Witam. Posiadam parę numerów na firmę w Orange. Przedłużyłem ostatnio przez internet umowy dla dwóch numerów,dla obu okres rozliczeniowy jest taki sam. Problem wygląda tak,że przechodziłem z Mixa na abonament, 26 obecnego miesiąca miała się zmienić oferta dla tych dwóch numerów. Niestety oferta zmieniła się tylko dla jednego z nich a drugi pozostał dalej w mixie. Przedzwoniłem do BOK i dowiedziałem się,że ich system niestety pominął jeden numer i taryfa została stara. Pani przyjęła reklamacje,ktoś wie jak długo trwa owa reklamacja i kiedy zmienią ofertę na nową ? Nie ukrywam,że mega zależało mi na czasie. Dlaczego za ich błędy ja mam cierpieć skoro błąd leży po ich stronie. W umowie wyraźnie jest,napisane że oferta musi się zmienić. Gdzie można dzwonić aby przyspieszyć ewentualną zmianę taryfy bez czekania bez sensowie kolejnego miesiąca ? Kpina totalna z ich strony.