Gracjan87 Cześć, mam telefon od tygodnia a już wszedł mi pył/kurz pod obudowę i jest widoczny w dolnych rogach. Czy jest jakiś sposób na wyczyszczenie tego.. ?
MroziQ @up: zauważyłem to samo gdy naklejałem dziś folię na ekran. Jakieś paprochy się tam zawieruszyły. Nie wiem jak to usunąć, natomiast po sesji wysyłam telefon na gwarancję więc zaznaczę na karcie również i to (niech czyszczą 😛).
MroziQ Ty mówisz o kurzu POD szybką nad ekranem, czy pod folią? Bo ja mam pod szybką, pyłki leżą na ekranie. To na pewno nie przez folię, po prostu obudowa jest nieszczelna 😉 @down: jak coś naruszysz to po gwarancji 😉
peacemaker23 Zgadzam się z MroziQ'iem, nie ruszaj bo będzie po gwarancji. Btw nie wydaje mi się, żeby w ogóle istniała fizyczna możliwość rozmontowania obudowy.
Amator90 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=UCQ7KcOdAig&feature=fvsr]YouTube - ZTE Blade teardown[/ame]
kaju666 taa, i weś źle podważ coś, bedzie trzask i lament że niedziała ---------- Post dołączono o 18:15 ---------- Poprzedni post napisano o 18:15 ---------- Zgadzam się z MroziQ'iem, nie ruszaj bo będzie po gwarancji. Btw nie wydaje mi się, żeby w ogóle istniała fizyczna możliwość rozmontowania obudowy. Zawsze istnieje
PaPel Patrząc na filmik operacja rozebrania przedniego panelu nie należy do najłatwiejszych więc stanowczo odradzam niedoświadczonym w temacie użytkowniką
Przypal Podlega, takie coś nie ma prawa się dziać 🙂 Sam wysyłałem swój telefon z tego powodu (htc wildfire) bo po pierwszej naprawie nieszczelnie go skręcili czy co tam i się zbierało... Wyczyścili i tyle, problem dalej istnieje... Generalnie, do wszystkich którzy mają zamiar tylko z tego powodu wysyłać telefon - zapomnijcie, że zrobią to jak należy, widocznie raz otwarta obudowa już nigdy nie będzie tak spasowana, żeby szczelnie zamknąć ekran ew serwisantów telefon w rączki parzy 😉
ravbr @up a czy przypadkiem po którejś z rzędu reklamacji nie przysługuje prawo wymiany towaru na nowy ?? § reklamacja telefonu komórkowego – Forum Prawne dla ciekawych link z troszkę podobną sytuacją, telefonu reklamowanego i wracającego z tą samą usterką.
gemaro Nie jest tak. Gwarancja, jest to dobry ukłon producenta w stronę klienta i jeśli w karcie gwarancyjnej nie ma słowa o wymianie towaru na nowy, to nawet nie ma o co walczyć, bo sprawa jest z góry przegrana.
ravbr Gwarancja o której wspominasz a powoływanie się na "TOWAR NIEZGODNY Z UMOWĄ" to różne rzeczy, polecam zapoznanie się z tymi informacjami bo można naprawdę kilka ciekawostek złapać 😉 § Poradnik Konsumenta – Forum Prawne
Przypal To o czym mówicie ma miejsce tylko w przypadku gdy wada występuje już przed pierwszym wysłaniem urządzenia do serwisu, potem już po ptokach 😉 Czyli, jeżeli komuś zbiera się kurz od samego początku to po 3 reklamacjach może wystąpić do producenta o nowy telefon, jeżeli nie upłynęły 2 miesiące od stwierdzenia usterki - czyli realne, jednak mimo wszystko serwis ma 2 tygodnie robocze na naprawę 😉 Kiedy usterka wynika już później to producent umywa ręce bo jedynym gwarantem dobrze przeprowadzonej naprawy jest serwis a każdy autoryzowany serwis prowadzi reklamację takich nienaprawionych usterek.
borysziom Nie wiem jakim cudem dostał się kurz pod wyświetlacz, czy ktoś miał podobny problem ? Czy da się to jakoś wyczyścić ? Proszę o porady.
Paniki Wyczyścić się zawsze da, trzeba rozkręcić telefon. Ale czyścić trzeba w bardzo sterylnym pomieszczeniu i na pewno nie chusteczką :E
borysziom No właśnie ale bez utraty gwarki się nie obejdzie 🙁 A może jakieś sprężone powietrze wpuścić ?