Skocz do zawartości
waaa

[Barel Polska] Kiano, czyli obecanki cacanki a głupiemu radość

    Rekomendowane odpowiedzi

    Ja się też borykam z naprawą kiano slim tab8- kłopot z działaniem ekranu dotykowego,leży już ponad miesiąc na reklamacji a dowiedziałem się dziś, że nie umieją go naprawić bo w chinach są święta i nie wiedzą czy to wadliwy dotyk czy oprogramowanie. Nie wiadomo ile naprawa może potrwać. Napisałem maila do [email protected] może Pani Małgosia jakoś zaradzi.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dj.doc

    Witam

    leży już ponad miesiąc na reklamacji

    ... kiedy go wysłałeś

    a dowiedziałem się dziś, że nie umieją go naprawić bo w chinach są święta

    ... a co mają święta w Chinach do umiejętności naprawy.

    Dla wytłumaczenia święta w Chinach rozpoczęły się 31 stycznia Chińskim Nowym Rokiem zwanym też Świętem Wiosny. Potrwają do 06 lutego w najlepszym układzie do 08 lutego. Przed datą 31 stycznia Chinczycy ciężko pracowali od 21 do 30 stycznia z jednym dniem wolnym 25 stycznia.

    Dział logistyki serwisu, który opiera się o części dostarczane z Chin powinien to wiedzieć - mi sprawdzenie zajęło 5 min. - i dużo wcześniej zapewnić sobie dostawę potencjalnie najczęściej wymienianych części. W twoim przypadku tablet jest nowym produktem na rynku (od grudnia 2013) lecz nic nie stoi na przeszkodzie skorzystać z statystyk wymiany części z poprzednich modeli. Większość awarii się powtarza i można przyjąć, że w nowym modelu będzie podobnie.Tłumaczenie opieszałości serwisu świętami w Chinach nie jest usprawiedliwieniem.

    Napisałem maila do ... może Pani Małgosia jakoś zaradzi.

    2014 rok w Chinach to rok Konia. Napisze więc, żartując (nie chcę obrazić nikogo, proszę to przyjąć z przymrużeniem oka ;) ):

    Pani Małgosia - w ramach pomocy - powinna więc "strzelić z bata", serwis powinien z "kopyta" zabrać się za naprawę i "galopem" naprawić i odesłać ci tablet.

    Pozdrawiam

    Edytowane przez dj.doc

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    tablet oddalem do naprawy 3 stycznia w sklepie gdzie go kupilem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Dodam tylko, że jak by nie liczyć to 70% nie wyjdzie. Powinno być o 33% droższy.

    Wg aktualnych cen sprzedaży różnica to in plus 70% w zalezności od modelu Kiano Elegance by Zanetti,

    Pozdrawiam.

    ---------- Post dołączono o 11:36 ---------- Poprzedni post napisano o 11:31 ----------

    Ja się też borykam z naprawą kiano slim tab8- kłopot z działaniem ekranu dotykowego,leży już ponad miesiąc na reklamacji a dowiedziałem się dziś, że nie umieją go naprawić bo w chinach są święta i nie wiedzą czy to wadliwy dotyk czy oprogramowanie. Nie wiadomo ile naprawa może potrwać. Napisałem maila do [email protected] może Pani Małgosia jakoś zaradzi.

    Witam,

    Panie Misiu1414, prosze sie nie obawiac o termin realizacji naprawy serwisowej. Serwis odpisal Panu zgodnie z stanem faktycznym, w Chinach nasze biuro,jak równiez fabryki mają wolne od 21 .01 do 10 .02. Chiński Nowy Rok wypada na 31 .01, ale dla każdego kto orientuje sie w specyfice świąt w Chinach jest zrozumiałe , ze z powodu duzych odleglosci pracownicy mają wolne dużo wcześniej, aby móc swobodnie dojechac do domów. Co do Slim Tab 8, w nadchodzacym tygodniu, nasz dzial Rozwoju Produktu, bedzie sie zajmowal rozwiazaniem software'owym i moze być Pan pewiem, ze w najblizszym tygodniu tablet zostanie do Pana wysłany. W razie pytań prosze pisac bezpośrednio do mnie. Pozdrawiam.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dj.doc
    Wg aktualnych cen sprzedaży różnica to in plus 70% w zalezności od modelu Kiano Elegance by Zanetti,

    Zdaję sobie sprawę, że marketingowo podanie wymiany sprzętu klienta na tablet o 70% droższy robi wrażenie na zainteresowanym kliencie ale jeszcze większe wrażenie robi na kliencie, który np. przypadkowo przeczytał tylko wybrany fragment dyskusji a nie całość. Podważyła Pani moje wyliczenia (szkołę skończyłem już dawno, i pomyślałem, może się pomyliłem), więc przeliczyłem całość raz jeszcze.

    Aktualne ceny (pomijam cenę promocyjną o 100 zł niższą) ze sklepu, w którym klient kupił tablet:

    Kiano Fly 10.1 Dual - 499 zł

    Kiano Elegance 8 by Zanetti 3G - 699 zł

    Kiano Elegance 9.7 by Zanetti 3G - 799 zł

    Różnica wynosi odpowiednio:

    Kiano Elegance 8 by Zanetti 3G - 40%

    Kiano Elegance 9.7 by Zanetti 3G - 60%

    Klient jednak w chwili zakupu (maj 2013) zapłacił za teblet 599 zł, czyli o 100 zł więcej.

    Różnica wynosi odpowiednio:

    Kiano Elegance 8 by Zanetti 3G - 16%

    Kiano Elegance 9.7 by Zanetti 3G - 33%

    Bez względu, którą wersję wybierzemy nie uzyskamy wyniku o 70%

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    amacik
    różnica to in plus 70%

    dj.doc - widocznie nie byliśmy na tej samej lekcji matematyki, w której była mowa różnicy in plus. Mimo tego że skończyłem polibudę gdzie na matmie miałem przeróżne wzory np. wyliczyć metr linii bocznej gdzie strzelamy do bramki i mamy największą powierzchnię jej, rysowanie siodła (podobnego dla konia) na to jest wzór, wzór na kąt przy dachach spadzistych itp. Jednak nie spotkałem się z takim określeniem, może za nim stoją ekonomiści ;) Ale jednak wolę tą matematykę która mówi że 2+2=4 (I TYLKO JEST TAKIE ROZWIĄZANIE)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Pani Małgosiu, miło że przedstawiciel firmy czyta i odpowiada na komentarze na tym forum. Czy mogłaby mi Pani pomóc z innym problemem z jaki zmagam się od jakiegoś czasu?

    http://forum.android.com.pl/f686/wysokie-ua-ycie-procesora-przez-kswapd0-na-kiano-slim-tab-8-a-375974/

    Dotychczasowy kontakt z serwisem nie przyniósł rozwiązania. Ja chciałbym się tylko dowiedzieć czy istnieje szansa na usunięcie problemu, a jeśli nie to czy istnieje możliwość zwrotu urządzenia lub wymiany na innym model.

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dotychczasowy kontakt z serwisem nie przyniósł rozwiązania. Ja chciałbym się tylko dowiedzieć czy istnieje szansa na usunięcie problemu, a jeśli nie to czy istnieje możliwość zwrotu urządzenia lub wymiany na innym model.

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

    Witam,

    obiecuję porozmawiać z technikami w poniedziałek. Ja niestety nie jestem ekspertem od spraw technicznych.

    Bardzo proszę o mail na [email protected] i o Pana nr telefonu.

    Pozdrawiam.

    Edytowane przez kiler73
    Nie cytujemy posta poprzedzającego.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    też bym prosił o jakiś kontakt, bo bardzo śpieszycie się z naprawą urządzenia 1,5 miesiąca a efektów nie ma.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam,

    chciałam sprostować. Jeśli chodzi o serwis - 1,5 miesiąca - to nie jest czas jaki tablet jest w serwisie. Oddał Pan urządzenie do sklepu, który dopiero dostarcza , go do nas. Z moich informacji wynika, ze tablet już został do sklepu odesłany.

    Pozdrawiam.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x