Skocz do zawartości
_unknown

"Kiano Assistance" w praktyce (marketing a rzeczywistość)

    Rekomendowane odpowiedzi

    kjmn71

    Witam,

    Jestem posiadaczem Kiano Elegance 9,7 (Andek 4.2.2). Bylem ciekaw, jak funkcjonuje to assistance no i długo nie musiałem czekać. W moim przypadku tablet się wiesza. Nie można go wtedy zrestartować przyciskiem reset, tylko trzeba czekać aż się rozładuje. Pierwsza wizyta w serwisie, po perypetiach z kurierem przy odbiorze (sam serwis trzymał krótko, koło 4 dni) no i niby wgrany nowy soft. Choć nie wiem, czy w ogóle było coś przy nim robione. Porobilem screeeny i praktycznie wszystkie dane tabletu wydają się takie same jak przed wysłaniem (wersja jądra, numer kompilacji, foldery systemowe - no chyba że tak ma być). Po powrocie z serwisu nie minęły 3 minuty i tablet znowu zawisł. Po wyładowaniu nie ładowałem go ponownie, tylko zapakowałem w ich karton no i z powrotem. Nie wiem, czy kupiłbym go raz jeszcze. Wygląda świetnie, porządnie, no ale jak ma mi się wieszać non stop, to ja dziękuję za taki sprzęt.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dj.doc

    Witaj w klubie "zadowolonych" :cenzura: z działania "Super Serwisu" ;) firmy Kiano.

    Uwierz mi nie jesteś pierwszy i pewnie nie ostatni, któremu "Super Serwis" ;) w ten sposób naprawił urządzenie. Wprowadzenie usługi Kiano Assistance to był prawdziwy majstersztyk (pracownik, który to wymyślił :idea: powinien dostać super premię). Zgłaszasz usterkę :rozpacz: (pierwszą lub kolejną), przyjeżdża zadowolony kurier :super: , który dzięki produktom firmy Kiano i działalności "Super Serwisu" ;) ma pracę, odbiera od Ciebie urządzenie papa. Urządzenie trafia prędzej czy później do serwisu, rozpoczyna się walka z czasem, czyli słynne 5 dni na naprawę.

    Zaczynamy od Działu Logistyki, potem urządzenie wędruje do słynnego już Działu Rejestracji, który przygotowuje dokumentację stanu urządzenia przed naprawą (spróbuj uzyskać dokumenty lub zdjęcia z tego działu), następnie Sekcja 1 tzw. "miękkich napraw" (nazwa zaczerpnięta z postu Pani Małgosi z firmy Kiano), dalej urządzenie trafia do Sekcji 2 tzw. "twardy serwis" (nazwa z postu Pani Małgosi). W tej sekcji pracują technicy, którzy wiedzą jak zająć się twoim urządzeniem i jak je naprawić. W tym momencie z pewną nieśmiałością :zawstydzony: co niektórzy klienci wysyłają e maila lub dzwonią z pytaniem: na jakim etapie jest naprawa urządzenia?. Miła Pani :serce: zwana dedykowanym asystentem, odpowiada zgodnie z prawdą, że urządzenie jest w serwisie i poddawane jest naprawie / testom itp. i lada chwila zostanie do ciebie odesłane. Myślisz sobie jest dobrze :ok:. Czas mija. Tajemnicą jest "magiczny" sposób naprawy twojego urządzenia przez techników z "Super Serwisu" ;). Zakładamy, że naprawa została wykonana . Urządzenie trafia do kolejnego super działu. Dział QC - kontrola jakości urządzenia po naprawie. Tak jak w twoim przypadku tak i w wielu innych klienci zastanawiają się w jaki sposób wykonuje swoją pracę ten dział. Dlaczego po mimom super kontroli super działu QC urządzenie potrafi być odesłane do klienta z tą samą lub inną usterką, ewentualnie z innymi brakami np. brak ładowarki? Na końcu dział logistyki i urządzenie zostaje odesłane do klienta. Przyjeżdża zadowolony kurier :super: odbiera naprawione urządzenie i po kilku dniach puka do twoich drzwi. Otwierasz szczęśliwy :hurra: , odbierasz urządzenie sprawdzając przy kurierze stan ogólny, podpisujesz odbiór, kurier mówi od ciebie - z delikatnym uśmiechem - Do widzenia :hyhy:.

    W tym momencie następuje zakończenie całej procedury Kiano Assistance. Brawo 5 dni na wszystko. Gratulacje.

    Jednak dla ciebie to jeszcze nie koniec całej sprawy. Historia ma trzy zakończenia:

    1. Urządzenie naprawione, działa klient zadowolony :ok:

    2. Urządzenie naprawione, działa klika godzin, kilka dni, kilka tygodni klient nie zadowolony :( , zadaje sobie pytanie: znowu awaria? Dlaczego?

    3. Urządzenie naprawione, nie działa klient wściekły :wsciekly: , zdziwiony :zdziwko:, przeżywa szok :szok:, przecież dopiero odebrał naprawione profesjonalnie, przez profesjonalny "Super Serwis" ;) urządzenie :!:. Klient zadaje sobie pytanie: dlaczego odesłali nie naprawione urządzenie lub naprawione ale z inną usterką? Dopada go "czarna" rozpacz.

    Myśli sobie walnę tym urządzeniem do :kosz: , ale przecież wydał nie małą sumę pieniędzy (średnio około 800 zł) i nie stać go na taki gest. Mijają pierwsze nerwy :mad: podejmuje decyzję zgłaszam usterkę, po raz kolejny. Wchodzi na stronę firmy Kiano. Wita go piękna, nowa, elegancka strona (o gustach się nie dyskutuje). Kolory czerni i bieli, u niektórych klientów potęgują jeszcze smutek :(. Wypełniając formularz myśli sobie: teraz już powinni naprawić.

    Zabawa zaczyna się od nowa. Klient po raz kolejny nie ma urządzenia przez około 2 tygodnie >:(. "Super Serwis" ;) zyskuje kolejne 5 dni na naprawę usterki, którą:

    - poprzednio nie naprawił - nie wiadomo dlaczego

    - naprawił ale pojawiła się inna - spowodowana (być może) nieudolną naprawą lub inną tajemniczą przyczyną.

    Najbardziej zadowolona z tego wszystkiego jest firma kurierska, która ma stały dochód :super: i kurier,który ma pracę.

    Wszystkim, którzy musieli już skorzystać z "Super Serwisu" ;) życzę powodzenia, wytrwałości i szczęścia. Tym, którzy nie korzystali życzę, aby nigdy nie musieli skorzystać.

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Witam,

    Jestem posiadaczem Kiano Elegance 9,7 (Andek 4.2.2). Bylem ciekaw, jak funkcjonuje to assistance no i długo nie musiałem czekać. W moim przypadku tablet się wiesza. Nie można go wtedy zrestartować przyciskiem reset, tylko trzeba czekać aż się rozładuje. Pierwsza wizyta w serwisie, po perypetiach z kurierem przy odbiorze (sam serwis trzymał krótko, koło 4 dni) no i niby wgrany nowy soft. Choć nie wiem, czy w ogóle było coś przy nim robione. Porobilem screeeny i praktycznie wszystkie dane tabletu wydają się takie same jak przed wysłaniem (wersja jądra, numer kompilacji, foldery systemowe - no chyba że tak ma być). Po powrocie z serwisu nie minęły 3 minuty i tablet znowu zawisł. Po wyładowaniu nie ładowałem go ponownie, tylko zapakowałem w ich karton no i z powrotem. Nie wiem, czy kupiłbym go raz jeszcze. Wygląda świetnie, porządnie, no ale jak ma mi się wieszać non stop, to ja dziękuję za taki sprzęt.

    Witam,

    bardzo proszę aby wysłał mi Pan nr seryjny tabletu na [email protected] , sprawdzę - jak przebiegł serwis. Być może, ale nie jestem ekspertem - dlatego porozmawiam z technikami - tablet potrzebuje dłuższego czasu testowania softu Oczywiście zajmiemy się Pana tabletem.

    Pozdrawiam.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    dj.doc

    dramatyzujesz - naprawiony czy nie - masz za 5 dni. A jak się nie łapiesz z modelem do assistance to czekasz tygodniami, a tam nie lepiej naprawiają.

    A swoją drogą to jak sprzęt przejdzie przez tyle działów to ma prawo wyglądać na używany. Chyba Apple nie ma tak rozbudowanej kontroli jakości.

    Aż się boje pomyśleć jak bedzie wyglądał po cytuje "tablet potrzebuje dłuższego czasu testowania softu"

    Edytowane przez pumek34

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ...swoją drogą cóż za zaszczyt - mieć inny tablet niż wszyscy i software dedykowane do tego jednego, konkretnego egzemplarza...

    (zakładam, być może pochopnie, że urządzenie w standardowej specyfikacji zazwyczaj pracuje bez kłopotów na standardowym oprogramowaniu dedykowanym do modelu - a tu o - garnitur na miarę szyty! Fiu fiu fiu... kawiorem zapachniało...)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dj.doc

    Witam

    W końcu przecież kupiłeś tablet Kiano Elegance 9,7 z linii Elegance by Zanetti a nie jakiś zwykły tablet np. Kiano Core 10.1 Dual 3G. Skoro włoski projektant Marco Zanetti (czy ktoś, coś więcej wie, na temat tego stylisty?), zaprojektował tą linię tabletów i firmuje ją swoim nazwiskiem, to może firma Kiano ma dla każdego tabletu jedyny, niepowtarzalny soft ;) (w co oczywiście ani ty ani ja nie wierzymy, ale może ...).

    Czuj się wyróżniony :padam: i jak otrzymasz tablet naprawiony przez "Super Serwis" ;) , to nie zapomnij otworzyć szampana :super: .

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tak..., "niepowtarzalny" to w tej chwili określenie bardzo precyzyjnie oddające moje wrażenia związane z zakupem Kiano.

    My tu gadu-gadu a dekoral wciąż biały, o kolejne dwa dni mi licznik przeskoczył a z eleganckiego serwisu ani widu - ani słychu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    riot!

    U mnie dziś tablet piąty dzień u Kiano, (ostatnia aktualizacja była dnia pierwszego 6 - Otrzymaliśmy przesyłkę. ) Ciekawy jestem czy otrzymam info o wysyłce tabletu dziś, czy za miesiąc.

    a nie przeraszam dzis dopiero czwarty dzień !

    Edytowane przez riot!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mój w końcu dziś dotarł, serwis potrafił udobruchać moją córę więc i ja jestem wystarczająco zadowolony. Tablet wygląda na sprawny - tylko wifi chyba coś słabuje - zasięg bardziej jak BT niż wifi ... Nic to, trzeba szukać rozwiązania albo czekać na aktualizację...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dj.doc

    Witam.

    Cieszymy się :hurra: razem z tobą z twojego "szczęścia", oby trwało jak najdłużej.

    Teraz prosimy Panią Gosię o wyjaśnienie całej sprawy i odpowiedź na pytania:

    - kto zawinił?,

    - dlaczego sprawa zakończyła się "szczęśliwie" (oby jak najdłużej bez awaryjnie) dopiero po tym jak kol. sircastic opisał swój problem?

    Sama się Pani Gosia zobowiązała: "Oczywiscie dam znac, równiez na forum."

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x