Skocz do zawartości
MateuszLubin

Dźwięk z PC na GT540 (np. po przez WiFi) ???

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam

    Chciał bym się dowiedzieć czy jest jakiś program aby dźwięk np. jakaś muzyka która jest odtwarzana na komputerze PC może być odtwarzana na GT540 np. po przez sieć WiFi??

    Są na przykład programy którymi mogę sterować PC (np. myszką) po przez komórkę (taki program to np. Unified Remote Server).

    Załóżmy że leże na łóżku, przez komórkę jeżdżę myszką i otwieram Aimp albo Winampa, włączam odtwarzanie muzyki, ale nie chce aby ona leciała w głośnikach od kompa tylko od razu przez głośnik(słuchawki) w komórce.

    Jest jakaś możliwość czy raczej nie??

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Bagman

    hmm... możesz spróbować przy pomocy radia internetowego - na kompie nadajesz, na fonie odbierasz i możesz słuchać wszędzie, gdzie tylko masz internet... przy czym, poza domem nie będziesz miał zbytniej możliwości w ingerencję co aktualnie leci (tzn. będziesz mógł oczywiście ustawić listę piosenek będąc jeszcze w domu, ale przed powrotem do niego raczej tego nie zmienisz)

    niestety, w praktyce Ci nie pomogę, gdyż nigdy nie robiłem radia, a innego sposobu nie znam (choć nie wykluczam jego istnienia ;) )

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie wiem czy o to Ci chodzi ale poczytaj o programie Twinky (wersja dla PC i dla andka).

    dla Andka to: Twinky Server Mobile

    dla PC : TwonkyManager

    i ta aplikacja pozwala na słuchanie muzyki z telefonu na twoim kompie. Za pomocą sieci bezprzewodowej. Natomiast żeby słuchać muzyki z kompa na naszym andku potrzebny będzie Ci Twinky server i aplikacja "AllShare". Resztę znajdziesz na necie :)

    Pozdro:)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ok, dzięki za pomoc.

    Znalazłem jakiś poradni, jeszcze nie korzystałem z niego ale wieczorkiem znajdę czas to pokombinuje według tego poradnika i zobaczymy.

    poradnikcz1.jpg

    poradnikcz2.jpg

    poradnikcz3.jpg

    ---------- Post dołączono o 17:00 ---------- Poprzedni post napisano o 15:36 ----------

    Nie mogę zainstalować programu AllShare na andku.

    Czyli mam rozumieć że muszę zrootować tel. aby zainstalować AllShare??

    Jeśli tak czy ktoś próbował tej metody:

    Czwarta metoda, w większej części identyczna jak trzecia.

    Tak samo jak w poprzedniej metodzie podlaczamy telefon w trybie "Debug" w (Settings - Applications - Development) i z wylaczonym "Mass storage only" w (Settings - SD card and phone memory).

    1. Wystarczy pobrać archiwum stąd: rootgt540.zip - 4shared.com - partage et stockage de fichiers en ligne - télécharger

    2. Wypakować archiwum w dowolne miejsce, podłączyć telefon w trybie Debugowania.

    3. W wypakowanym archiwum bedzie plik "root.bat" wystarczy kliknąć dwukrotnie.

    4. Otworzy sie konsola CMD, w tym momencie czekamy i nie robimy kompletnie nic.

    5. Po udanej operacji konsola CMD sie zamknie , a telefon zresetuje sie.

    6. Gotowe telefon został zrootowany

    No i czy potem jest możliwość odrootowania tel.??

    ---------- Post dołączono o 17:51 ---------- Poprzedni post napisano o 17:00 ----------

    Zrootowałem gt540 po przez z4root ale niestety dalej nie moge zainstalować AllShare.

    Czy ktoś wie w czym problem??

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ten allshare to w ogóle na andka jest?

    edit: jest jest, teraz doczytałem:P Dlna na swifcie jest jakie jest, niekoniecznie dziala. Muzyka działa (twonky -> nero media center), video nie działa mi

    Edytowane przez smugglersun

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zamiast AllShare zainstalowałem 2Player Network Music Player (ok.0,91mb) z Marketu i wszystko ładnie śmiga.

    Mogę odtwarzać na komórce muzykę która znajduje się na dysku w PC przez WiFi.

    Program który może się również spodobać to Twonky Mobile ale troszkę dużo zajmuje ok. 5mb

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    sprawdz czy mozesz oglądac filmy ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Przez program 2Player Network Music Player nie mogę on służy tylko do odtwarzania muzyki, a jeśli chodzi o Twonky Mobile to niby ma opcje takie jak Music, Video, Photos, ale niestety coś nie chce odtwarzać filmów i pisze: Unable to start playback.

    Jeśli chodzi o muzykę i zdjęcia to normalnie otwiera.

    Musze jeszcze troszkę się tym pobawić to może się uda aby filmy odtwarzał.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie da rady przez twonky, probowałem wszelkimi sposobami i nic z tego. Wiec pewnie nie da rady ogolnie, ale dobrze, że muzyka działa i zdjecia

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No to na razie trzeba się zadowolić zdjęciami i muzyką. W sumie zakładając temat chodziło mi wyłącznie o muzykę, no ale wiadomo apetyt z czasem rośnie i przydały by się też filmy hehe

    No ale ważne że wiadomo już że jest możliwość odtwarzania muzyki z PC na telefonie, a jak muzyki to być może i w końcu uda się to zrobić z filmami :)

    Pozdro

    ---------- Post dołączono o 01:28 ---------- Poprzedni post napisano o 21:47 ----------

    Ściągnąłem z ciekawości jeden filmik na kompa z youtube ok. 2min. trwa.

    No i udało mi się go odtworzyć na komórce mimo że był na kompie.

    Więc problem jest z wielkością, długością trwającego filmu, dlatego filmów które trwają ponad godzine i ważą ok 700mb nie chce odtwarzać.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x