Oficjalny dystrybutor:
Lechpol
ul. Garwolińska 1, Miętne 08-400 Garwolin
tel. +48 25 6850040
e-mail: serwis@lechpol.pl
Serwis:
serwis@krugermatz.com
krugermatz@krugermatz.com
Procedura składania reklamacji:
Procedura składania reklamacji
Aby wysłać sprzęt do naprawy sprzedawca jest zobowiązany do wypełnienia zgłoszenia reklamacyjnego i tylko w takim przypadku reklamacja będzie rozpatrywana.
Sprzęt musi zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu.
Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu przez firmę spedycyjną.
Sprzęt prosimy przysyłać kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu, lub które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.
Do sprzętu musi być dostarczony opis uszkodzeń wraz z podaną sytuacją kiedy (w jakiej sytuacji) dana usterka występuje; opis taki winien być jak najbardziej dokładny. Umożliwi to szybszą diagnozę usterki i realizację danej reklamacji.
Do reklamowanego sprzętu prosimy dołączyć kartę gwarancyjną, kopię dowodu zakupu oraz wypełnione zgłoszenie reklamacyjne. W przypadku braku kserokopii dokumentu świadczącego o dacie jego nabycia możliwe jest warunkowe przyjęcie takiego sprzętu do naprawy odpłatnej.
Na zakupione produkty firma Lechpol udziela gwarancji na okres 24 miesięcy.
Sposób wysłania sprzętu do naprawy gwarancyjnej: Klient, który zakupił towar bezpośrednio w firmie Lechpol, może wysłać sprzęt na koszt firmy Lechpol za pośrednictwem firmy spedycyjnej DHL pod warunkiem, iż zostanie poprawnie wypełniony formularz zgłoszenia reklamacyjnego oraz zostaną dostarczone dokumenty zawarte w punkcie 6. Po naprawie sprzęt zostanie odesłany również na koszt firmy Lechpol.
UWAGA! Prosimy, by nadsyłane do nas w ramach reklamacji paczki spełniały następujące wymogi:
nie przekraczały wagi powyżej 30 kg, w przeciwnym razie obciążenie finansowe poniesie nadawca paczki,
paczka powinna zostać wysłana jako przesyłka podstawowa (nie zawierać żadnych specjalnych oznaczeń),
w miarę możliwości tworzenie paczek zbiorczych a nieprzesyłanie każdego urządzenia oddzielnie.
Wysłanie do serwisu przesyłki z reklamacją za pośrednictwem innego przewoźnika może odbyć się wyłącznie wtedy, gdy koszty transportu pokrywa nadawca, w innym przypadku sprzęt nie zostanie przyjęty do serwisu i wróci do nadawcy, który będzie zmuszony zapłacić przewoźnikowi za transport w obie strony.
Jeżeli sprzęt dostarczony do serwisu okaże się sprawny i firma nie wykryła usterki serwis pobierze opłatę za diagnostykę i koszty przesyłki.
Firma Lechpol rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od daty ich wpłynięcia. W przypadku konieczności sprowadzenia specjalistycznych podzespołów okres rozpatrywania zgłoszenia gwarancyjnego może zostać wydłużony do 28 dni roboczych.
Ze względu na duże koszty transportu prosimy (o ile jest to możliwe) wysyłać reklamowane towary w przesyłkach zbiorczych do wagi 30 kg.
W razie wątpliwości prosimy o kontakt z naszym serwisem pod numerem telefonu: +48 25 682 03 15 lub mailowo: serwis@lechpol.pl
Formularz zgłoszenia reklamacyjnego
Formularz zgłoszenia:
http://www.lechpol.eu/sites/default/files/book/7502/zgloszenie_reklamacyjne_0.pdf
Moje usterki jakie wyszczególniłem w reklamacji
1) nadmierne emitowanie ciepła w górnej części urządzenia,
2) podczas używania przesyłu danych sieci komórkowej (SLOT 1) występują zacięcia urządzenia,
3) podczas użytkowania aplikacji górna belka systemu Android sama się rozwija,
4) często widać dwupunktowe samonaciśnięcia się na wysokości górnej belki,
5) podczas pisania tekstu w aplikacjach SMS lub GMAIL litery blokują się, bądź samoczynnie wpisuje się litera „q”.
6) podczas dłuższego używania telefonu z aktywnym podświetleniem wyświetlacza aplikacje w nim zainstalowane samoczynnie się uruchamiają,
7) zawiesza się przycisk funkcyjny HOME.
__________________________________________________________________________________________________
Swojego smarta oddałem do naprawy 30.08. ze względu na problemy z wyświetlaczem i paroma innymi rzeczami.
Filmik jak to wygląda po uruchomieniu telefonu:
Oglądać od 6:40
Serwis ma na rozpatrzenie sprawy 14 dni roboczych, co z reguły skraca się do 10 dni.