Skocz do zawartości
Bahus91

LG F5 root, rom + zwiększenie wydajności procesora, wtyczki flash

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem początkującym użytkownikiem androida, posiadam LG F5 z plusa którego chciałbym nieco odchudzić z brandowanych aplikacji oraz dowiedzieć się czy jest możliwość zwiększenia zegara procesora z 1,2 na np 1,5 mhz

wiadomo jest mi potrzebny to tego jakiś root, tylko nie wiem czy potrzebuję jakiś specjalny to do tego modelu czy są uniwersalne ?

p,s, czy jest jakiś zamiennik flash playera aby otwierać swobodnie różne filmy w internecie np. you tube , weeb.tv itd?

pytam ponieważ standardowo nie ma takiej wtyczki a czytałem że adobe flash player już nie wspiera androida 4 i wyżej

z góry dziękuję za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    psz3mo

Wystarczy zebys wszedl do tematu o F5 i tam wszystko masz.

1. Root tym sposobem dziala: http://forum.android.com.pl/f764/tutorial-root-exploit-na-aplikacjae-do-backupu-v20a-v20h-310594/

2. Zapewne cpu w Twoim tel to 2x1.5GHz, nie 1.2 - odpal dowolny program testowy.

3. Tak jak napisales flasha nie ma, bo jest html5. Ja osobiscie nie widzialem strony, ktora sie porawnie nie odpala.

[email protected]@[email protected] z LG F5

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

jest wiele stron na których nie chodzą mi playery np weeb.tv, youtube w wersji standardowej itp.

Jest może jakaś przeglądarka która posiada takie wtyczki bądź obsługuje tego typu strony?

z prockiem miałeś racje sprawdziłem programem antutu i faktycznie jest 1,5ghz wynik ogólny w tym programie wyszedł na poziomie 17000 nie wiem tylko czy to możliwe ...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    psz3mo

Tak to mozliwe z tym wynikiem.

Ja do neta uzywam boat browser, ale na chrome tez nigdy problemow nie mialem.

[email protected]@[email protected] z LG F5

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi