Skocz do zawartości
rejestruje bo chce szukac

GPS w ROM-ie CM 10.1.3 RC2.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałem po raz pierwszy wykorzystać swój telefonik jako zastępczej nawigacji, ale zawiodłem się bo telefon nie lockuje GPSa.

Próbowałem apek typu FasterFix i zrobiłem wipe całego CM.

Nie znam się za bardzo na tych wszystkich ROMach, więc proszę o jakąś poradę typu, jak zrobić żeby GPS jakoś działał, albo jakiego Roma i kernela użyć żeby w miare działało.

Czytałem o jakiś radiach/modemach na internetach ale za bardzo nie kumam o co chodzi.

Obecnie korzystam z CM 10.1.3 RC2 z domyślnym kernelem.

Z góry dzięki za odp

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Karls

Cześć, w prawdzie na tym telefonie nie korzystałem z CM, ale na SGS+ już tak i tam niestety GPS działał gorzej na tym romie niż na stocku. Jak długo próbowałeś łapać? Tak naprawdę dopiero jak powyżej 5min trwa łapanie na otwartej przestrzeni to można stwierdzić konkretny problem. Poniżej to może być kwestia warunków. Spróbuj włączyć internet podczas łapania zasięgu i zaznaczyć opcję wspomagania siecią. Jeśli to nic nie da to wgraj stocka i sprawdź czy problem dalej występuje.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Hej,

Lock trwał prawie pol godziny na otwartej przestrzeni, nie złapał żadnego fixa, tylko miałem w GPS Status Sats: 0/4

Szczerze mówiąc chciałbym wrócić do stocka żeby spróbować, ale troche czasu minęło odkąd bawiłem się tym telefonem i nawet nie pamietam czy czegos bedzie mi brakowalo po powrocie. Wlasciwie... to ja nawet nie wiem jak wrocic do stocka bo przez przypadek usunalem swoj backup kiedy robilem wipe.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Spróbuj aplikacji GPS Aids.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalk 4

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

spróbuj to. mi co prawda na rootboxie działa, ale on jest bazowany na 10.2. możesz zawsze zrobić backup. ewentualnie ten program też polecają: GPS Aids.

kolega mnie ubiegł;).