Skocz do zawartości
apocalipsa777

Jak zainstalowac androida na tablecie dell streak 7 ? Prosze o pomoc ;)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , poszukuje androida 4.0 + na tablet Dell Streak 7 . Potrzebuje do tego instrukcji , bede instalowac go pierwszy raz, wiec tak jak dla tumana ;p. W tej dziedzinie jestem kompletnie zielony niewiem NIC. Licze na pomoc .

Chce zmienic androida poniewaz na obecnym (bodajze 3.2, od zakupu taki byl) jesli probuje wejsc na sklep play pojawia sie komunikat

"Aplikacja Sklep Google Play (proces com.android.vending) zostala niespodziewanie zatrzymana. Sprobuj ponownie" i musze kliknac wymus zamkniecie. Jest tak za kazdy razem gdy probuje wlaczyc Sklep Play. Robilem formata z 3 razy , nie pomoglo . Czasem na innych aplikacjach dzieje sie to samo. Licze na pomoc . Jesli zly dzial to prosze o przenieienie , chociaz tutaj mysle ze szybko ktos odpisze a zalezy mi na czasie. Wiec prosze o jakies linki czy wytlumaczenie mi tego jak zainstalowac i skąd pobrac androida i o doradzenie jakiego pobrac.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    stanax

Z tego co przeczytałem na XDA, nie ma stockowego ROM-u z wyższym numerem od 3.2

Dell Streak 7/Flashing Guide - XDA-Developers

Możesz spróbować wgrać nieoficjalny Jelly Bean 4.2.1 na bazie Cyanogenmod 10.1

1. Unofficial CM10.1 for Dell Streak 7 - xda-developers
    2. Open Source CM10.1 for Dell Streak 7 continuation - xda-developers

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Unofficial CM10.1 for Dell Streak 7 - xda-developers

Pobrałem to , teraz mam problem z tym drugim linkiem , jak mozesz podeslij dokladne linki tutaj lub na priv. Sporo ich tam jest a pobierac kazdy to troche bezsensu ;D.

Moglbys opisac jak mialbym to zrobic ? Jaka aplikacja zrootowac tablet ? Cos oprocz tego potrzebuje ? Dzieki Wielkie !

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    stanax