„Pierwsza, a przy okazji jedna z najważniejszych konferencji PLAY w 2011″ – tak opisuje poniedziałkowe wydarzenie rzecznik prasowy Fioletowego Operatora. Czego możemy się spodziewać po najbardziej wyrazistej sieci komórkowej w kraju? Nie bardzo wiadomo – ale to akurat nic nowego…
W poniedziałek 24 stycznia odbędzie się pierwsza w tym roku konferencja prasowa Play. Jak zawsze, klienci i osoby zainteresowane rynkiem telefonii komórkowej w Polsce, spodziewają się rewolucyjnych pomysłów i planów. Zwłaszcza, że konferencja już została określona jako „jedna z najważniejszych”.
Tradycyjnie, Marcin Gruszka nic nie zdradza.Mówi natomiast bez ogródek, czego nie będzie:
* pokazywania wyników za 2010 – w tym roku Play zaprezentuje je podczas MWC;
* mówienia o ofertach – ale to, co sieć pokaże, ma mieć na nie spory wpływ;
* …a nawet „super warunków na konferencji”.
Wiemy też już również oczywiście, że Play nie zostanie sprzedane. Z potencjalnych tematów konferencji wykluczyć można też kwestię strategii cenowej Fioletowego Operatora – sieć poinformowała już, że nie zamierza dalej walczyć obniżaniem stawek i skupi się na oferowaniu „więcej za tą samą cenę”.
Czego więc można się spodziewać?
Pokazany ma zostać pierwszy w historii PLAY spot wizerunkowy. Oznacza to, zdaniem Marcina Gruszki, że w Play dobrze się dzieje – a ma się dziać jeszcze lepiej. Co dokładnie, zobaczymy po niedzieli.
W komentarzach na blogu operatora widać pewne rozczarowanie tym, że nie będzie nowych ofert. Skoro jednak temat konferencji ma mieć „bardzo istotny wpływ” na ofertę, to warto poczekać i sprawdzić, co będzie się działo.
Źródło: Komórkomania.pl – telefony komórkowe, urządzenia mobilne, gadżety do komórek, nowinki telekomunikacyjne