Skocz do zawartości
Velldrin

Holo Audio Manager

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jestem początkującym programista i chciałbym przedstawić Wam moją pierwszą aplikację. Jest to całkowicie darmowy Audio Manager, który w moim odczuciu bardzo ładnie się prezentuje. Ponadto aplikacja jest intuicyjna, umożliwia tworzenie profili bez żadnych ograniczeń oraz w nowej wersji dodałem opcje utworzenia planu na każdy dzień tygodnia. Możliwe jest ustawienie w pasku powiadomień ikony, by przyspieszyć dostęp do aplikacji. Po rozwinięciu paska powiadomień, można sprawdzić jaki profil jest aktualnie używany. Zapraszam do ściągania i komentowania. Wszelkie sugestie proszę zgłaszać w tym temacie bądź na maila.

Z góry proszę o wyrozumiałość (jako, że mój staż jest niewielki) i wstrzymanie się od negatywnych komentarzy w Google Play :)

[link] Holo Audio Manager - Google Play

v3.0.1:

- dodano navigation drawer wysuwany z lewej strony

- dodano action bar

- odświeżono wygląd

- naprawiono opcje wyłącz/włącz harmonogram

Screenshoty:

T6nbnOQNE0B_SxX-F2EeIu69JErniYaCu6ajfw1vR_UVgMkT88GJr52x3wX_JXckAmk=h310-rw8gVaN8Ra-cZF9ieW8Zb9LMCQo_Utb6Y26AGjyN42ST6tBvNdOOAuL3GT24vr9h8qGcs=h310-rwwP6JTiqonY_JYirw7xLgCWQp5Pvl6mk1sSpI6AYU1NPalrLb3yY-j3jCmXixxI7YA_VT=h310-rwVB9nWWz-ct-G-kGosmglUWk5oIE9BL8B0LdaMm01JXYQh8wr5kshRF8eyQrzAxz3cZo=h310-rwnTAbSeVb8OkmULljdeDKxj77qYPmM7VT4CbCF7Oi3cs1AeVW-Mw6s7NvN00oipnDGg=h310-rw

Edytowane przez Velldrin

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    bart00

bardzo mi się podoba twoja aplikacja, można ustawić ją jako administratora aby nie była zamykana przez system w celu oszczedzania ramu?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi