Skocz do zawartości
waaa

[Barel Polska] Kiano, czyli obecanki cacanki a głupiemu radość

    Rekomendowane odpowiedzi

    Tablet dotarł, ekran działa prawidłowo jak należy, mam nadzieję, że to mój koniec przygód z serwisem. Nie sądzi Pani, że każdy człowiek na moim miejscu może się poczuć poirytowany. Kupiłem tablet, który okazało się po rozpakowaniu nie nadaje się do użytkowania jest to wina tego, że nie sprawdzacie sprzętu który sprowadzacie ze wschodu. Oddałem sprzęt do naprawy 3 stycznia a otrzymałem 17 lutego nawet cierpliwy Dalajlama by wymiękł.

    ---------- Post dołączono o 15:42 ---------- Poprzedni post napisano o 15:36 ----------

    Mam nadzieję, że udostępnicie tą poprawkę oprogramowania innym użytkownikom tabletu kiano slim tab8.

    Pozdrawiam.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kob_pl

    Kiedy będzie poprawiona aktualizacja do Kiano Dual Core 3G?

    Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rebelz

    Witam Wszystkich Użytkowników,

    od dłuższego czasu jestem biernym użytkownikiem forum.

    Przeglądam i czytam.

    Niestety dzisiaj musiałem się zarejestrować, żeby wylać swoje gorzkie żale.

    Tablet trafił do serwisu. Minęło już 14 dni roboczych, (oczywiście standardowo już chyba) przedłużone do 30 dni kalendarzowych. Narazie czekam na dalszy rozwój sytuacji. Prześledziłem wątek i bardzo zainteresowało mnie stwierdzenie Kiano -Małgosia

    Od nas mógłby Pan żadac zwrotu jeśli kupilby Pan tablet bezpośrednio od nas.

    Takie są przepisy skarbowe w Polsce i nawet gdybyśmy chcieli nie mozemy tego zrobić.

    Pozdrawiam.

    Podaj proszę przepis, który tego zabrania.

    Dlaczego inni producenci mogą zwracać pieniądze, nawet jeżeli ich produkt został zakupiony w innym sklepie a Wy nie możecie?

    Pozdrawiam

    Edytowane przez rebelz
    Ortografia

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    To proste - kupując w sklepie zawierasz umowę ze sklepem nie z producentem.

    Ty rozliczasz się ze sklepem a sklep z dostawcą który zwraca kasę sprzedawcy (rozlicza się z nim skarbowo) a sprzedawca tobie.

    Gdy sprzęt utknął w serwisie, też działa zasada jak powyżej. Sprzedawca rozlicza dostawcę/serwis z niewywiązania się z umowy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rebelz

    Chcę konkretny przepis, który tego zabrania.

    Ostatnio dosyć popularny temat (w internecie) laptopa Vaio i problemów z serwisem.

    Laptop zakupiony w sklepie Saturn a pieniądze zwróciło Sony.

    Czemu niektórzy mogą a niektórzy nie?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Prosta odpowiedź.. Sony pokazuje się z dobrej strony, zależy im na kliencie, oddanie pieniędzy to ich dobra wola, zresztą pewnie ich stać na to.

    Kiano jak widać to nie ta półka..

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Do Pani Kiano - Małgosia: Kiedy użytkownicy kiano quad core 9.7 doczekają się oficjalnego romu 4.2 ?

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam,

    nasi informatycy pracują nad aktualizacjami. Chcielibyśmy oddawać w rece naszych klientów plynną i w 100% sprawdzoną aktualizację. Z racji ilości modeli, do których aktualnie trawają prace - trudno jest mi konkretnie i dokładnie odpowiedzieć na Pana pytanie. Z pewnoscią o wszystkich aktualizacjach powiadomimy na stronie Kiano .

    Pozdrawiam, w razie pytań prosze o mail bezposrednio do mnie na [email protected]

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    amacik

    Spróbuję napisać obiektywnie jakie mam odczucia po styku z firmą kiano.

    1 akt = porażka

    Kupiłem fly 10.1 dual od samego produkt porażka.

    Za pierwszym razem poszedł do serwisu za: zawieszanie się, restartowanie oraz modemu e173 nie mogłem podłączyć. No to zrobili wymiana płyty głównej + instrukcja dla klienta jak korzystać (uruchomić) z modemu.

    Drugim razem wyszło nic nie mogłem podłączyć przez usb + nie mogłem włączyć jego po paru dniach po prostu zdechł. Zrobione nowy soft nowa ładowarka i nowa przejściówka UB

    Trzeci raz pojechał za zdechnięcie czyli nie można było włączyć oraz bateria działała bardzo krótko. Tu przetrzymali sprzęt 2 miesiące. Dostarczyłem wezwanie do zwrotu pieniążków to szybko dostałem maila że sprzęt naprawiony wysyłamy. I zacząłem przez forum walczyć z Kiano bo podejrzewam że zostawiliby mnie z naprawionym sprzętem i odfajkowny klient już nic nie zrobi.

    Jak sprzęt miałem popsuty to nieraz ze względu braku czasu wysyłałem do naprawy po 2-4 tygodniach.

    2 akt kiano zauważyło problem i przemówiło do mnie ludzkim głosem

    Do akcji wkroczyły 2 miłe panie które były w złej sytuacji. Część mojego zastanawiania się zostało na forum w tym temacie.

    Mam nadzieję że po temacie zwrotu gotówki (tu widzę dyskusja trwa na forum) lub napisania pisma do sprzedawcy firma zmieniła procedurę a nie wmówić klientowi żeby wybrał następny sprzęt. Ja jednak dałem się przekabacić i wziąłem następny tablet kiano elegance 3g. Tylko przed wysyłką podobno sprawdzili czy wszystko działa dobrze. Jeszcze nakłoniłem firmę na dosłanie futerału do tabletu i dostałem gratis. Wiem że darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda ale jednak napiszę futerał fajny ale spasowanie z tym modelem jest tragiczne czyli nie używam.

    akt 3

    Mam nadzieję że do sprawdzenia serwisu jeszcze raz ten sprzęt nie pozwoli. A jeśli pozwoli to jednak jakość napraw się zmieni, ale w to wątpię.

    Jeszcze musze dodać że przed wyborem poszedłem do euro zobaczyć na żywo 8 cali i 10 czy 9 z kawałkiem. Porozmawiałem z sprzedawcą a troszkę u nich kupuję czyli troszkę się znamy. I tak Pan powiedział że już ludzie kupują markowe tablety w małych rozmiarach oraz one nie są dużo droższe. Czyli jeśli kiano będzie chciało zostać na rynku to musi poprawić jakość produktów albo kontrolę jakości + serwis nauczyć jak powinien prawidłowo działać.

    Podsumowanie

    Czy teraz kupiłbym kiano po moich doświadczeniach?

    Po styczności z pierwszym produktem na pewno NIE.

    Po styczności z serwisem na pewno NIE

    Po styczności z drugim produktem (zaznaczam była sprawdzane dodatkowo czy działa prawidłowo) TAK

    Przed zakupem jeślibym (a sprawdzałem opinie) przeczytał tu wątki to wychodzi NIE

    Czyli wychodzi że NIE KUPIŁBYM.

    Jeśli chodzi o mój elegance 8 3g to działa super i jeśli tak działaby pierwszy produkt to byłbym zadowolony z produktu i nie narzekałbym.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam mój tablecik kiano jung ii poraz 4 trafił do serwisu . Poprzednie 3 naprawy szły przez Saturn i trwały długo .więc gdy po powrocie z serwisu nie mogłam naładować tabletu postanowiłam wysłać go przez kuriera . Gdy po paru dniach zadzwoniłam na infolinie , udzielono mi informacji ,że tablet jest już naprawiony i jest sprawdzany. wczoraj czytam meila , że tego samego dnia wysłali go spowrotem kurierem i wymieniane było tylko oprogramowanie, więc to nie była naprawa. Z serwisantami nie można porozmawiać . Super zamiast wymiany na nowy jak w gwarancji stoi wyszło ,że podpiąc do ładowarki nie potrafie. ( drugi taki sam tą samą ładowarką ładuje).

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x