Skocz do zawartości
ZeD9

Przedłużenie umowy i zmiana taryfy.

    Rekomendowane odpowiedzi

    ZeD9

    Witam. Posiadam parę numerów na firmę w Orange. Przedłużyłem ostatnio przez internet umowy dla dwóch numerów,dla obu okres rozliczeniowy jest taki sam. Problem wygląda tak,że przechodziłem z Mixa na abonament, 26 obecnego miesiąca miała się zmienić oferta dla tych dwóch numerów. Niestety oferta zmieniła się tylko dla jednego z nich a drugi pozostał dalej w mixie. Przedzwoniłem do BOK i dowiedziałem się,że ich system niestety pominął jeden numer i taryfa została stara. Pani przyjęła reklamacje,ktoś wie jak długo trwa owa reklamacja i kiedy zmienią ofertę na nową ? Nie ukrywam,że mega zależało mi na czasie. Dlaczego za ich błędy ja mam cierpieć skoro błąd leży po ich stronie. W umowie wyraźnie jest,napisane że oferta musi się zmienić. Gdzie można dzwonić aby przyspieszyć ewentualną zmianę taryfy bez czekania bez sensowie kolejnego miesiąca ? Kpina totalna z ich strony.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ZeD9, serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Prześlij do nas zgłoszenie za pośrednictwem tego formularza: http://on.fb.me/10XyZxu postaramy się przyspieszyć realizację.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x