Skocz do zawartości
_unknown

"Kiano Assistance" w praktyce (marketing a rzeczywistość)

    Rekomendowane odpowiedzi

    Pani Małgorzato, a co jeśli już wysłałem zgłoszenie do Kiano Assistance i otrzymałem email zwrotny o Aktualnym Statusie zgłoszenia: 2 - Weryfikacja przez KIANO Assistance ?

    Witam,

    to dobrze, chodzi o kwestie gwarancji bez dowodu zakupu - którego jak Pan pisze nie posiada. Dlatego prosiłam o mail z nr seryjnym, bym mogła tą sprawe przekazac do Kiano Assistance. Natomiast do przesyłki kurierskiej, jak juz pisałam prosze dodać informację, ze uzgodnione ze mną. Pozdrawiam i służę pomocą.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Powiem tak, gdybym miał kupić teraz tablet to mocno bym się zastanawiał nad Kiano. Właśnie przez podejście do klienta. Na ten wątek trafiłem przypadkiem i cieszę się ze firma Kiano odważyła się na forum publicznym wyjaśnić sprawę reklamacji użytkownika ich tabletu. Mało kto ma takie podejście do klienta. Wiele firm sprzeda towar a potem zapomnij. W tym przypadku jest trochę inne podejście. Trzeba to zauważyć. Coś zmienia się na rynku. Nie wystarczy pojechać do Chin ściągnąć kontener tabletów z własnym logiem. Trzeba dac coś Jeszcze. To takie moje przemyślenia po przeczytaniu tego wątku. Pani Małgosiu pogratulować podejścia. Dodam że nie mam nic wspólnego z firmą Kiano.

    Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Wiele firm sprzeda towar a potem zapomnij

    Które? Manta, Lark, Freelander? Pewnie podobna półka jak Kiano bo z jednej fabryki prawdopodobnie wyszły

    Niektóre firmy nie mają PRu na forach internetowych bo im to nie potrzebne, mają markę i sami o nią dbają rzetelnością, jakością towaru, dobrym serwisem. Sprzęt elektroniczny jak wiadomo się psuje, odsetek uszkodzeń, awarii czy wad fabrycznych świadczy o firmie, a tutaj Kiano leży, serwis jeszcze bardziej ją pogrąża.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Sprzęt elektroniczny jak wiadomo się psuje, odsetek uszkodzeń, awarii czy wad fabrycznych świadczy o firmie, a tutaj Kiano leży, serwis jeszcze bardziej ją pogrąża.

    Nie mamy statystyk jaki to jest odsetek więc nie ma co uogólniać. Pracuje w handlu i widzę jak zmienia się podejście do obsługi klienta. Mi osobiście podoba się podejście Kiano do klienta. Ale to tylko moje zdanie. A co do jakości serwisu to już inna sprawa.

    Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Nie mamy statystyk jaki to jest odsetek więc nie ma co uogólniać. Pracuje w handlu i widzę jak zmienia się podejście do obsługi klienta. Mi osobiście podoba się podejście Kiano do klienta. Ale to tylko moje zdanie. A co do jakości serwisu to już inna sprawa.

    A mi sie wydaje, ze Kiano mocno walczy aby istniec w dobrym swietle w mediach ( sponsorowane artykuly, obecnosc na forach) , prawda jest jednak taka, ze spora czesc uzytkownikow, przed zakupem spodziewala sie czegos lepszego i troche jest rozczarowana, nie wspominajac. juz tych, ktorzy musieli korzystac z serwisu.

    Wysyłane z mojego ZTE-BLADE za pomocą Tapatalk 2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    vego46

    Kiano.pl calkiem zmienilo wystroj stronki :<

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    riot!

    W treści maila podali informacje żeby zabezpieczyć tablet folią i dodatkowo całe pudełko dodatkowo w karton, ale nie pisali nic o akcesoriach, spakowałem już tablet w oczekiwaniu na kuriera, ale zapomniałem o ładowarce, czy to ważne by była ona przy wysyłce na gwarancje?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dj.doc

    Witam.

    Ładowarką bym się nie przejmował. Napiszą w formularzu przyjęcia urządzenia brak. Dla świętego spokoju, możesz wysłać e maila i napisać, że zapomniałeś włożyć do pudełka. Zwróć tylko uwagę i napisz potem, w jakim stanie wróci do ciebie pudełko i w jakim opakowaniu było wysłane.

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    riot!

    I tak musiałem go rozpakować bo zapomniałem wyłączyć tablet. Kurier odebrał paczkę i mam nadzieję, że w końcu otrzymam sprawne urządzenie....

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dj.doc

    Witam.

    Czytając opinie na temat niektórych produktów firmy Kiano, na temat działania serwisu doszedłem do wniosku, że najlepszy interes na wprowadzeniu usługi Kiano Assistance zrobiła ... firma kurierska ;)

    Przy takiej awaryjności, niektórych modeli tabletów oraz przy takim "profesjonalnym" serwisie, który "naprawia" te awarie, firma kurierska ma naprawdę pełne ręce roboty.

    Szanowni użytkownicy produktów Kiano, ja wcale nie mam zamiaru was denerwować >:(. Wiem jaki to ból, kiedy trzeba zgłosić reklamacje i wysłać urządzenie do serwisu :przestraszony:. Napiszę więcej wiem jaki to ból, kiedy z serwisu wraca urządzenie z inną usterką i znów trzeba wysłać do naprawy :zdziwko:. Naprawdę wolałbym, nie dać zarobić firmie kurierskiej i cieszyć się z posiadania dobrego urządzenia ale niestety nie zależy to od nas.

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x