Skocz do zawartości
loleslaw

Telefon źle wskazuje poziom baterii

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z moim SE Xperia Neo V (Android 2.3.4). Otóż od pewnego czasu (jakiś miesiąc) mam problem. Do tej pory używałem aplikacji Battery monitor, działała całkiem dobrze, nie narzekałem. Od niedawna zauważyłem, że aplikacja źle wskazuje poziom baterii, tzn. niby telefon był naładowany w 100%, a po paru godzinach padał. Przesiadłem się na inną aplikację (Battery Doctor) - dalej to samo. Zielona bateria w prawym górnym rogu też działa źle..

Po spadku do około 40-50% wystarczy czasem nawet kilka minut, aby telefon padł. Nie mam ostrzeżeń o niskim poziomie baterii przy 15 i 10% (chyba, ale wiem, że były trzy), nagle ostrzega mnie przy 1% i pada. Po naładowaniu baterii do 100%, telefon po odłączeniu jeszcze przez 4-5 godzin wskazuje 100%, po czym zaczyna powoli spadać, a przy 40-50%, no wiadomo...

W czym leży problem? Nie znam się kompletnie więc proszę o pomoc.

Zawsze narzekałem na to, ile bateria trzyma (praktycznie co noc musiałem telefon ładować), ale do tej pory przynajmniej wiedziałem, ile czasu w przybliżeniu mi bateria jeszcze wytrzyma. Teraz tak naprawde nie mam pojęcia kiedy mi padnie...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Sprawdź baterię na innym telefonie. Jeśli będzie poprawnie działała na innej neonówce to pozostaje ci tylko serwis. Zapewne płyta główna jest do wymiany

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Problem w tym, że nie znam nikogo, kto miałby taki sam telefon :/

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Naładuj do 100%, wyłącz telefon na 10h ( bateria ma zostać w telefonie ) , włącz i zobacz ile % zostało

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Stivi

Mialem to samo, zainstalowalem ICS i zaczelo poprawnie pokazywac bateria potrafila pajsc w 30 minut :) znaczy pokazywalo 1% ale telefon nie padal :) wgraj ICS i pozniej GB pobierz jesli chcesz i wgraj na nowo.

Udostępnij tę odpowiedź