Skocz do zawartości
Shibuya

Połączenie z komputerem za pomocą zdalnego pulpitu

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o informację jak mogę połączyć komórkę z komputerem za pomocą zdalnego pulpitu.

Chodzi mi o to,żeby bez odpalania żadnej aplikacji na komputerze można się z nim było połączyć np. jestem w pracy i łączę się z komputerem w domu.

Uprzedzam,że jestem laikiem więc proszę o szczegółową informację krok po kroku.

Dziękuję

//KD: Przejrzyj regulamin, szczególnie punkt odnośnie umieszczania tego samego posta w różnych działach.

Edytowane przez WithoutName

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Do tego potrzebny jest klient RDP na Androida oraz ustawione zdalne połączenie w Windows, a także (jeżeli masz router) to trzeba na nim przekierować odpowiedni port na komputer w sieci lokalnej (jeżeli nic nie zmieniałeś to powinien to być port 3389.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Hmm ... Znalazłam coś takiego

Robisz to przez zdalny pulpit w windows. Udostępniasz połączenie na kompie w domu i potem łączysz się podając adres ip kompa i hasło i użytkownika takie jakie masz na komputerze.
    ,ale nic więcej.

Wydawało mi się,że to jest trochę prostsze.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Eliard

Poszukaj aplikacji PocketCloud. Instalujesz ją w komórce, na komputerze klienta VNC (można ściągnąć ze strony aplikacji) i śmiga aż miło. Wczoraj dzięki temu zrobiłem sobie z komórki pilota do komputera ;)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

No jest jeszcze Androidowa wersja TeamViewer - jest darmowa, tak jak sam program na PC, to jest jedyne wymaganie - użycie tego ustrojstwa na obu telefonie i komputerze. Po więcej informacji odsyłam - TeamViewer - Free Remote Access and Remote Desktop Sharing over the Internet

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    libus

Witam

Przepraszam na wstępie jak nie ten dział :)