Skocz do zawartości
waaa

[Barel Polska] Kiano, czyli obecanki cacanki a głupiemu radość

    Rekomendowane odpowiedzi

    amacik

    To ja mam ciekawszy przypadek otrzymali tablet do naprawy 8-11-2013 a wysłali mi go (podobno) naprawionego 29-01-2014. A zapomniałem, że wcześniej dostali wezwanie do zwrotu gotówki. Zobaczymy jak to się zakończy, ale będzie ciekawie.

    Edytowane przez amacik

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A już miałem zamiar kupić tablet kiano ale po przeczytaniu tego wątku jednak sobie daruję. Uffff blisko było.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    amacik

    Nie wiem jakie są teraz warunki gwarancji, ale w moim przypadku door to door to był rok a gwarancja na sprzęt 2 lata. Ponieważ drugim roku klient na własny koszt miał wysłać towar do serwisu, a droga powrotna na koszt serwisu.

    52d60e3f32cd2efam.jpg

    W należytej jakości http://fotozrzut.pl/zdjecia/2dff808ccc.jpg

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Door-to-door

    Edytowane przez amacik

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    amacik
    czy [email protected] ?

    oczywiście podzielę się całą dokumentacją jaką mam i jeśli dobrze doczytałem - odczytałem to wezwanie zwrotu pieniążków odebrał Pani szef, zaznaczam że grafologiem nie jestem.

    ---------- Post dołączono o 11:17 ---------- Poprzedni post napisano o 10:49 ----------

    Wysłałem na oba adresy, żeby szybciej było.

    Nr zgłoszenia i seryjny nie jest jakiś tajny to podam tu:

    zgłoszenie nr: ZGK-12849, nr seryjny KF10D 100302

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    silgin

    Kiano to jednak słaby wybór chociażby ze względu na brak aktualizacji systemu. Też nie polecam. W czasach kiedy Android 4.4 jest dostarczany nawet na antyki szkoda, że klienci (mając 2 lata gwarancji) muszą korzystać ze starych systemów.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dj.doc

    Pani Gosiu, może wsparłaby nas Pani również informacją dotyczącą zakończenia sprawy kol. sircastic.

    Sama się Pani zobowiązała: "Oczywiscie dam znac, równiez na forum."

    Dlaczego sprawa zakończyła się "szczęśliwie" (oby jak najdłużej bez awaryjnie) dopiero po tym jak kol. sircastic opisał swój problem?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam,

    alez oczywiscie tak, jak obiecałam:

    urządzenie dotarło 14.01 zatem zgodnie z procedurą powinno byc zaindeksowane

    w systemie 15.01 , co spowodowało, że został zarejestrowany 20.01?

    W tym czasie niestety również, z racji wdrażania landingpage na stronę kiano.pl

    wyłączono nam system reklamacyjny czyli: ani my nie moglismy rejestrowac

    urządzeń w systemie ani klienci nie mogli zglaszac reklamacji.

    Na szczeście ta sytuacja trwała krótko, ale spowodowała "zawieszenie" kilku reklamacji, m.in Pana Sircastic.

    Nie zmienia to jednak faktu ,ze w przypadku Pana Sircastic wina lezy po stronie naszego systemu, za który jesteśmy odpowiedzialni. I za to zamieszanie przepraszamy. Jednocześnie podkreslam, ze taka sytuacja (serwer systemowy) miała miejsce pierwszy raz i postaramy się by się więcej nie powtórzyła.

    Pozdrawiam.

    Mam nadzieję, ze Pan Sircastic mimo opóźnienia jest zadowolony z naszej obslugi,

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Pani Małgorzato.

    To może tu na forum zamieścić sposób przywrócenia do życia Kiano Core 10.1 Duo 3G które padły po "update" do Android 4.2 ?!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x