Skocz do zawartości
kosmokillah

Pęknięty digitizer ale czy wyświetlacz też?

    Rekomendowane odpowiedzi

    Hej mam problem. Kupiłem tydzień temu Nexusa 7, i pomimo przewożenia go z tym akcesorium w plecaku:

    Klawiatura do Asus Google Nexus 7 Etui Bluetooth (3460532895) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

    Pękł mi na pewno digitizer na pół na całej długości urządzenia, przez co prawa część ekranu nie działa, lub działa losowo.

    Problem polega na tym, że nie jestem pewien, czy nie pękł też wyświetlacz, bo zamówiłbym sobie od razu komplet, a nie tylko digitizer.

    Czy macie może metodę na to, jak rozpoznać czy wyświetlacz też jest pęknięty? Mogę nagrać zachowanie urządzenia kamerką w full hd o bdb jakości. Czy jeśli wyświetlacz byłby pęknięty działałby w ogóle?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Adiker

    Ja tylko nie wiem dlaczego jak digitizer peka to prawie zawsze nie dziala prawa strona ekranu,podobnie bylo w moim Wildfire S,tyle ze po kilku walnieciach digitizer z prawej strony zadzialal :PP A co do problemu twojego to ja bym zamówił cały komplet,masz przynajmniej pewność,że wszystko zadziała,jak weźmiesz tylko digitizer to później się jeszcze okaże,że coś z wyświetlaczem ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nigdy nie zrozumiem po co się wypowiadać, jak się czegoś nie wie?

    Sprawa jest prosta. Pęknięty wyświetlacz by się rozlał w pobliżu pęknięcia. Jeśli tak nie jest, to wyświetlacz jest cały. Jeśli dasz radę odkleić go od digitizera i dobrze przykleić do nowego, to możesz zamówić sam digitizer. Wcześniej możesz sprawdzić, czy uda Ci się to rozkleić.

    Odbiegając od tych rozważań, napisz do ASUS-a z tym problemem i prześlij zdjęcia. Ktoś na forum pisał, że pękł mu digitizer w etui i ASUS wymienił mu ekran (w temacie http://forum.android.com.pl/f599/serwis-asus-polska-nasze-doa-wiadczenia-z-naprawami-nexusa-7-a-221126/)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Hej dziękuję Ci kamiltbg, okazuje się że mam na szczęście rachunek (tablet kupili mi w USA, używany) więc mam podstawę do reklamacji :)

    Jak rozwiąże się moja sytuacja odezwę się:)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dziś dostałem informację, że Asus wziął moje urządzenie na serwis.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czyli naprawią Ci?

    P.S. Rachunek nawet nie jest potrzebny. W przypadku braku rachunku gwarancję liczą od daty produkcji.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    mam podobny problem ale mi poszedl tez ekran wraz z digitizerem . gdzie moge go kupic bo nigdzie niema mojego dotyku 5185l FPC-1 REV.3 a kupowalem inny , to ekran dzialal ok a digitizer niereagowal prosze o jakis kontakt na sklep gzie moglbym go kupic

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x