Skocz do zawartości
majorka

Po wymianie dotyku w Sensation - potrzebuje Waszej porady

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam serdecznie.

    Zwracam się uprzejmie do osób, które znają temat wymiany dotyku w tym modelu telefonu.

    Może zacznę od początku.

    Zdarzyło się tak że telefon upadł i na szybce pojawił się pająk.

    Telefon jednak nadal pracował tak jak powinien szybko i płynnie wybierał aplikacje,zmieniał pulpity i robił karuzelę.

    Tak jakby nic się nie stało.

    Trzy miesiące wstecz oddałem telefon do jednego z punktów w celu wymiany samego dotyku.

    Stwierdzili że zweryfikują stan telefonu i jeśli nie będzie przeszkód podejmą się wymiany.

    Po ocenie telefonu poinformowano mnie że jest możliwość wymiany samego dotyku

    i czy za cenę x zgadzam się na jego naprawę.

    Zgodziłem się i strasznie tego żałuję.

    Zapłaciłem i odebrałem telefon z naprawy.

    Pomimo iż w telefonie wymieniono dotyk ten strasznie źle pracował.

    Nie przewijał płynnie pulpitów, nie można było zrobić karuzeli (stwierdzono że tak jest po aktualizacji softu).

    W momencie próby przewijania prawo, lewo czy góra, dół wybierał aplikację.

    Oddałem go jeszcze tego samego dnia do punktu, który go naprawiał.

    Wymieniono dotyk po raz kolejny z tym, że czekałem trzy tygodnie bo podobno w hurtowni

    z której biorą części był brak asortymentu.

    Jak się już doczekałem, pojechałem po telefon ku mojemu zdziwieniu okazało się że nadal jest to samo.

    Telefon nie działał prawidłowo.

    Były tłumaczenia to, tamto i owamto. Telefon pojechał po raz kolejny do naprawy.

    Tym razem wymieniono cały kompletny ekran i mimo to nadal telefonu nie naprawiono.

    Nie można go użytkować z przyjemnością bo szlak człowieka trafia jak na ekranie

    dzieje się coś czego nie chciało się zrobić.

    Problem z płynnym przewijaniem przy, którym po delikatnym muśnięciu wybiera aplikację co jest irytujące.

    Nie odebrałem go i zgodziłem się na kolejna próbę wymiany na inny kompletny ekran.

    No niestety telefonu nie mam od 3 miesięcy bo nie mogą go naprawić.

    Próbują mi wmówić, że to nie ich wina. Że musi być coś z płytą główną, ale oni jej nie dotykali.

    Zaproponowali mi dwie możliwość odebranie telefonu w takim stanie po naprawie jakim jest obecnie,

    albo zwrot pieniędzy przy założeniu starego LCD oczywiście bez dotyku bo nie da się go zamontować.

    Czy ktoś może poradzić jak w tej sytuacji postąpić, czy jet szansa wywalczyć coś z pomocą rzecznika praw konsumenta lub innej instytucji ?

    Bardzo przepraszam za długiego i może chaotycznego posta ale chciałem dokładnie opisać jak wygląda mój problem.

    Będę wdzięczny za wszystkie odpowiedzi.

    Pozdrawiam P.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dowiedz się w regenersis jaki będzie koszt naprawy w przypadku oddania telefonu w takim stanie jakim oni chcą Ci go oddać. Jeżeli cena pokryje się mniej więcej z tym co Ci zwrócą to bym wziął od nich i wysłał do regenersis. Jeżeli nie to bym poszedł do rzecznika i juz.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @ up

    Tylko że oni to kalibruja, a pomimo to tel działa nieprawidłowo.

    Pozdrawiam P.

    Edytowane przez patrykowy
    Regulamin Forum, punkt 4.6

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    joohtz

    Witam,

    Jakiś czas temu podjąłem się wymiany wyświetlacza z dotykiem w moim HTC Sensation. Po wszystkim telefon podczas wciśnięcia przycisku power wibrował, ale nie chciał się włączyć. Pomyślałem, że jest to wina niekompatybilnego wyświetlacza, pomimo że sprzedawca z ebaya zapewniał, że jest to oryginalny produkt i pasuje do mojego modelu telefonu (tj. Z710e). Wyświetlacz odesłałem i poszedłem do serwisu w moim mieście (który swoją drogą słynie z tego, że jest dobry, ale drogi). Dowiedziałem się, że podczas demontażu uszkodziłem taśmę główną i dlatego telefon się nie włącza. Za całą naprawę serwis ten żąda 800zł. Według mnie cena ta jest wysoce zawyżona, ponieważ nowy komplet (lcd+dotyk) oraz taśmę główną można nabyć na ebayu łącznie za mniej niż 350zł. Poza tym za 800zł dostanę już nowy telefon. Nie chcę jednak sam podejmować się naprawy i chciałbym zapytać, czy nie zna ktoś serwisu, któremu mógłbym to zlecić, albo chociaż wysłać zapytanie, ile by za to chcieli? A może zna ktoś serwis, któremu można wysłać telefon z zakupionymi już częściami i oni by to tylko porządnie zamontowali?

    Tak na marginesie, nie sądzę żeby za całą naprawę opłacało się zapłacić więcej niż 600zł, skoro na allegro telefony te kosztują, ile kosztują. W najgorszym wypadku telefon ten sprzedam na części, ale trochę go szkoda. Przecież wystarczy zamontować nowy panel i wymienić taśmę, która kosztuje 40-45$ i tyle. Sam już jednak nie chcę tego robić i dlatego zwracam się do Was. Ewentualnie chciałbym jeszcze zapytać, czy nie zną ktoś serwisu, który kupuje telefony na części.

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    319+przesyła taśma i wyświetlacz(+24,60 zł taśma montażowa) a taśma główna to o którą ci chodzi co ona łączy??

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    joohtz

    Nie wiem dokładnie co to za taśma, bo serwisant mi tego nie powiedział. Powiedział po prostu, że jest uszkodzona taśma główna. Sprawdzałem na necie czym jest taśma główna w htc sensation i wychodzi na to, że jest to to, co poniżej:

    post-150704-14255715768374_thumb.jpg

    Na ebayu można to kupić za mniej niż 45 dolarów.

    EDIT:

    Niestety nie mam zamiaru już go naprawiać. Kupiłem nowy telefon i nie miałbym na to nawet dodatkowych funduszy. Telefon będę sprzedawał na części. Z chęci oszczędzenia czasu mogę go komuś sprzedać za 50zł.

    Edytowane przez joohtz

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    coby6

    Ja bym go kupił .

    Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x