Skocz do zawartości
Oxygenum

Wrażenia z użytkowania wersji 1.9 (4.1.2 JB)

Rekomendowane odpowiedzi

Ponieważ jestem początkujący w temacie Androida proszę o wyrozumiałość jeśli chodzi o zadane pytania :-)

Po aktualizacji softu z 4.0.4 do 4.1.2 która łatwa nie była telefon działa ok.

Ponieważ dodatkowo wyczyściłem kartę SD.

Mam teraz jakieś 2 karty SD w systemie SD0 i SD01 ? pamięć USB i pamięć wewnętrzną.

Proszę o krótkie info czym się różnią te pamięci i co najlepiej w każdej przechowywać ?

Dużo swoich aplikacji przeniosłem na kartę SD bo wewnętrzna pamięć się zapychała mniej niż 70 MB miejsca.

Pamięć USB mam pustą 1,9 GB wolnego..

Przy okazji upgrade softu widzę że mam "gratis" avasta którego chciałby odinstalować ale nie wiem jak ?

Reszta softu chyba podobna jak w wersji 4.0.4.

Zniknęła moja ulubiona niebieska tapeta a pojawiły się jaja wielkanocne :-)

Telefon jak na razie się nie wiesza ale czasem pojawia się komunikat o zatrzymaniu Cut the rope free.

Przy poprzedniej wersji systemu też to miałem...

Edytowane przez pavulon00

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    k3vin

Na razie przeżyłem MEGA sprzątanie syfu po tej aktualizacji, czyli usuwanie tyle zbędnego [jak dla mnie] softu.

Jeśli chcesz coś usunąć z softu to musisz mieć Root i odpowiednią aplikację, np. RootAppDelete.

Więc większe testowanie dopiero przede mną.

Na razie tylko widzę mniejsze zmiany w menusach, w ustawieniach "pokolorowali", żeby lepiej rzucało się w oczy.

Usuwając niepotrzebne programy zauważyłem kilka nowych, np. Face Unlock, wybieranie głosowe.

Czyli blokowanie "swoją twarzą", dopiero co włączyłem, więc okaże się jak działa.

I po rozpoznaniu mowy dzwonieniu na dany kontakt, np. "połącz z Janem Kowalskim", na razie tylko 2 próby i słaaaaabo.

Lepiej mi działa rozpoznawanie tekstu w szukajce google.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi