Skocz do zawartości
Lwomati

Serwis Kruger&Matz - opinie serwisu/reklamacje

    Rekomendowane odpowiedzi

    Lwomati

    Oficjalny dystrybutor:

    Lechpol

    ul. Garwolińska 1, Miętne 08-400 Garwolin

    tel. +48 25 6850040

    e-mail: [email protected]

    Serwis:

    [email protected]

    [email protected]

    Procedura składania reklamacji:

    Procedura składania reklamacji

    Aby wysłać sprzęt do naprawy sprzedawca jest zobowiązany do wypełnienia zgłoszenia reklamacyjnego i tylko w takim przypadku reklamacja będzie rozpatrywana.

    Sprzęt musi zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu.

    Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu przez firmę spedycyjną.

    Sprzęt prosimy przysyłać kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu, lub które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.

    Do sprzętu musi być dostarczony opis uszkodzeń wraz z podaną sytuacją kiedy (w jakiej sytuacji) dana usterka występuje; opis taki winien być jak najbardziej dokładny. Umożliwi to szybszą diagnozę usterki i realizację danej reklamacji.

    Do reklamowanego sprzętu prosimy dołączyć kartę gwarancyjną, kopię dowodu zakupu oraz wypełnione zgłoszenie reklamacyjne. W przypadku braku kserokopii dokumentu świadczącego o dacie jego nabycia możliwe jest warunkowe przyjęcie takiego sprzętu do naprawy odpłatnej.

    Na zakupione produkty firma Lechpol udziela gwarancji na okres 24 miesięcy.

    Sposób wysłania sprzętu do naprawy gwarancyjnej: Klient, który zakupił towar bezpośrednio w firmie Lechpol, może wysłać sprzęt na koszt firmy Lechpol za pośrednictwem firmy spedycyjnej DHL pod warunkiem, iż zostanie poprawnie wypełniony formularz zgłoszenia reklamacyjnego oraz zostaną dostarczone dokumenty zawarte w punkcie 6. Po naprawie sprzęt zostanie odesłany również na koszt firmy Lechpol.

    UWAGA! Prosimy, by nadsyłane do nas w ramach reklamacji paczki spełniały następujące wymogi:

    nie przekraczały wagi powyżej 30 kg, w przeciwnym razie obciążenie finansowe poniesie nadawca paczki,

    paczka powinna zostać wysłana jako przesyłka podstawowa (nie zawierać żadnych specjalnych oznaczeń),

    w miarę możliwości tworzenie paczek zbiorczych a nieprzesyłanie każdego urządzenia oddzielnie.

    Wysłanie do serwisu przesyłki z reklamacją za pośrednictwem innego przewoźnika może odbyć się wyłącznie wtedy, gdy koszty transportu pokrywa nadawca, w innym przypadku sprzęt nie zostanie przyjęty do serwisu i wróci do nadawcy, który będzie zmuszony zapłacić przewoźnikowi za transport w obie strony.

    Jeżeli sprzęt dostarczony do serwisu okaże się sprawny i firma nie wykryła usterki serwis pobierze opłatę za diagnostykę i koszty przesyłki.

    Firma Lechpol rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od daty ich wpłynięcia. W przypadku konieczności sprowadzenia specjalistycznych podzespołów okres rozpatrywania zgłoszenia gwarancyjnego może zostać wydłużony do 28 dni roboczych.

    Ze względu na duże koszty transportu prosimy (o ile jest to możliwe) wysyłać reklamowane towary w przesyłkach zbiorczych do wagi 30 kg.

    W razie wątpliwości prosimy o kontakt z naszym serwisem pod numerem telefonu: +48 25 682 03 15 lub mailowo: [email protected]

    Formularz zgłoszenia reklamacyjnego

    Formularz zgłoszenia:

    http://www.lechpol.eu/sites/default/files/book/7502/zgloszenie_reklamacyjne_0.pdf

    Moje usterki jakie wyszczególniłem w reklamacji

    1) nadmierne emitowanie ciepła w górnej części urządzenia,

    2) podczas używania przesyłu danych sieci komórkowej (SLOT 1) występują zacięcia urządzenia,

    3) podczas użytkowania aplikacji górna belka systemu Android sama się rozwija,

    4) często widać dwupunktowe samonaciśnięcia się na wysokości górnej belki,

    5) podczas pisania tekstu w aplikacjach SMS lub GMAIL litery blokują się, bądź samoczynnie wpisuje się litera „q”.

    6) podczas dłuższego używania telefonu z aktywnym podświetleniem wyświetlacza aplikacje w nim zainstalowane samoczynnie się uruchamiają,

    7) zawiesza się przycisk funkcyjny HOME.

    __________________________________________________________________________________________________

    Swojego smarta oddałem do naprawy 30.08. ze względu na problemy z wyświetlaczem i paroma innymi rzeczami.

    Filmik jak to wygląda po uruchomieniu telefonu:

    Oglądać od 6:40

    Serwis ma na rozpatrzenie sprawy 14 dni roboczych, co z reguły skraca się do 10 dni.

    Edytowane przez wdarku
    zmieniono nazwę tematu

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jak otrzymasz telefon z serwisu napisz o terminie realizacji i swoich spostrzeżeniach.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Poczekam aż Twoja sprawa się ruszy. Po podłączeniu ładowarki wyświetlacz szaleje przy jakimkolwiek dotknięciu. Ładowarka od nexus 7 ładuje poprawnie. Spróbuje zamienić kable USB w ładowarkach i zobaczymy jak będzie działać.

    Wysłane z mojego Nexus 7 za pomocą Tapatalk 2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    >Po podłączeniu ładowarki wyświetlacz szaleje przy jakimkolwiek dotknięciu. Ładowarka od nexus 7 ładuje poprawnie.

    >Spróbuje zamienić >kable USB w ładowarkach i zobaczymy jak będzie działać.

    tu ewidentnie winna jest ładowarka (praktycznie no name) - kable niestety nie pomogą - mam takie 2 ładowarki - działają poprawnie tylko w motorolach ;-)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Moja ładowarka również dziwnie się zachowuje, wydaje dziwne dźwięki. Puki co ładuje przez usb w laptopie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Lwomati
    Jak otrzymasz telefon z serwisu napisz o terminie realizacji

    Termin realizacji jak najbardziej poprawny. Oddany na serwis 30 sierpnia, gotowy do odbioru 11 września, więc sumarycznie 9 dni roboczych.

    A odnośnie moich spostrzeżeń, to nie jak niektórzy zakładali, że wymieniają telefon na drugi.

    U mnie NIESTETY wymienili część telefonu :mad: LCD + TP + CASE.

    Mówią, że teraz będzie dobrze... zobaczymy, bo jak na razie to czekam na przesyłkę, która będzie dopiero w poniedziałek.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Narcys

    Zbił mi się wyświetlacz w moim Move,

    Spadł telefon 2razy xd i nie działa dotyk.

    Pomógłby mi ktoś jak mam załatwić tą sprawę?

    priv lub mail: [email protected]

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zadzwoń do serwisu. Dane masz na kwitach do MOVE.

    Howgh!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Lwomati

    Mam już z powrotem swojego smarta. Tak jak napisałem poprzednio, został wymieniony wyświetlacz.

    Wyjąłem z pudełka, wziąłem go do ręki obejrzałem z każdej strony i stwierdzam, że w serwisie pracują partacze.

    Telefon owszem, może i posiada nowy wyświetlacz, ale nie dość, że nie spasowali dobrze wszystkiego, to odkleili mi folię! i nakleili drugą a pod folią masa kurzu! Teraz nadaje się do wyrzucenia :(

    Nie będę już tego reklamował, bo nie chce mi się znów czekać kolejne 2 tygodnie...

    Fakt, faktem działa dobrze. Nie ma już tych problemów co na początku. Czy nie mogło być tak od nowości?!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Narcys

    "Czy nie mogło być tak od nowości?! "

    Chińskie ksiwe oczi nie widziałi błindu :( ajm soł sory.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x