Skocz do zawartości
waaa

[Barel Polska] Kiano, czyli obecanki cacanki a głupiemu radość

Rekomendowane odpowiedzi

zainteresuj sprawą Express Reporterów..oni to lubią

  • Lubię to! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Debuger

Scenariusz może nie ale uwierz mi na słowo, że ja rozmowy z takimi firmami (czy to tekstowe czy telefoniczne) prowadzę "krótko".

"Kolego" (że tak się zwrócę), na to są odpowiednie paragrafy, zainteresuj się tym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wieża

napisałem do Kiano że taki słaby model to nie chcę; żeby mi zaproponowali albo nowy FlyQuad9.7, albo Elegance, albo QuadCore, albo Intelect. Na to pani Martyna (sporo ma dziewczyna imion :thumbup:  ) odpisuje, że koordynator musi to klepnąć ... minął tydzień i cisza. Pewnie ich boli, że kupiłem go za 3 stówki ...

Wracam ci ja dziś z urlopu a sąsiad daje mi paczkę, co mu kurier dla mnie zostawił. A w środku - kto zgadnie? - wysłany do serwisu 1,5 miesiąca temu FlyQuad. Na karcie gwarancyjnej adnotacja serwisanta nr 7 "wymieniono płytę główną" - i chyba rzeczywiście tak zrobili, bo adres MAC inny; dodatkowo upgrade adroida z 4.1 do 4.2.2 zrobiony ... zobaczymy, co mi Martyna odpisze. A może grać głupa, żeby mi tego Caviona Basic 10 wysłali jeszcze? Byłaby rekompensata za nerwy w kontaktach z firmą RGmedia :DDD

Odpukać, sprzęt na razie działa poprawnie i dla córci, jeżeli nie będzie się wieszał, w zupełności wystarczy.

 

pozdrv

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wyruszam na wojnę z oszustami z Barel. 

Przygotowuję się do rozprawy w sądzie.

Będę na bieżąco informował o skutkach.

Jeśli mi prywatnie nie uda się ich pokarać, to zainicjuję złożenie pozwu zbiorowego.

Myślę, że to forum to dobre miejsce do zebrania ekipy "niezadowolonych".

Mam dwa tablety kiano:Core 10,1 Dual 3G oraz Pro 10 Dual.

Wiele z nimi problemów, ale za niską cenę nie oczekiwałem cudów.

Jednak nie podaruję cwaniakom z Barel szytymi grubymi nićmi szachrajstw i arogancji.

Mam na nich listę haków i teraz nie odpuszczę już nabijania mnie w butelkę.

Pozdrawiam Forumowiczów

Arkadiusz Koziewicz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam was ! W październiku 2013 roku zakupiłem KIANO Core 10.1 Quad . Od tamtej potry tablet odwiedził serwis 4 razy w tym 3 razy po miesiącu z tą samą usterką tj. System zawiesza się. Brak reakcji na komendy ( zwłaszcza przy przeglądarce internetowej ) po odczekaniu od 5 do 15 min dopiero reaguje na komendy. w trakcie ściągania aktualizacji praktycznie można go odłożyć bo jest bezużyteczny. Problem z ładowaniem . Od początku tz. od momentu zakupu praca tabletu jest daleka od normalnej . Zawiesza się . Czas reakcji kilku minutowa . Praktycznie brak możliwości korzystania z przeglądarki internetowej . bateria w trakcie użytkowania tylko 1-2 godzin np. przy filmach. Przy grach tylko godzinę . Praca na tablecie jest uciążliwa . Gdy po raz 4 wysłałem tablet do serwisu absurd sacunku rzekomego serwisu przekroczył sam siebie. W dniu 5 maja 2015 roku z serwisu KIANO otrzymałem oto taką informacje: informacja automatyczna

STATUS ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO: 

OTRZYMALIŚMY PRZESYŁKĘ 

@@Reklamacja

Drogi Kliencie 

Otrzymaliśmy Twoją przesyłkę. 

Przystępujemy do działań umożliwiających usunięcie usterki. 

Prosimy czekać na kolejne informacje. Przewidywany czas naprawy: 

- do 5 dni roboczych w przypadku modeli objętych KIANO Assistance 

- do 14 dni roboczych w przypadku pozostałych modeli 

W uzasadnionych przypadkach czas naprawy może zostać wydłużony do 30 dni kalendarzowych. No i ślad po tablecie zaginął. Po kilkudniowym dobijaniu się na nr kontaktowy udało mi się dodzwonić w dniu 14.07.2015 roku. W słuchawce miły głos Pani która odebrała telefon oznajmił mi że tablet podlega wymianie i zostanie mi przedstawiona oferta z pośród kilku urządzeń abym wybrał sprzęt odpowiadający moim wymaganiom. Więc przebaczając 2 miesięczne spóźnienie usatysfakcjonowany oczekiwałem na kontakt przez koordynatora i propozycję wymiany sprzętu . No i tyle było mojej radości . Kontakt się urwał na dwa tygodnie . Po kilku mailach przypominających otrzymałem na odczepnego propozycję na nowy model Cavion Base 10 3G Odrzuciłem propozycję z oczywistych powodów tj. Opinie użytkowników na temat wadliwości tego modelu oraz jego specyfikację sprzętową która była daleka od specyfikacji mojego sprzętu. Po ok 2 tygodniach i kilku mailach ponaglających otrzymałem następną propozycje na Core 10.1 Dual ? uwierzcie mi myślałem że to jakiś żart i grzecznie im odpisałem cyt.: "Witam! Po sprawdzeniu specyfikacji urządzenia jakie zostało mi dzisiaj zaoferowane tj. Core 10.1 Dual mam wrażenie że serwis chce się mnie pozbyć . Tak naprawdę jestem już zmęczony tą całą sytuacją i wściekły na czas jaki zmarnowałem na oczekiwanie. Pamięć operacyjna DDR3 1GB zamiast 2 GB ponadto opinie użytkowników podkreślają ten sprzęt jako najbardziej wadliwy. Przepraszam ale chce sprzęt który posłuży mi jakiś czas i nie spędzi w serwisie następnego roku ( po czym serwis stwierdzi winę użytkownika - cyt.: opinie użytkowników ) . W związku z powyższym pozwoliłem sobie na dokładną analizę państwa produktów i chciałbym zaproponować "Kiano Intelect 10" które jest w tym samym przedziale cenowym w jakim dokonywałem zakupu swojego urządzenia . Specyfikacja urządzenia jest najbardziej zbliżona do mojego urządzenia a i opinie użytkowników pozwalają wierzyć że sprzęt będzie mniej awaryjny. Kiano Intelect 10 ma kilka dodatków jakich nie miał mój sprzet ale wydaje mi się że czas oczekiwania jaki był w związku z naprawami i serwisem zrekompensuje mi to a KIANO zachowa godny wizerunek. Pozdrawiam i czekam na państwa decyzję . " . Sprawa trafiła ponownie do koordynatora i po kilku dniach doczekałem się odpowiedzi ale z propozycją wymiany na Intelect 8 3G . Gdy się nie zgodziłem z przyczyn oczywiście czysto technicznych dostałem maila: " Witam, Serwis zaproponował Państwu trzy modele urządzeń Cavion Base 10 3G, Core 10.1 Dual oraz Intelect 8 3G, do wyboru w ramach wymiany za poprzedni sprzęt. W związku z tym Koordynator nie przychylił się do zaproponowania kolejnego modelu. Bardzo prosimy o informację e-mail, czy decydują się Państwo na któryś z zaproponowanych modeli, czy mamy odesłać Państwa aktualny tablet. " 

Uwierzcie mi że myślałem że trafi mnie coś bardzo złego ale zacisnąłem zęby i im odpisałem : Witam ! W związku z powyższym że nie mam za dużego wyboru w oferowanym sprzęcie wybieram Intelect 8 3G ( mam nadzieję że sprzęt jest nowy, nie serwisowany i objęty 24 miesięczną gwarancją) ale zaznaczam że moja przygoda z państwa firmą dobiega końca i opinia jaką sobie wyrobiłem na państwa temat nauczyła mnie żeby wydawać pieniądze na sprzęt markowy mimo wyższej ceny. Nigdy nie zdarzyło się abym otrzymał gorszy sprzęt z renomowanych marek niż ten jaki zakupiłem. Proszę mi wierzyć jestem wściekły i bardzo rozgoryczony państwa podejściem do klienta i czas jaki zmarnowałem na oczekiwanie napraw oraz błędne diagnozowanie sprzętu przez serwis jak i propozycję wymiany sprzętu która jest nieadekwatna do strat jakie poniosłem ( mowa o czasie użytkowania sprzętu ). Pozdrawiam . P.S. Mam tylko nadzieję że czas oczekiwania na sprzęt nie wydłuży się o kolejny miesiąc. ?

No i tak naprawdę to od tamtej pory kontakt się urwał tak mailowy jak i telefoniczny . Minął już miesiąc dalej nic mimo zapewnień że otrzymam sprzęt najpóżniej w ciągu 14 dni. 

Więc tym razem wysłałem już tylko informacyjnie : "Witam ! W związku z powyższym że, nie otrzymałem do dnia dzisiejszego oferowanego sprzętu tj. Intelect 8 3G który został mi zaoferowany w zamian za moje urządzenie Kiano Core 10.1 Quad n/s KC10Q ........ a które to jest nieadekwatne pod względem parametrów technicznych do mojego urządzenia tj. wielkość ekranu, pamięć RAM oraz pamięć wewnętrzna urządzenia żądam w ramach rekompensaty natychmiastowej wymiany urządzenia na Intelect 10 3G lub nowszy ( o identycznych parametrach ) lub zwrot gotówki w kwocie 599 zł jaką wydałem na zakup mojego urządzenia tj. Kiano Core 10.1 Quad n/s KC10Q ........ ( fotokopia paragonu w załączeniu ) . Od 5 maja urządzenie znajduje się w naprawie a od 10 lipca wiadomo że urządzenie Kiano Core 10.1 Quad n/s KC10Q 100430 podlega wymianie. Wymiana urządzenia była sztucznie opóźniana dziwnymi negocjacjami które mogły być załatwione w trakcie jednej rozmowy telefonicznej. W mailu z dnia 18.08.2015 (tj.6 dni temu) zostałem zapewniony że do końca tygodnia otrzymam już urządzenie. W dniu 24.08.2015 r. nadal nie mam urządzenia . Zgodnie z obowiązującym prawem jak i też warunkami gwarancji zostały przekroczone wszystkie terminy naprawy urządzenia jak i jego wymiany. W takim przypadku mam prawo żądać rekompensaty za poczynione szkody. Więc proponuję wymianę na Intelect 10 3G lub nowszy ( o identycznych parametrach ) lub zwrot gotówki w kwocie 599 zł w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od otrzymania tego maila . Proszę o podanie dokładnej daty i wysyłki urządzenia wraz z nr listu przewozowego lub tez terminu zwrotu gotówki. Informuję ponadto że wszystkie przesyłki które otrzymam od państwa a nadejdą bez wcześniejszego uzgodnienia zostaną zwrócone do nadawcy. W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 48 godzin całą korespondencję wraz z dokładnym opisem zaistniałej sytuacji i zgłoszeniem przedstawię w Państwowej Inspekcji Handlowej oraz Rzecznikowi Praw Konsumenta. Podzielę się także swoimi opiniami na forach internetowych . Aby przyśpieszyć kontakt podaję mój nr telefonu 660............. 

Więc drodzy czytelnicy chcący zakupić sprzęt KIANO zobaczcie co was czeka. Ja zaczynam spełniać wobec KIANO swoje obietnice i dzielę się moją opinią. Następna droga to urzędy tj. Państwowa Inspekcja Handlowa oraz Rzecznik Praw Konsumenta a także jeszcze kilka instytucji które umilą tej firmie życie. A jak to nie pomoże to jeszcze jest droga sądowa a mój adwokat ....... Pozdrawiam wszystkich i uważajcie na przyszłość na co wydajecie pieniądze......... ZbychuW

[Dodano: 01.09.2015 - 00:58]

Pisze się kolego na pozew zbiorowy. Na razie tez sam z nimi walcze ale jesz ze kilka dni i idę do adwokata. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.