Skocz do zawartości
Suchy

Emulacja PSX na naszych kamieniach

    Rekomendowane odpowiedzi

    Suchy

    [kilabdg] osobiście uważam, że jest jeszcze o czym dyskutować, więc zamykać nie będę.

    edit 17.02.11 - nie ma sensu kontynuować wątku, gdyż wraz z wyjściem FPse wszystkie gry działają (a jeśli jakimkolwiek cudem nie działają to na 100% zadziałają pod psx4droid).

    Postaram się przetestować jak najwięcej gier PSX na naszym kamyku a wyniki będziecie mogli sobie obejrzeć na filmikach coby nie tracić czasu na zgrywanie sobie z płyt bądź co bądź ciężkich romów tylko po to by się przekonać, że gra nie działa. W pierwszym filmiku będą GTA2, Crash Bandicoot 1 i 2, Diablo oraz Gran Turismo. Wszystkie te gry chodzą pięknie, jedynie Gran Turismo potrafi przyciąć gdy jest włączony dźwięk, ale jest w pełni grywalne.

    Testy odbywają się przy 1,2GHz na FroyoModzie. Jak macie jakieś propozycje gier to możecie pisać tylko nie spamujcie :<

    PS. trochę przycięło filmik z prawej, ale i tak ładnie widać jak gry działają.

    Listę poniżej będę aktualizował:

    Crash Bandicoot 1 - działa płynnie

    Crash Bandicoot 2 - działa płynnie

    Diablo - działa płynnie

    Grand Theft Auto 2 - działa płynnie

    Gran Turismo - działa płynnie, aczkolwiek dźwięk potrafi przyciąć

    Tekken 3 - niegrywalny, odpala, ale tnie przeokrutnie

    Medievil - nie działa, nie włącza się

    Tony Hawk's Pro Skater 2 - działa płynnie

    Oddworld: Abe's Oddysse - działa płynnie

    Resident Evil 2 - działa dość płynnie przy 1200MHz i bez dźwięków, jest grywalne

    Crash Bash - działa płynnie

    Crash Team Racing - działa płynnie

    Tomb Raider 4: The last revelation - zatrzymuje się na ekranie ładowania (pomimo tego, że słychać dźwięk załadowanej mapy)

    Quake II - działa, ale dźwięk trzeszczy i zacina, po wyłączeniu dźwięku jest grywalne

    Odcinek 1:

    [ame=http://www.youtube.com/watch?v=UsNAAWCaJQU]YouTube - Motorola Milestone - psx4droid / part 1.[/ame]

    Odcinek 2:

    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=fRIjSt-o3-g[/ame]

    Odcinek 3:

    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=hnNtukHO_Zg[/ame]

    Edytowane przez kila

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Kreeg

    Od siebie dorzucę;

    KULA World - bardzo ładnie, wcale nie trzeba podkręcać do tych 1200MHz, ;] Nawet przy standardowych 550-ciu jest grywalne choć lekko przycina. Ja gram na 800 i jest dobrze.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    moglbys napisac jeszcze na jakiej wersji emulatora testowales. Moje pierwsze odczucia sa takie, ze gry niby dzialaja plynnie ale jednak nadal brakuje tych kilku klatek do pelni szczescia

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Suchy
    moglbys napisac jeszcze na jakiej wersji emulatora testowales. Moje pierwsze odczucia sa takie, ze gry niby dzialaja plynnie ale jednak nadal brakuje tych kilku klatek do pelni szczescia

    wersja 1.1.2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jogurt

    FF VII wersja PL grywalna w 100% nic się nie przycina na 1200mhz z wyjątkiem walk, wtedy zawsze lekko tnie / przylaguje. ale tak to działa sprawnie

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Oryginalny psx ma 33,87 MHz i daje rady a na mojej motce nawet przy 1200 MHz gry się tną :(

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Suchy
    A czy ktoś wie, czemu Medievil wywala od razu ?

    Bo emulator nie działa jak trzeba.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Crash Bandicoot 3,działa płynnie ale nie do końca czasami troche gra spowolni (kamyk 1000MHz)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Oryginalny psx ma 33,87 MHz i daje rady a na mojej motce nawet przy 1200 MHz gry się tną :(

    Oryginalny PSX ma podzespoły oryginalnego PSX-a, a Motorola musi je emulować i to właśnie pochłania większość czasu CPU. Gdy w PS3 przestali montować podzespoły z PSX-a od razu porzucili możliwość emulacji tego drugiego bez zabawy w emulację programową...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x