Skocz do zawartości
waaa

[Barel Polska] Kiano, czyli obecanki cacanki a głupiemu radość

    Rekomendowane odpowiedzi

    amacik

    Dobrze to pociągnę za pomocą tego kanału rozmowę, żeby było uwiecznione. Nie chcę telefonów bo w nagrywanie nie będę się bawił, oraz będzie merytorycznie.

    Jeśli chodzi o zwrot gotówki, to zgodnie z przepisami należy się zwrócić o zwrot do punktu/sklepu, w którym nabył Pan sprzęt, a nie do producenta.

    To proszę zapoznać się z Waszymi warunkami gwarancji http://fotozrzut.pl/zdjecia/2dff808ccc.jpg punkt 17 gratis dochodzi punkt 15 a następnie 14. Zaznaczam że pieniążki oczekiwałem od Barel Poland a nie od RG MEDIA bo na Waszej stronie jest ten punkt zmieniony i konsultowałem z Waszą infolinią nie widziała pani konsultant problemu.

    To proszę powiedzieć jaką mam procedurę zastosować żeby odzyskać pieniądze? Ponieważ w sklepie na ładne oczy mi nie oddadzą kasy. A państwo nie chcecie wystawić pisma/orzeczenia o kwalifikacji sprzętu do wymiany czy zwrotu gotówki z dopiskiem ze będzie rozliczenie między kiano a sklepem.

    Następnie jeśli miałbym skusić się na to Wasze wynagrodzenie w postaci nowszego lepszego sprzętu. Rodzą mi się w głowie następujące pytania:

    "13. Uszkodzony sprzęt Klient (Reklamujący) dostarcza: – Bezpośrednio do Firmy F.H.U. RG MEDIA na własny koszt. Gwarant dostarcza do Klienta naprawiony Produkt na własny koszt." z FAQ | Kiano

    Czy ja teraz za kuriera będę musiał płacić w jedną stronę ? Bo już na Waszej stronie w warunkach nic nie ma o Door to door.

    Oraz jeśli przytrafiła mi się powtórka z rozrywki. Czy do sprzętu dostanę dowód zakupu ? Jeśli nie to nie będę mógł reklamować tabletu (punkt 5).

    Proszę o wypowiedzenie się Waszego stanowiska w poruszonych przeze mnie zagadnieniach.

    ---------- Post dołączono 06-02-14 o 12:41 ---------- Poprzedni post napisano 05-02-14 o 23:13 ----------

    Dodam dokładnie na co się powołuje z komentarzem.

    17 punkt mówi o zwrocie pieniążków w przypadku gdy nie ma możliwości wymiany na inny. OK chcą Państwo dać mi inny model. Ale w 15 jest zapis o wymianie sprzętu gdy również naprawa nie wyrobi się w terminie, o którym pisze punkt 14 czyli 30 dni kalendarzowych. Czyli patrząc na te zapisy mieliście Państwo miesiąc (30 dni) na wymianę od terminu 8 listopada 2013.

    I teraz nie rozumiem:

    Dlaczego nie można otrzymać gotówki?

    Czy nie spełniam jakiegoś warunku gwarancji żeby wpłynęła odpowiednia kwota na konto?

    Czy czegoś nie doczytałem i jestem w błędzie (nie mylą się Ci którzy nic nie robią)?

    oraz

    Jeśli chodzi o zwrot gotówki, to zgodnie z przepisami należy się zwrócić o zwrot do punktu/sklepu, w którym nabył Pan sprzęt, a nie do producenta.

    Proszę zdradzić o jakich przepisach Pani mówi, to wtedy może się ustosunkuję pod warunkiem, że te przepisy będą wyżej niż punkty w gwarancji

    Edytowane przez amacik

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam,

    tak jak pisałam - zwrotu gotowki można żadac od sprzedawcy - w tym przypadku od sklepu.

    Od nas mógłby Pan żadac zwrotu jeśli kupilby Pan tablet bezpośrednio od nas.

    Takie są przepisy skarbowe w Polsce i nawet gdybyśmy chcieli nie mozemy tego zrobić.

    Poniewaz chcemy Panu wynagrodzić dłuzszy czas naprawy zaproponowaliśmy Panu wymianę tabletu na model o 70% droższy od tego , który Pan posiada.

    Pozdrawiam.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    amacik

    Czyli patrząc na treść gwarancji + ten post wyżej wychodzi, że warunki gwarancji są sprzeczne z przepisami skarbowymi.

    To żeby rozwiać wszelkie wątpliwości proszę odpowiedzieć na pytania, na które jeszcze nie uzyskałem odpowiedzi czyli (zmieniłem troszeczkę treść):

    Dlaczego nie chcą Państwo wystawić mi do sklepu orzeczenia że sprzęt nadawał się wymiany lub zwrot gotówki?

    oraz hipotetycznie jeśli wziąłbym od Państwa rekompensatę to jak wygląda teraz gwarancja, czyli:

    Czy ja teraz za kuriera będę musiał płacić w jedną stronę (pkt 13) ?

    Czy do sprzętu dostanę dowód zakupu ?

    Żeby być obiektywny to muszę zaznaczyć że rozmowy telefoniczne były miłe, ale konflikt interesów nie doprowadził do wspólnego rozwiązania.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Amacik, zwrotu pieniędzy możesz domagać się od sklepu np na podstawie niezgodności towaru z umową, na odpowiedź sklepu masz dwa tygodnie, i to sklep decyduje czy wymieni Ci na taki sam nowy czy odda kasę. Przeczytaj na necie artykuły o niezgodności towaru z umową. Jak masz rachunek to jesteś w domu, jak nie masz to masz problem. Z własnego doświadczenia wiem że w przypadku powołania się na ustawę serwis Kiano mimo wszystko nie będzie chciał wystawić dokumentu że Twój tablet jest nie sprawny.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Pani Amacik,

    Jesli chodzi o informowanie sklepu mozemy napisac ze sprzet np jest

    uszkodzony nie z winy klienta i proponujemy wymiane na model taki i taki.

    Informujemy również, że my jako serwis nie zwracamy pieniedzy.

    Jeśli chodzi o serwis to cały czas obowiązuje Klienta D2D.

    > Czy do sprzętu dostanę dowód zakupu ?

    nie, ponieważ jest to wymiana sprzętu w serwisie zatem, Klient otrzymuje

    nowa kartę gwarancyjna z gwarancją idącą od początku przez 24 m-ce w nowej

    oraz w starej karcie ze starym dowodem zakupu robimy adnotację ze wyimiana z

    takiego modelu na inny z podaniem SNów - i prośba aby Klient zostawił starą

    kartę wraz z dowodem zakupu'

    w razie wątpliwości prosze o mail na [email protected]

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    amacik

    Pani Małgosiu dziękuję za rzeczową odpowiedź i rozwianie moich wszelkich wątpliwości. Mam świadomość że kiedy zajdzie mi za skórę jakaś firma to jestem ciężkim klientem. Mam nadzieję, że mój przypadek i nie tylko czegoś Was nauczy. Tylko głupcy z porażek nie biorą nauki. Jednak zaufam Wam jeszcze raz i mam nadzieję że nie zawiodę się. Najwyżej wrócę do tego wątku i będzie kolejna odsłona.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dj.doc

    Witam. Zaryzykowałeś i przyjmujesz propozycję firmy Kiano wymiana tabletu na inny.

    Poniewaz chcemy Panu wynagrodzić dłuzszy czas naprawy zaproponowaliśmy Panu wymianę tabletu na model o 70% droższy od tego , który Pan posiada

    Napisz proszę - jeśli nie jest to tajemnicą - jaki tablet miałeś i za ile go kupiłeś i jaki tablet proponuje ci firma Kiano.

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    amacik

    Tajemnicą nie jest.

    Był

    Kiano Fly 10.1 Dual kupiony za 599 zł (maj 2013 w euro Kiano Fly 10.1 Dual - Dobra cena, Opinie w Sklepie RTV EURO AGD inna cena teraz)

    Proponowali:

    Elegance 9,7 3G by Zanetti Kiano Elegance 9.7 by Zanetti 3G - Dobra cena, Opinie w Sklepie RTV EURO AGD

    lub

    Kiano Elegance 8 3G by Zanetti Kiano Elegance 8 by Zanetti 3G - Dobra cena, Opinie w Sklepie RTV EURO AGD

    Ma być:

    Kiano Elegance 8 3G by Zanetti

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Pani Małgosiu dziękuję za rzeczową odpowiedź i rozwianie moich wszelkich wątpliwości. Mam świadomość że kiedy zajdzie mi za skórę jakaś firma to jestem ciężkim klientem. Mam nadzieję, że mój przypadek i nie tylko czegoś Was nauczy. Tylko głupcy z porażek nie biorą nauki. Jednak zaufam Wam jeszcze raz i mam nadzieję że nie zawiodę się. Najwyżej wrócę do tego wątku i będzie kolejna odsłona.

    Witam,

    ciesze się i ufam ,ze będzie Pan zadowolony. W razie pytań, jestem do dyspozycji. Pozdrawiam,M.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dj.doc
    zaproponowaliśmy Panu wymianę tabletu na model o 70% droższy od tego , który Pan posiada

    Dodam tylko, że jak by nie liczyć to 70% nie wyjdzie. Powinno być o 33% droższy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x