Wyjaśnijmy sobie bo widzę że kilka osób jest naiwnych i wierzy w cuda.
1. LechPol to tylko gwarant który w okresie gwarancji tak naprawdę ograniczy się tylko do odsyłania uszkodzonych LIVE do Chin. I tyle.
Chińczycy wymienią na nowy, być może tylko środek bez obudowy i odeślą do PL, po czym LechPol odeśle nam go do domu niby po naprawie.
Zrozumcie że takiej małej elektroniki nikt nie naprawia bo to jest nieopłacalne. To jest masówka i brane jest kilka procent na wymiany. Po dwóch latach gwarancji zostaje nam tylko kosz.
2. Jeśli powstanie jakiś "patch" to z pewnością nie od LechPol'a ani nie od K&M bo to tylko dystrybutor.
Jeśli już to zrobiony przez Chińczyków lub przez kogoś kto dostanie zlecenie od producenta z Chin.
Szczerze ? a8) Wątpię żeby kiedykolwiek powstał jakiś "patch", a o nowym Androidzie 4.2 czy 4,3 to już nawet nie myślę.
Prawdę mówiąc kupując LIVE brałem powyższe pod uwagę także był to mój świadomy wybór.
Mam doświadczenia z firmą SHARP która to miała wypuścić nowe firmware do TV LE830E z obsługą SMART TV.
Do dziś go nie ma, a minęło ze dwa lata. Nowe modele oczywiście mają SMART TV także na obiecankach się skończyło.
To samo robi K&M. Obiecuje żeby nie spadła sprzedaż, a jak już kontener z LIVE osiągnie dna to zapadnie głucha cisza.