Skocz do zawartości
ChristO1624

Nexus 7 2 LTE + aero2 jak skonfigurować

    Rekomendowane odpowiedzi

    Hezar

    Sprawdź, czy masz włączoną opcję transferu danych w roamingu i czy w ogóle masz włączony transfer danych.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Oczywiście, że nie. Nie jestem takim ignorantem. :P

    Na innym forum napisali mi, że mogą być dwie wersje tego tableta i mi trafił się ten niezgodny.

    Jako, że nie mam już pomysłów, tablet pójdzie do zwrotu. Pozostanie tylko problem co kupić w zamian, ale to później.

    edit: @up

    Pisałem już wcześniej, że wszystko co trzeba mam pozaznaczane. Mam porobić screeny, żebyście uwierzyli? :P

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Hezar

    Nie jesteśmy takimi ignorantami, żebyśmy nie uwierzyli - po prostu dobrze jest się czasem upewnić, że wszystko jest faktycznie zaznaczone.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jasne, w szczególności w takiej sytuacji gdy wszystkim posiadaczom tego tableta Aero2 działa, a mi nie.

    Tak jak napisałem wyżej, w związku z brakiem rozwiązań tablet wróci do sprzedawcy.

    Dziękuję wszystkim za poświęcony czas i wszystkie podpowiedzi. Jeżeli przyjdzie komuś coś do głowy do poniedziałku-wtorku to proszę pisać. Później tablet najprawdopodobniej wyruszy tam, skąd przyjechał.

    Pozdrawiam!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Hezar

    Może jeszcze być taka sytuacja, że jest to wina sieci Aero2. Z własnego doświadczenia mogę napisać, że numer z Plusa działał, a możliwości transmisji za pośrednictwem Aero nie było bodajże przez tydzień (karta wyłożona do Galaxy Nexusa). Spróbuj sprawdzić w innym mieście, czy uda się połączyć.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mój Nexus już był na testach w poprzedni weekend w Kołobrzegu. Tam też nie działało.

    A użeram się z tym ustrojstwem dokładnie od 10 dni, więc miał dużo czasu na zaskoczenie, w szczególności, że kilka razy nawet przywracałem ustawienia fabryczne.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Positive

    Jeżeli tablet nie działa z Aero w Kołobrzegu, to ja bym go bez zastanowienia zwracał do sprzedawcy i to przed upływem 10-ciu dni. ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tak też postanowiłem zrobić. Dzisiaj jest akurat 10 dzień i stosowna wiadomość przez formularz kontaktowy już poszła. Mam nadzieję, że nie będą robić problemów.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Hezar

    @madej:

    W takim przypadku chyba rzeczywiście nie obejdzie się bez reklamacji.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x