Skocz do zawartości
_unknown

"Kiano Assistance" w praktyce (marketing a rzeczywistość)

    Rekomendowane odpowiedzi

    Po ostatniej aktualizacji Kiano Core 10.1 Dual 3G do Andka 4.2 serwis będzie miał sporo zajęć.

    Mój właśnie padł i reaguje na dotyk "inaczej"

    Sprawdzimy serwis po raz drugi i mam nadzieję że spisze się sprawnie jak za pierwszym razem.

    Edytowane przez JackDeJack

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jak na razie Klient vs Kiano Assistance 1:0 - znaczy brak odpowiedzi na zgłoszenie, co mnie raczej nie dziwi po tym jak została zwalona (żałobne kolory) strona www naszego producenta. Pewnie ktoś zapomniał odpalić Kiano Assistance i wszystkie zgłoszenia idą w kosmos.

    BTW - szczęśliwi są pracownicy Barel którzy muszą się męczyć w pracy jedynie od 9-16

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja rowniez nie otrzymalem zadnej odpowiedzi na wyslane wczoraj zgloszenie. Nie wiem w ogole czy dotarlo i co dalej sie dzieje. Dzwonic do serwisu probowalem wielokrotnie, jednak "trafic na otwarta linie mi sie nie udalo". Tablet martwy, a okres 5 dni KIANO ASSISTANCE jest liczony dopiero od dnia nastepnego po dostarczeniu sprzetu przez kuriera. Ja jednak nie mam zadnego kontaktu ze strony serwisu, ani instrukcji w jaki sposob dostarczyc sprzet. Okresu od kiedy zlozylem zgoszenie, do czasu dotarcia sprzetu do serwisu nikt poza mna nie wlicza do czasu naprawy, a ja jestem bez dzialajacego urzadzenia. Mam nadzieje ze to tylko wyjatkowo dzis mam taki pechowy dzien...

    Wysyłane z mojego ZTE-BLADE za pomocą Tapatalk 2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Panie JackDeJack - prosze o informacje - kiedy wysłał Pan zgłoszenie? Kiano Assistance pracuje od 8 do 16. Bardzo prosze o informacje - maila z dokładnym zgłoszeniem i podaniem godziny , dziękuję.

    ---------- Post dołączono o 22:25 ---------- Poprzedni post napisano o 22:19 ----------

    Panie Fanatic - podobna prośba - bardzo prosze o przesłanie na mój mail [email protected] maila , którego wysłał Pan do Kiano Assistance, sprawdze to, bo jest to dziwne , ze nie dostał Pan od wczoraj odpowiedzi. Jezeli chciał Pan wyslac tablet do serwisu - ze względu na niedziałający dotyk po aktualizacji - prosze tego nie robic - wystarczy wgranie poprzedniego softu, który Panu wyślemy.

    Pozdrawiam.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    [/color]Panie Fanatic - podobna prośba - bardzo prosze o przesłanie na mój mail [email protected] maila , którego wysłał Pan do Kiano Assistance, sprawdze to, bo jest to dziwne , ze nie dostał Pan od wczoraj odpowiedzi. Jezeli chciał Pan wyslac tablet do serwisu - ze względu na niedziałający dotyk po aktualizacji - prosze tego nie robic - wystarczy wgranie poprzedniego softu, który Panu wyślemy.

    Pozdrawiam.

    W moim przypadu jest inny problem. Eksplodowal zasilacz podczas ladowania i po tym rowniez tablet przestal dzialac. W dniu wczorajszym napisalem zgloszenie przez strone w KIANO ASSISTANCE, a dzis po nieudanych probach kontaktu telefonicznego wyslalem mail na adres serwisu. Teraz kopie tego maila, zgodnie z prosba przeslalem rowniez do Pani.

    Pazdrawiam.

    Wysyłane z mojego ZTE-BLADE za pomocą Tapatalk 2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zgłoszeni wysłane wczoraj wylądowało w mojej skrzynce spamowej :( (coś mnie tknęło by jednak ją sprawdzić choć nie jestem fanem poczty via WWW)

    Zgłoszenie wysłane przez mnie wczoraj wieczorem przyjęte przez serwis:

    Zgłoszenie reklamacyjne : ZGK-22516

    Zgłoszone dnia 3-02-2014 14:58

    Na razie czekam, nie takie nieszczęścia się zdarzają.

    Mój mail jest dostępny tu na forum jak i w serwisie Kiano.

    JackDeJack małpa gmail kropka com

    ---------- Post dołączono o 23:20 ---------- Poprzedni post napisano o 23:17 ----------

    fanatik sprawdź skrzynkę spamowa poczty

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W moim przypadku serwis juz sie skontaktowal ze mam i kurier zamowiony po odbior sprzetu w dniu jutrzejszym.

    Wysyłane z mojego ZTE-BLADE za pomocą Tapatalk 2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    riot!

    Otrzymałem dziś tablet od kuriera, dostałem informację, że została wymieniona taśma lcd oraz antena 3g. W Moim przypadku wszystko przebiegło pomyślnie, modem 3g działa, aż miło korzystać z urządzenia bez wad. Jedyne co mnie dziwi, to w karcie gwarancyjnej zostało wpisane, że zaktualizowano system w tablecie - a mimo to - nadal jest to android 4.1.1.

    Dziękuje również pani Małgosi, nie prosząc o to do paczki został dołączony dowód zakupu którego nie miałem (tablet był prezentem).

    Tablet był w serwisie dnia: 23.01.2014, odesłany został 31.01.2014, mail o wysyłce trafił do spamu.

    W moim przypadku jestem w 100% zadowolony i uważam, że zostałem obsłużony profesjonalnie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dj.doc
    Jedyne co mnie dziwi, to w karcie gwarancyjnej zostało wpisane, że zaktualizowano system w tablecie - a mimo to - nadal jest to android 4.1.1.

    Witam

    Możesz napisać jaka masz datę wydania softu?

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x