Skocz do zawartości
MroziQ

Naprawa w ramach gwarancji ZTE Blade

    Rekomendowane odpowiedzi

    MroziQ

    W związku z tym, że prędzej czy później pojawią się usterki w naszych telefonach, zakładam ten temat. Proszę opisywać tutaj tylko KONKRETY, bez domysłów itp.

    Udało mi się natomiast ustalić, że naprawą ZTE z Play faktycznie zajmują się serwisy CSS (informacja od konsultanta CSS). Trzeba natomiast wysłać telefon do głównej centrali w Warszawie. Co ciekawe, CSS oferuje DARMOWĄ wysyłkę za pośrednictwem kuriera UPS lub DHL.

    Wystarczy do niego zadzwonić i się umówić przedstawiając sytuację. Telefon pakujemy w folię bombelkową (lub coś bezpiecznego), ustalamy wysyłkę na koszt odbiorcy z zaznaczoną opcją "uwaga szkło", dołączamy odpowiednie dokumenty (do pobrania na stronie), podbitą kartę gwarancyjną i dowód zakupu.

    Zapewne taki sposób przyspiesza realizację naprawy. Play nie musi bawić się w formalności.

    Więcej informacji i wymagane dokumenty znajdziecie na Serwis gwarancyjny telefonów i modemów || Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.

    Gdyby ktoś miał jakiekolwiek doświadczenia związane z serwisowaniem prosimy o informacje.

    OT będzie karany ostrzeżeniem.

    Edytowane przez MroziQ

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Izaker

    No świetnie :D Wreszcie się dowiem jak to jest z tymi hot pixelami ;P

    Jak będą naprawiać to jesteśmy w domu :D

    Ja bym u siebie jeszcze dorzucił samoistnie włączające i wyłączające diody przycisków bo już mnie to zaczyna wkurzać :/

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Kupiłem Blade'a w salonie PLAYa w piątek. Na moje nieszczęście nie zauważyłem, że klapka nie domyka się na dole po prawej stronie. Telefon został oddany do "naprawy" w poniedziałek w tym samym salonie. Wrócił równo po tygodniu z adnotacją serwisu, że "dokonano modyfikacji obudowy" (nawiasem mówiąc, nie widać żadnych zmian, tyle że teraz klapka się domyka) oraz... "klapkę należy dociskać do obudowy" co mnie kompletnie rozłożyło na łopatki :DDD

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    pisałem do nich e-mail 2 dni temu i faktycznie serwisują blejdy ale nie spytałem o jedno

    czy serwisują tylko polskie telefony.

    ja np mam telefon brandowany z finlandii ( t.z kupiony przez allegro w polsce ) ale przy starcie mam logo obcej siec

    Karta gwarancyjna jest wypisana i podbita przez sklep w Polsce, Fakturę do tego też posiadam.

    Ciekawe jak to wygląda.

    @MroziQ: poprawiłem jeden bląd ort. bo aż nie mogłem :P Napisz w tej sprawie (gwarancji ZTE 5mpx) do nich.

    Edytowane przez MroziQ

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ktoś z tego Forum już do nich dzwonił i pytał się czy honorują telefony z Orange UK z podbitą przez nich gwarancją, niestety nie serwisują. Więc nie spodziewaj się że przyjmą telefon z poza polskiej dystrybucji z podbita gwarancją jakiegoś sklepu z Allegro (ZTE Polska nie ma żadnego interesu z telefonów sprowadzanych z Finlandii). Mają pewne umowy i przyjmują aparaty przeznaczone tylko na polski rynek. Równie dobrze Pan "mięciu" spod budki z piwem mógł Ci ją podbić i będzie miała taka samą wartość dla serwisu. Pozostaje Ci "gwarancja" sprzedawcy o ile nie zwinie interesu.

    Edytowane przez heaverq

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja pisałem do http://www.ccsonline.pl/index.php w sprawie honorowania gwarancji. Z informacji jakie odczytałem na ich stronie wystarczy podbita gwarancja z fakturą i innymi danymi dotyczącymi tel na tej właśnie gwarancji. Więc nie widzę problemu żeby nie przyjeli tam telefonu ZTE. Zastanawiałem się czy nie oddać im telefonu ponieważ wchodzi mi kurz pod obudowę, ale to jest raczej wada telefonu i nic tego nie poprawi.. a i jakoś mi to nie przeszkadza teraz więc puki co sobie odpuszczę jak się pogorszy to pomyślę..

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A wspomniałeś że telefon mimo polskiego sprzedawcy jest ściągany z zagranicy? Modele 5mpx nie są przeznaczone na nasz rynek.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie tego nie wspominałem napisałem tylko że tel ma gwarancje producenta jest ona na 24 mc jest podbita i posiadam fakturę. Oni są autoryzowanym serwisem ZTE to dlaczego mieli by swojego sprzętu nie serwisować.. zresztą puki co mi to nie przeszkadza więc telefonu nie oddam do naprawy bo i tak pewnie gó... by to dało wyczyścili by a po 2 tyg. znowu by kurz wszedł. wada obudowy i tyle

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Z ciekawości napisałem co CCS w tej sprawie, już wszystko jasne.

    Witam,

    Uprzejmie informuję, że naprawiamy te telefony pod warunkiem, że sprzęt został zakupiony na terenie naszego kraju i jest dedykowany na Polskę.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam,

    Mnie zastanawia kwestia gwarancji jeśli nie posiadam dowodu zakupu a tylko wypełniona kartę gwarancyjną. Czy można wówczas skorzystac z gwarancji producenta na podstawie tylko "gwarancji". Rozumiem, żeby skorzystać z gwarancji sprzedawcy i oddać telefon w salonie Play muszę mieć ich paragon lub ich fakturkę.

    Co myślicie w tym temacie?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x