niż ustawowa gwarancja). Oczywiście brak dowodu zakupu może w tym wypadku być większym kłopotem z drugiej strony jak masz pieczątkę sklepu to, o ile nie jest to jakiś 'sklep-krzak', nie powinni moim zdaniem robić problemów tylko od razu proś o rozmowę z kierownikiem i idź z przygotowanym pismem odnoszącym się do treści ustawy (tj. w którym stwierdzasz, że towar jest niezgodny z umową).

Pozdrawiam,

f.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
riot!

Problem w tym, że sklep jest w Elblągu, Neonet. Nie mam możliwości pojechania tam i chciałem wysłać sprzęt poprzez Kiano Assistance i tu pytanie, czy nie będzie problemu i po prostu go nie odeślą...?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy płaciłeś przelewem lub kartą? Ogólnie jak poza stemplem jest tam też data to powinno być to uznane za dowód zakupu, oczywiście producent może uważać inaczej. Dowodem zakupu jednak jest też np. wyciąg z konta (gdzie odnotowano uznanie kwoty) lub wydruk dokonania płatności kartą. Polecam jednak nadal rozważyć reklamację z odpowiedzialności sprzedawcy -- ustawowo, wysyłka sprzętu do sprzedawcy (oraz odbiór) jest na koszt sprzedawcy (jako zwrot poniesionego kosztu, art. 8 ust. 2); pierwszy raz gdy do takiej "reklamacji" z odpowiedzialności sprzedawcy samemu podchodziłem to się sporo nadenerwowałem (reklamowałem laptopa w Karen Notebooki, po 6h od zakupu padł mu dysk twardy) gdyż sprzedawca bezprawnie wciskał mi swoje druki gwarancyjne (ustawowo albo naprawiasz z odpowiedzialności sprzedawcy albo gwarancyjnie, jak wybierzesz gwarancyjnie to w praktyce zamykasz sobie drogę do odpowiedzialności sprzedawcy), odmawiał podania kontaktu do kierownika etc. Ostatecznie kierownik sam do mnie zadzwonił jak wysłałem pismo pocztą (za potwierdzeniem odbioru), a sprzęt wolny od wad otrzymałem w 5 dni. Po tym doświadczeniu wiele razy korzystałem z tego uprawnienia i w sumie nigdy więcej problemów z otrzymaniem wolnego od wad urządzenia nie miałem, wielu kierowników sklepów wymieniało mi urządzenie od ręki przez co zawsze wybieram drogę odpowiedzialności ustawowej jeśli usterka ujawniła się w pierwszych 6 miesiącach od zakupu i każdemu taką drogę polecam (jeśli otrzymałbyś sprzęt ponownie wadliwy możesz wnosić o zwrot pieniędzy, w obrębie gwarancji nigdy takiego zabezpieczenia nie otrzymasz).

Pozdrawiam,

f.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
riot!

Tablet był prezentem, dlatego nie posiadam żadnego dowodu zakupu. Karta gwarancyjna jest w pełni wypełniona, pieczątka, data i podpis sprzedawcy. Zakupiony w marcu 2013 więc twój sposób raczej niestety odpada. W Karcie gwarancyjnej widnieje informacja: ''Gwarancja ważna łącznie z kopią dowodu zakupu.. ''.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W Karcie gwarancyjnej widnieje informacja: ''Gwarancja ważna łącznie z kopią dowodu zakupu.. ''.

Zadzwoń może i/lub wyślij e-mail, to prawie nic nie kosztuje, a przynajmniej będziesz miał pewność i wkleisz nam tutaj odpowiedź z Kiano -- albo odpowiedzią podreperują swoją reputację albo ją stracą ;)

Pozdrawiam,

f.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tablet był prezentem, dlatego nie posiadam żadnego dowodu zakupu. Karta gwarancyjna jest w pełni wypełniona, pieczątka, data i podpis sprzedawcy. Zakupiony w marcu 2013 więc twój sposób raczej niestety odpada. W Karcie gwarancyjnej widnieje informacja: ''Gwarancja ważna łącznie z kopią dowodu zakupu.. ''.

Witam,

prosze o przesłanie na mail marketing@barelpoland.com nr seryjny Pana tabletu, przekażę informację do działu Kiano Assistance. Prosze wyslac tablet do serwisu - Kiano Assistance i dołączyć kartkę z informacją, że zostało to uzgodnione z Małgorzatą z dz. Marketingu. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
riot!

Pani Małgorzato, a co jeśli już wysłałem zgłoszenie do Kiano Assistance i otrzymałem email zwrotny o Aktualnym Statusie zgłoszenia: 2 - Weryfikacja przez KIANO Assistance ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.