Skocz do zawartości
_unknown

"Kiano Assistance" w praktyce (marketing a rzeczywistość)

    Rekomendowane odpowiedzi

    riot!

    Jak to sprawdzić?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dj.doc

    Wchodzisz w "ustawienia", zakładka "informacje o tablecie" i na dole pisze "numer komplikacji" jest data wydania softu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    riot!

    chyba chodzi o to: JRO03H 20121205.183243 release-keys

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dj.doc

    Tak. Właśnie to. Trochę stary, nie wiem czy nie pierwszy jaki był na ten tablet. Uprzedzam pytanie: nie wiem czy to ma znaczenie. Sam kiedyś na forum pytałem jak przysłano mi tablet z naprawy z wgranym "nowym" softem datowanym na kwiecień 2013, podczas gdy ja kupiłem tablet z softem datowanym na czerwiec 2013. Może ktoś, kto w tym siedzi się fachowo wypowie czy ma to na działanie sprzętu wpływ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    riot!

    Jak już wspomniałem, w karcie wpisano mi, że zaktualizowano oprogramowanie - a z tego co mi wiadomo, to najnowsze jest 4.2 bodajże. Warto aktualizować?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dj.doc

    Nie aktualizowałem. nie wiem czy warto. Tu na forum jest wątek temu poświęcony i pisali, że po aktualizacji są problemy np. z dotykiem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    riot!
    Otrzymałem dziś tablet od kuriera, dostałem informację, że została wymieniona taśma lcd oraz antena 3g. W Moim przypadku wszystko przebiegło pomyślnie, modem 3g działa, aż miło korzystać z urządzenia bez wad. Jedyne co mnie dziwi, to w karcie gwarancyjnej zostało wpisane, że zaktualizowano system w tablecie - a mimo to - nadal jest to android 4.1.1.

    Dziękuje również pani Małgosi, nie prosząc o to do paczki został dołączony dowód zakupu którego nie miałem (tablet był prezentem).

    Tablet był w serwisie dnia: 23.01.2014, odesłany został 31.01.2014, mail o wysyłce trafił do spamu.

    W moim przypadku jestem w 100% zadowolony i uważam, że zostałem obsłużony profesjonalnie.

    Cofam, po kilku dniach tablet co chwilę gubi połączenie z AERO, masakra...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    intrak

    A u mnie wszystko ok, wyslalem we wtorek, nastepny wtorek wrocil, wymieniona plyta glowna, i dziala jak marzenie.

    Kontakt telefoniczny + mailowy bez przeszkod.

    Wysłane z mojego rk30sdk przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Pani Małgosiu. Pozwoliłem sobie wysłać PW ponieważ Kiano w mojej sprawie totalnie milczy. Wysłałem też maila do Pani, ale cisza. Mam nadzieję, że moja sprawa nie jest beznadziejna.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    riot!

    bo jest weekend?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x