Skocz do zawartości
Jencuś

[Xperia E] Dyskusja ogólna.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Ja mam wersje dual sim i dość fajny telefon ale ma w sumie 2 wady:

    Bardzo slaby aparat juz moja xperia x8 robiła lepsze zdjęcia

    Dziwne wifi, dość słabe i strzela fochy bo nie pozwala osiągnąć pełnej prędkości wifi.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No aparatem niestety FullHD fotki nie zrobisz ale to niestety mankament wszystkich tanich smartfonów. :(

    No niestety wi-fi też mi dzisiaj 2 razy się rozłączyło.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Siemka, czy ktoś wie czy potwierdzą się plotki o 4.1.2 lub 4.2 dla naszych małych Xperii?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Posiadam go juz z 1,5 miesiąca, i jestem z niego b.zadowolony. Za taką cenę, nie można od niego za wiele wymagać, ale i tak spełnia moje wszystkie oczekiwania. Trochę moze aparat, mogłby byc lepszy, ale nie jest zle. Mi telefon wytrzymuje na jednym ładowaniu 4 dni, co jest duzym +. Polecam ten telefon wszystkim, którzy rozpoczynają przygodę ze smartfonami!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wyjaśni mi ktoś jak to jest z tym 4.1.2/4.2 na XE i CM10.1?

    Ktoś coś wie o jakichś nowych modyfikacjach na XE?

    [ROM][Noz][XPERIA E single /DUAL]jb 4.1 & aroma installer, first time for E series... - xda-developers

    Siema ktoś wie jak to zainstalować? Bo nie mam pomysłu ani czasu ostatnio.

    Edytowane przez Raciborski

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    OO ziomek używam NOZ ROM od 5 dni i jest kozak pisałem nawet do DEVA z Indi na fb jak go zainstalować ale warto było

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    To mógłbyś wstawić dla wszystkich temat z tym modem i instrukcja jak zainstalować ten rom?

    Wysłane z mojego C1505 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    carmel

    Z moich obserwacji wynika,że tylna klapka w black różni się od white,materiałem wykonania :PP

    Mianowicie w white jest matowy plastik,a w black klapka jest można powiedzieć oblana gumą.

    Mogę to spokojnie stwierdzić,ponieważ ja mam black,a moja mama white.

    Innych różnic nie zauważyłem ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Moja Xperia E ma prawie rok, sprawuje sie fajnie, aparat najgorszy nie jest, ale też nie urywa, procesor robi swoje, najczęściej telefonik muli przy wybudzaniu ekranu i jak przyjdzie jakaś wiadomość z fb messengera, dać mu lepszy aparat, 1gb ramu i byłaby fajna rakieta, a tak to jest po prostu przyzwoity, wykonany solidnie, ale też bez fajerwerków. Jedyny mankament w moim egzemplarzu to przycisk power który działa jak chce i kiedy chce, ale jak sie go wyczuje to jakoś nie przeszkadza.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x