Skocz do zawartości
SzymonJ

Alcatel One Touch Star 6010X/6010D. Dyskusja ogólna

    Rekomendowane odpowiedzi

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    witam,

    Czy ktoś sam rozwiązał problem z komunikatami karty SD? Ja oddałam tel do serwisu załączając screenshoty komunikatów ( zapisywałam wszystkie od 4 miesiecy) opisałam cały problem ( komunikat o formatowaniu, inicjalizacji karty itp ). O dziwo podczas oddawania telefonu do serwisu mimo ,że nie było w nim żadnej karty ani sim ani karty pamięci wyswietlil się mój ulubiony komunikat o karcie sd :) czego świadkiem byl Pan z serwisu i opisałam to w piśmie.

    Nadeszła odpowiedz od sprzedawcy " telefon sprawny nie odnotowano żadnej usterki wszystkie karty kompatybilne" ma ktos jakiś pomysł bo ja juz nie mam sił.... Dodam,że ta sama karta siedzi teraz ładnie od 2 tygodni w moim Samsungu galaxy i nie stwarza żadnych problemów.. W alcatelu każda karta co jakiś czas odwalała ten sam numer z komunikatem i rozlączaniem.

    Dodam jeszcze ,że wspaniały pan z serwisu również nie zauważyl komunikatu " memory low " nie wiem czy on coś wciągał jak testował ten telefon ale ja już mam tego serdecznie dość...pomóżcie :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Muszę przyznać, że od jakiegoś czasu mam niestety podobny problem - moja druga karta SD zaczęła generować problemy, znikać z telefonu, generować komunikaty typu "nieprawidłowe odłączenie karty". Na krótko (tzn. czasem na dzień czasem na godzinę) pomaga wyłączenie telefonu, wyjęcie karty i włożenie jej z powrotem. Nie chcę kupować trzeciej karty, nie kosztuje to w końcu 5 zł. Rozważam oddanie telefonu na gwarancję, ale jak widzę powyżej pewnie wróci z informacją, że wszystko jest OK...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    najlepsze jest to,że nawet bez żadnej karty w środku pojawił się ten komunikat więc to ewidentnie nie może być wina karty sd. U mnie każda zainstalowana karta pamięci zachowuje się tak samo bez względu na parametry...Nie pomaga żaden format, komunikat pojawia się losowo potrafi co chwilę czasem jest parę dni przerwy ale użytkowanie telefonu jest utrudnione.

    No nic jutro jadę do serwisu odebrać telefon nie wkładam karty czekam co tym razem odwali :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja właśnie nie wiem co się dzieje, u mnie wszystko jest dobrze. Bałem się że będę miał problemy, ale jest OK.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam, telefonik mam już prawie rok, nie miałem problemów z kartą sd, dzwonki znikające wystarczyło zostawić w pamięci telefonu, znikające kontakty z sim można zgrać na telefon i po problemie, generalnie chodził bez zarzutu, ale.....Ale właśnie siadł mi gps, a w zasadzie chyba agps, telefon niby znajduje epo, ale dalej już padaka, dzisiaj znalazł jednego satelitę i to wszystko, czy ktoś ma pomysł jak skonfigurować gps ?

    nowy plik gps.conf, trochę ustawień i powoli powoli gps wraca do telefonu, problem stwarza tylko EPO ale to już tylko kwestia czasu.

    Edytowane przez konrad34

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    MQover

    Witam.

    Mam ten sam problem z karta SD, po sprawdzeniu innej karty również wyskakuje komunikat o wyjęciu karty.Czy komuś z Was udało się rozwiązać ten problem. Czy jest możliwosć zarzadania wymiany telefonu na inny?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ja oddałam nie na gwarancję a w ramach niezgodności towaru z umową. Zażądałam wymiany na nowy lub zwrotu kasy. I bronią się jak mogą tak jak pisałam wcześniej mimo dowodów nie widzieli usterki, oddałam telefon drugi raz razem z zażaleniem odpowiedzieli ,że nie ma usterki i telefon sprawny jak chce to mogą go odesłać na gwarancję do producenta.

    Mam już dość odbieram tel i zobaczę co dalej. >:(

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    MQover

    Jak odbierzesz telefon napisz co i jak. Mam jeszcze 13 miesięcy gwarancji na niego i chciałbym rozwiązać ten problem.Nawiasem mowiąc interesuje mnie ile osób ma podobne problemy z tym telefonem.Pozdrawiam.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x