Skocz do zawartości
waaa

[Barel Polska] Kiano, czyli obecanki cacanki a głupiemu radość

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam,

    prosze Pana - korzystamy z usług kuriera GLS - paczki nie są odbierane ani dostarczane w weekendy.

    Nasz serwis pracuje od poniedziałku do piątku, weekendy sa wolne podobnie jak dni ustawowo wolne od pracy, a które wymieniłam w poprzednim poście, czyli Święta, Nowy Rok, Trzech Króli. Pisze zgodnie z prawdą. Serdecznie pozdrawiam.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Pani Małgosiu... W moim przypadku kurier dostarczył do Was przesyłkę 14 stycznia (no, chyba że tracking GLS kłamie...), łaskawie wprowadziliście do serwisu 20 stycznia (czyli 5 dni OD OTRZYMANIA), po zwróceniu mailowo uwagi obiecano pośpiech. Dziś - 27. stycznia, czyli 5 dni OD WPROWADZENIA - na zapytanie o stan reklamacji przekazano Technikowi, by potraktował sprawę jako pilną...

    ooo...Serio ? A jednak jeszcze nie naprawiono i wysłano zgodnie z warunkami Kiano Assistance?

    Niech Pani mi to przeliczy na dni robocze, bardzo proszę...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mail poszedł.

    Ciekawym reakcji, niemniej dziwny to system, w którym do skutecznej egzekucji praw konsumenckich trzeba "skarżyć się" prezesowi albo straszyć dział PR.

    Serwis robi co chce a garniturowcy świecą oczami, nie za darmo oczywiście, ale jednak nie zazdroszczę.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam Panie Sircastic,

    czy jest Pan pewien ,ze wysłał mail na mój adres. Otrzymałam wczoraj jeden mail od uzytkownika tego forum, ale nie od Pana, bardzo prosze o przesłanie powtórne.

    Moja obecność na forum , to przede wszystkim pomoc, ale także chęć poznania opinii użytkownków, a nastepnie ulepszenie naszych usług. Pozdrawia, czekam na mail :-)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mail wyszedł dziś o 10.07 na wskazany adres.

    Że wysłałem - mam przekonanie graniczące z pewnością,

    wszak czy wyszedł/przeszedł/doszedł - tu już pewności nie mam.

    W razie czego powtórzyłem plan akcji - póki co ośmieliłem się na Pani PW.

    Cieszę się bardzo że jest Pani na pierwszej linii frontu, służąc przede wszystkim pomocą.

    Co do chęci poznawania opinii użytkowników i ulepszania Waszych usług - zaiste, chylę czoła przed tytanicznym wyzwaniem jakiego Pani się podjęła...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    riot!

    Ja chciałem tylko dodać, że ironizowanie w stronę pani Małgorzaty jest nie na miejscu. O pracę w dzisiejszych czasach trudno,(nawet z najniższą krajową!), mimo wszystko widać, że przedstawicielka Kiano stara się jak może, jest dla wszystkich miła, udziela informacji. Pierwszą linią frontu nie powinna być P.Małgorzata, tylko prezes tej firmy który trzyma ten cały ''serwis'' w kupie.

    Także jako - obecnie - człowiek bezrobotny, młody, studiujący apeluję o ogarnięcie się użytkowników, bo w czym ta kobieta jest winna? Pech chciał, że trafiła na marną firmę, ale chleb kupić musi.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    riot! racja

    Sam pisałem parę razy ironicznie ale oczywiście nie dotyczyło to pani Małgosi, choć mogłem ją czasami cytować.

    Raczej to wszyscy rozumieją. Pani Małgosia też, że to nie Jej osoby dotyczą te żale.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jak już pisałem - nie zazdroszczę Pani Małgosi. Kilka lat na stanowisku "buforowym" telefonicznie i oko w oko tłumaczyłem się za innych, czasem nawet niewinnych i wiem że to niewdzięczna fucha. Liczę że Pani Małgosia postawi wreszcie serwis do pionu i wymusi zmianę procedur. Liczę że obejdzie się bez niepokojenia prezesa, UOKiKów itp, ale funkcji "zderzaka" na forach - nie zazdroszczę. Bo można tam trafić na przykład na mnie.

    Nadmienię, że wymachiwanie ostrzem ironii w moim przypadku tłumi szereg zdecydowanie bardziej prymitywnych zachowań, natomiast wody na ten młyn dostarcza niestety samo Kiano, z serwisem na czele.

    reasumując - Panie Riot!'cie, po twojej cennej uwadze, oszczędzając nieco Panią Małgosię i oczywiście mając na względzie dobro mojego "tabletu w naprawie", rozpocznę niezwłocznie proces ograniczania nadmiaru ironii wylewanej na pracowników Barel Polska. O zakończonej procedurze zostanie Pan poinformowany mailowo.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Panie Riot,

    jak już pisałam wielokrotnie , moja obecność na forum ma na celu pomoc i dodatkową informację. Ponadto doceniamy w firmie uwagi klientów i uzytkowników i staramy się udoskonalać. Pozdrawiam.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x