Skocz do zawartości
wywrotka123

Telefon sam się restartuje

    Rekomendowane odpowiedzi

    No nie wiem, facet w serwisie w którym naprawiałem N900 mówił mi żebym z tą motką poszedł do głównego salonu plusa na Lublin i powiedział, że telefon od początku jest nie sprawny i, że chcę wymiany na nowy. Podobno mogą trochę kwiczeć ale muszą wymienić :P Nie wiem ile w tym prawdy. Przekonamy się xdd

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    zird

    Miałem dokładnie taka sama przygode z pierwsza DEFY.

    Kupilem w sklepie ery i juz tego samego dnia zaczela sie restartowac. W trakcie rozmowy, w czasie pisania SMSow, mocno losowo. Nie zaobserwowalem resetow tylko gdy byla podlaczona do ladowarki.

    Poszedlem do sklepu, wyraznie zaznaczylem ze oddaje telefon jako "niezgodny z umowa". Sklep powiedzial, ze udzieli odpowiedzi po ekspertyzie w serwisie (czyli w teleplan bydgoszcz, lenie).

    Poczekalem ustawowe 2 tygodnie, zadzwonilem do teleplanu i powiedzieli mi ze telefon ma uszkodzona plyte glowna i czeka na czesci. Odesla telefon, jak przyjedzie plyta.

    Ale jako ze ustawowe 2 tygodnie minely, wybralem sie do sklepu ery i poprosilem o nowy telefon. I o dziwo dostalem nowy telefon od reki bez gadania, mimo ze w sklepie nie mieli zadnych informacji z serwisu.

    Wazne jest, by reklamowac jako "niezgodnosc towaru z umowa". W przypadku gwarancji sklep/serwis przetrzymywac moze bez konca, ale "niezgodnosc" ma ustawowo scisle okreslone terminy :)

    I jeszcze jedna ciekawostka. "Glowny" salon ery w moim miescie powiedzial, ze moge oddac telefon do nich na gwarancji, a jesli chce "niezgodnosc" - to w sklepie w ktorym kupilem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czyli jeżeli telefon oddałem 3 dni temu, to za 2 tygodnie (odejmując okres świąteczny) jeżeli się nie wyrobią, mam prawo prosić o nowy? Zaznaczam, że telefon oddałem jako "niezgodny z umową" (Pani zaznaczyła rękojmię) ale to u nich to samo :P

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie masz takiego prawa

    3x naprawa " tej samej usterki "

    Jak będzie 2 x wyświetlacz , 1 x płyta - nie kwalifikuje cię to do naprawy - tzn wymiany na nowy

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    To co niby mi w takim razie daje ta rękojmia ? Bo z twoich słów wynika, że nic...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wczoraj właśnie oddałem Defy po raz drugi na gwarancję, ponieważ odebrałem telefon i pierwszy reset miał miejsce po jakiejś godzinie... Na szczęście Pani z Plusa zgodziła się żebym jej podyktował co ma wpisać w opisie usterki. Podyktowałem coś takiego: "Ostatnia naprawa nie usunęła usterki, telefon nadal resetuje się. Proszę o wymianę płyty głównej". Mam nadzieję, że tym razem zrobią co trzeba...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    B4ME

    Mam ten sam problem, tel się resuje gdy nie jest podłączony pod zasilanie, telefon była już raz na gwarancji, przywrócono ustawienia fabryczne oraz zrobiono aktualizację (niestety nie pamiętam jaki miałem rom przed serwisem teraz sobie to zapiszę) resy nie ustąpiły, wymieniłem sim, resy nie ustąpiły, nawet bez sim telefon się restartuję, jutro idę dać znowu do salonu :/ eh...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x