Witam serdecznie.
Zwracam się uprzejmie do osób, które znają temat wymiany dotyku w tym modelu telefonu.
Może zacznę od początku.
Zdarzyło się tak że telefon upadł i na szybce pojawił się pająk.
Telefon jednak nadal pracował tak jak powinien szybko i płynnie wybierał aplikacje,zmieniał pulpity i robił karuzelę.
Tak jakby nic się nie stało.
Trzy miesiące wstecz oddałem telefon do jednego z punktów w celu wymiany samego dotyku.
Stwierdzili że zweryfikują stan telefonu i jeśli nie będzie przeszkód podejmą się wymiany.
Po ocenie telefonu poinformowano mnie że jest możliwość wymiany samego dotyku
i czy za cenę x zgadzam się na jego naprawę.
Zgodziłem się i strasznie tego żałuję.
Zapłaciłem i odebrałem telefon z naprawy.
Pomimo iż w telefonie wymieniono dotyk ten strasznie źle pracował.
Nie przewijał płynnie pulpitów, nie można było zrobić karuzeli (stwierdzono że tak jest po aktualizacji softu).
W momencie próby przewijania prawo, lewo czy góra, dół wybierał aplikację.
Oddałem go jeszcze tego samego dnia do punktu, który go naprawiał.
Wymieniono dotyk po raz kolejny z tym, że czekałem trzy tygodnie bo podobno w hurtowni
z której biorą części był brak asortymentu.
Jak się już doczekałem, pojechałem po telefon ku mojemu zdziwieniu okazało się że nadal jest to samo.
Telefon nie działał prawidłowo.
Były tłumaczenia to, tamto i owamto. Telefon pojechał po raz kolejny do naprawy.
Tym razem wymieniono cały kompletny ekran i mimo to nadal telefonu nie naprawiono.
Nie można go użytkować z przyjemnością bo szlak człowieka trafia jak na ekranie
dzieje się coś czego nie chciało się zrobić.
Problem z płynnym przewijaniem przy, którym po delikatnym muśnięciu wybiera aplikację co jest irytujące.
Nie odebrałem go i zgodziłem się na kolejna próbę wymiany na inny kompletny ekran.
No niestety telefonu nie mam od 3 miesięcy bo nie mogą go naprawić.
Próbują mi wmówić, że to nie ich wina. Że musi być coś z płytą główną, ale oni jej nie dotykali.
Zaproponowali mi dwie możliwość odebranie telefonu w takim stanie po naprawie jakim jest obecnie,
albo zwrot pieniędzy przy założeniu starego LCD oczywiście bez dotyku bo nie da się go zamontować.
Czy ktoś może poradzić jak w tej sytuacji postąpić, czy jet szansa wywalczyć coś z pomocą rzecznika praw konsumenta lub innej instytucji ?
Bardzo przepraszam za długiego i może chaotycznego posta ale chciałem dokładnie opisać jak wygląda mój problem.
Będę wdzięczny za wszystkie odpowiedzi.
Pozdrawiam P.