Skocz do zawartości
wywrotka123

Telefon sam się restartuje

    Rekomendowane odpowiedzi

    dokladnie mi to powiedziala kobieta w salonie play jak oddawalem telefon. nie ma zadnego gwarantowanego czasu naprawy. 'zwyczajowo' jest to 2 tygodnie. nie mogac w to uwierzyc, spytalem czy gdzies podpisalem ze sie na to zgadzam kupujac telefon.

    one na to z usmiechem: tak ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Podziekuj poslom i senatorom, ktorzy taki prawo uchwalili. Gwarancja to teraz dobrowolne zobowiazanie producenta.

    czytaj warunki gwarancji.

    Co do telefonu to zwyczAjnie miales pecha.

    Sent from my Milestone using Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Update z serwisu - mój telefon zakwalifikował się do wymiany płyty głównej, którą sprowadzają, i wolno im to idzie. Wygląda na to że to zdecydowanie hardware zawodzi. Niemniej pociesza mnie to, bo jest szansa że po naprawie problem rzeczywiście ustąpi.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @saddamlennon masz jakiś inny kontakt z serwisem niż telefoniczny? Bo jak ja się staram tam dodzwonić to albo nie odbierają albo zajęte, dodzwonić się tam to dla mnie godzina prób a nie zawsze mam na to czas i warunki w robocie a po 16tej już nie ma tam chyba nikogo.... Może mają jakąś bazę danych w necie w której można sprawdzić co dzieje się z telefonem?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Witam,

    moja Defy (ze sklepu na E - jedna z pierwszych) zalicza drugi tydzień serwisowania.(...) a:\\

    Przedwczoraj SMS - "jest do odbioru".

    Jest i póki co -działa.

    Serwis naprawę opisał jako "aktualizacja oprogramowania". W praktyce - wszystkie aplikacje i dane gromadzone w pamięci słuchawki - pozostały na swoim miejscu. W każdym razie odinstalowałem "WhoIsIt", a GoSMS dostał aktualizację.

    PZDR4all

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    wczoraj odebrałem telefon z serwisu. zajęło im to 18 dni, szczegóły naprawy - wymiana płyty głównej. telefon działa bez zarzutu. wrócił całkowicie wyczyszczony, ja na wszelki wypadek od razu zresetowałem go do ustawień fabrycznych.

    jednym słowem - w moim przypadku serwis spisał się na medal

    teraz czekam na awarię głośnika!

    pozdrawiam

    ---------- Post dołączono o 21:09 ---------- Poprzedni post napisano o 21:08 ----------

    a nie, pomyłka - zajęło im to ponad 3 tygodnie. ale i tak jestem zadowolony

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    2 II oddałem telefon do salonu, dziś się dodzwoniłem do szacownej firmy z Bydgoszczy i pani poinformowała mnie że telefon w środę ( 23 II ) wyjedzie od nich więc najprawdopodobniej 24 II ( po 22 dniach) otrzymam swój telefon spowrotem. Nie wiem czy będzie lepiej niż było ( podobno wymienili płytę główną) ale samo podejście serwisu jest żenujące moim zdaniem. Nie tylko im ale i firmie Motorola powinno zależeć na pozytywnych relacjach z klientami a oni traktują nas jakby robili nam łaskę że cokolwiek naprawią.

    Jak doczekam się telefonu i przetestuję czy coś się zmieniło to napiszę zapewne. Jednak jeśli ktoś trafił do tego wątku i zastanawia się nad zakupem telefonu to radzę jako jeden z czynników wziąć pod uwagę jakość serwisu....

    Nie, pozostałe telefony albo zabiłem z własnej winy albo już nie było gwarancji jak padły.

    Telefon oddałem do salonu a dnia następnego poszedł kurierem do bydgoszczy. Pani kierowniczka powiedziała że jak chcę mogę wysłać sam na własny koszt ( bo marudziłem jej że za pierwszym razem też długo telefon "dochodził") ale powiedziała że z jej wiedzy wynika że to nie play ani nie kurier ponosi winę za to tylko w bydgoszczy je przetrzymują. Ale macie racje może mam takiego pecha że mój telefon szedł tydzień :)

    Edytowane przez Krokogator

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    drakko

    A u mnie defy restartuje się z innego powodu, pod wpływem wstrząsu.Czasem jak zdarzy mi się nią trochę mocniej machnąć - na przykład jak spada z stołu i próbuję ją złapać (na szybko wymyślałem ;) ). Moje podejrzenie padło na baterię, po zdjęciu osłony wygląda że się nie rusza. Jednak gdy popukałem baterię z prawej i z lewej strony, telefon nagle się restartuje. Wychodzi że do dodatkowych bonusów motki należy dodać problem z stykami od baterii. ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A moze skusisz sie i oddasz telefon do serwisu? Jak jest cos nie tak, to niech serwis to naprawi-od tego w koncu jest gwarancja. Umnie problemow z bateria nie ma, restartow rowniez, wiec poprostu masz cos nie tak.

    Sent from my MB525 using Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ha ja się właśnie dowiedziałem że moj telefon czeka już w salonie na odbiór więc dziś postaram się wrócić do DEFY.

    a tobie @drakko radziłbym wysłać ją do serwisu i napisać że np jak biegasz to się restartuje. Może coś poradzą....

    Telefon odebrałem wczoraj i wygląda że na razie działa ok. Teraz w końcu będę mógł się nim pobawić i ustawić porządnie. Mam nadzieję że wymiana płyty głównej zapobiegnie wszelkim kolejnym problemom i będę się mógł cieszyć bezproblemowym użytkowaniem telefonu....

    Edytowane przez Krokogator

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x